• Ik heb vandaag een soort van afscheid genomen van mijn klaslokaal en ik ben eigenlijk heel blij. Want ik moet morgen meteen naar het theater om alles voor te bereiden en morgen om 10 uur 's morgens treden we op, eerst voor de hele school en dan voor de ouders. Daarna lekker naar de disco op het speelplein van de school. Ik ga in augustus naar de middelbare en ik heb havo/vwo gekregen. Alhoewel ik denk dat ik niet gepest ga worden, omdat ik 1.70 ben en best wel sterk ben. Ze zullen waarschijnlijk denken dat ik in de tweede klas zit, haha. Ik ben wel enorm blij dat ik na 7 jaar eindelijk een andere klas krijg. Alleen mijn beste vriendin gaat samen met me mee in de nieuwe klas, verder niemand. Ik had echt een kutklas, de hele dag praten en kletsen en ik ben juist super stil. Ging dit allemaal zo'n beetje hetzelfde bij jullie? ^^


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aetha schreef:
    Veel succes morgen! Welke musical ga je doen?
    Wij hadden "Switch", over een pizza- en patattent die altijd ruzie hadden.
    ik had maar een hele simpele rol, Klant nr. 8 xD maar ik mocht wel de hele musical eten! Hihi(A)

    Mijn overgang naar de brugklas was lang geleden en bijna precies hetzelfde als jij. Ik was blij dat ik van mijn klas af was en ging alleen met mijn beste vriendin. En gelukkig viel het heel erg mee.^^ Ik vond het heel erg gezellig in de brugklas, ondanks dat er bij mij ook wel een paar sneue types tussen zaten.
    Heel veel plezier op je nieuwe school ^^


    haha , deze heb ik ook gezien , die was echt grappig! :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Evigilavi schreef:
    (...)

    Hehe, toen ze bij ons op school flyers uitdeelden voor een of ander na-de-examen-feestje, duwde iemand er een in mijn handen waarop de ander zei; 'Hé, je mag dat niet aan derdejaars geven.' Terwijl ik helemaal niet groot ben...

    Ach, voor mijn gevoel zie ik er uit als 14... maximaal. Veel mensen denken daar blijkbaar dus anders over. Komt waarschijnlijk ook omdat ik met mensen uit de vijfde omga. :')

    De musical ging heel goed! Ik ben officieel afgeschreven van de basisschool ;'D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    De musical ging heel goed! Ik ben officieel afgeschreven van de basisschool ;'D.

    Yay! Have a weirdly cute GIF to celebrate.



    En ik ben nu officieel geen brugklasser meer, haha.

    Welke musical deed je?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb 3/4 aan een eindmusical/toneelstuk meegedaan, lang leve een kleine school, hiep hoi. Al eiste ik bij mijn eigen eindmusical wel een hoofdrol op ;')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    ItsNiall schreef:
    Welke musical deed je?


    Hotel Te Koop.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oh die ken ik niet. Ik had Verboden Toegang. :Y) Maar veel plezier in de eerste!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik woonde in Zweden toen ik in 'groep acht' zat en daar kennen ze geen eindjaarsmusical. Mijn klasje bij stage had in plaats van een musical een 'got talent' show omdat ze maar met z'n zevenen waren, was echt trots op m'n kindjes, hahaha. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik had de musical Switch en ik was Ada, een van de hoofdrollen dus. :')
    PATATBAKSTER FTW!


    "Well, well. Look who we've got here!"