• He Q,

    Ik wil graag één trailer maken. Het maakt niet uit voor was; Een nog niet begonnen story, een lopende of eentje die al af is. Wat mij betreft zelfs een RPG. Laat je eisen achter, liefst niet te specifiek. Ik kijk wat het beste uit te voeren is, waarschijnlijk heb ik hem morgen af.

    Eerste trailer-


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Since I'm pretty curious, see what you can make of this :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Since I'm pretty curious, see what you can make of this :a


    Dat wordt wel heel lastig :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Haha, neejoh, juist wel makkelijk I guess (: Voor draken en shit kan je bijvoorbeeld Game of Thrones gebruiken en er zijn heel veel middeleeuws achtige films (medieval) en vechtende mensen.. Vast ook wel, haha. If you don't want to, you don't have to. Maar misschien is het juist een leuke uitdaing (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik heb wel een story waar ik trailer voor zoek!

    alleen heeft het geen specifieke titel... gezien het crime verhalen zijn met een aparte titel en dezelfde personages.
    zou je een soort crime/moord/verkrachting blablabla trailer kunnen maken?


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik zoek een trailer voor mijn nog niet actieve story.

    Ik zoek een cover voor deze story. Kan je hiermee een trailer maken? Of moet ik je nog wat materiaal of zo geven?


    Spoiler alert: you will save yourself