• Ik moest vandaag zo mijn boeken inleveren, en ik heb nog steeds mijn geschiedenisboek niet gevonden, dus ik ging al met een zwaar baalgevoel heen, omdat ik dus dat boek zou moeten betalen.

    Dus ik naar die vrouw toe: 'Ja, ik heb mijn geschiedenisboek niet hoor, die ben ik kwijt.'
    Zegt die vrouw zo: 'Oh, waar is ie dan?'
    Ik: 'Ja, ik ben hem kwijt. Dat weet ik dus toch niet? Als ik wist waar die was had ik hem wel meegenomen natuurlijk.'
    Begon ze vet hard te lachen. Dus zei kijken wat de boete was. €71,60 voor zo'n kutboek, als het 1 of 2 jaar oud was. Bij 3/4 jaar moest je de helft betalen, en bij 5/6 één-derde.
    Zegt die vrouw zo: 'Ja, jou boek is eigenlijk twee jaar oud, maar ik mats je wel gewoon. Als je €25,- betaald vind ik het wel goed.'
    Serieus, ik hou van die vrouw, haha. _O_

    Waren jullie nog boeken kwijt, of hadden jullie nog schade? (krul)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 19:22 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb nog les, ofjaa
    proefwerkweek
    moet over 1,5 mijn boeken inleveren


    Dead but delicious

    Ik moet ze nog inleveren. Over 2 weken of zo.

    DarkShadows schreef:
    ik heb nog les, ofjaa
    proefwerkweek
    moet over 1,5 week mijn boeken inleveren


    Dead but delicious

    wow jij hebt mazzel!!!

    ik had alle boeken, en wij moesten gewoon de schade aan de kaft, met plakband dicht plakken..

    ik heb wel schade aangericht aan een nieuw boekXD wiskunde, die blaadjes waren heel scherp, en als je ze snel bladerde zit er een scheur in, en dat heb ik dus een paar keer gedaan.. dus er zitten een aantal scheuren aan de onderkant van mijn twee wiskunde boeken XD


    Dream not your live, live your dream!

    Daar heb je zooooveel geluk mee he _O_
    Ik had al m'n boeken compleet :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Voor de eerste keer niet nee._O_
    Meestal raak ik al die CD's kwijt weetjewel, en die vind ik dan opeens na de zomervakantie.
    Maar bij ons heb je 5e/6e klassers die je boeken innemen, en als je dan een CD niet hebt zeggen ze gewoon; 'Boeiend, geef maar.'(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vrijdag mijn boeken pas inleveren. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    7 euro schade dit jaar :'D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    En trouwens wij moeten ze altijd in een dicht getapete tas inleveren. Dus komen ze er later pas achter als er iets niet in zit. Kom er altijd wel vanaf met een onverschillig "O, echt waar?!" Geweldig is dat (':

    Ik zou ze vandaag eigenlijk moeten inleren maar toen hadden we vandaag opeens vrij dus nu ga ik het morgen maar in hun postvakje doen met een briefje d'r bij.

    Wij moeten onze boeken gewoon doorverkopen aan die dat een jaar lager als jou zitten :'D


    Only losers can act the way you do

    Ik had al mijn boeken nog en ik had geen schade.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik was alleen mn wiskunde kwijt, maar weer gevonden haha. En ik ben er achter gekomen toen ik mn boeken ging inleveren en naar huis ging, dat er nog een briefje in me bio boek staat met FREE HUGS er in hele grote letters, haha.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    haha, ik moet mijn boeken van idt jaar nog ineveren. maar vorig aar had k er een blz uitgescheurd gelukkig viel het niet op


    overrated

    Bij van dijk mag je hem binnen 2 weken nog opsturen als je een boek kwijt ben en later vind!

    Ik heb alles ingeleverd! en daarna goed nieuws gehoord dat ik geslaagd ben voor diploma:D