• En dan heb ik het over mensen zoals Pat Robertson. Ik denk niet dat iemand op Q ooit van hem gehoord zal hebben, maar hij is een streng Christelijke, Amerikaanse zakenman en televisie-evangelist die ooit heeft geprobeerd presidentskandidaat te worden. Hier een leuk citaat van hem:

    Feminism [...] encourages women to leave their husbands, kill their children, practice witchcraft, destroy capitalism and become lesbians.


    Is dat niet geweldig? Tussen standaard feministische activiteiten zoals het vermoorden van nageslacht, cosplayen van Hermione, slaapfeestjes met vriendinnen en weigeren voor onze man te koken, vinden we zelfs nog een gaatje in onze drukke agenda's om terloops het kapitalisme neer te halen. Go us, girls. (bloos)

    Oh, en mocht je nu denken dat Robertson waarschijnlijk opzettelijk overdreef of dat deze uitspraak sarcastisch bedoeld was, dan moet ik je waarschijnlijk teleurstellen. Dit is een man die zonder enige ironie durft te beweren dat homoseksualiteit orkanen veroorzaakt en dat de aardbeving op Haïti in 2010 plaatsvond vanwege een pact met de duivel dat de grondleggers van Haïti hadden gesloten.
    In werkelijkheid zijn mensen als hij natuurlijk doodeng, zeker omdat ze een machtspositie hebben. Het valt nauwelijks te begrijpen dat hij nog niet in een gesticht (of gevangenis, voor mijn part) is opgenomen, maar ik vond dit eigenlijk toch te mooi om voorbij te laten gaan. Het volkomen verdraaide wereldbeeld en totale onbegrip van sommige mensen blijft me keer op keer verbazen.


    Nog meer wijsheden gehoord de laatste tijd? :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    In that case, excuse me ladies. Ik moet even een orkaan gaan veroorzaken in Northampton.

    Idiot.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik las onlangs ook een artikel over zo'n geweldige idioot die vond dat vrouwelijke atleten het vrouwelijk beeld om zeep helpen en punten zouden moeten krijgen op basis van hoe vrouwelijk ze er uit zien. (':
    Like, are you kiddin' me fool?


    And in that moment, we were infinite.

    Escritura schreef:
    In that case, excuse me ladies. Ik moet even een orkaan gaan veroorzaken in Northampton.

    Idiot.


    Dit dacht ik dus ook :')


    To infinity and beyond •

    Ligt het aan mijn of is het eerste wat ik denk Pat Robertson --> Robert Pattinson


    ©1998

    I've learnt more from this guy than that bastard.


    And he doesn't even exist!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik geniet van dit soort mensen. Gewoon om ze keihard uit te kunnen lachen.
    Ik weet dat Trent Franks (een republikein) abortus wilde verbieden en daarbij zei dat de lichamen van vrouwen zwangerschap door verkrachting konden voorkomen.

    Vervolgens zei hij dit om zichzelf te verdedigen tegen kritiek:
    “We as Americans need to have a hard conversation. Namely, what’s the positive impact of rape on our society? [..] Where I’m from, we’ve got a saying: ‘There’s two sides to every story.’ Now, nobody likes rape. But nobody likes going to the dentist, either. And clearly dentistry has positive effects on society. [..] Same goes for rape, I’d assume. [..] I don’t know what the positive impacts are, off the top of my head. But I know there’s gotta be something. You really think God would invent rape if it wasn’t making somebody’s life better? [..] I have it on good authority that such luminaries as Albert Einstein, Martin Luther King Jr., and Jonas Salk were all conceived during rape. What would the world be like if they’d been aborted just because their mothers were raped? [..] I’m pretty darn sure that Mary didn’t consent beforehand to letting God put a baby in her. Which, technically, makes Jesus the product of rape. And anything that gave us Jesus can’t be all bad, right?"


    From these ashes, I will rise

    Escritura schreef:
    In that case, excuse me ladies. Ik moet even een orkaan gaan veroorzaken in Northampton.

    Idiot.


    Doe dat. Met een beetje geluk reist je orkaan de Atlantische Oceaan over en wordt deze lieve man opgezogen om nooit meer teruggevonden te worden. Karma. ^^

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 17:14 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leonhardt schreef:
    Ik geniet van dit soort mensen. Gewoon om ze keihard uit te kunnen lachen.
    Ik weet dat Trent Franks (een republikein) abortus wilde verbieden en daarbij zei dat de lichamen van vrouwen zwangerschap door verkrachting konden voorkomen.
    Vervolgens zei hij dit om zichzelf te verdedigen tegen kritiek:
    “We as Americans need to have a hard conversation. Namely, what’s the positive impact of rape on our society? [..] Where I’m from, we’ve got a saying: ‘There’s two sides to every story.’ Now, nobody likes rape. But nobody likes going to the dentist, either. And clearly dentistry has positive effects on society. [..] Same goes for rape, I’d assume. [..] I don’t know what the positive impacts are, off the top of my head. But I know there’s gotta be something. You really think God would invent rape if it wasn’t making somebody’s life better? [..] I have it on good authority that such luminaries as Albert Einstein, Martin Luther King Jr., and Jonas Salk were all conceived during rape. What would the world be like if they’d been aborted just because their mothers were raped? [..] I’m pretty darn sure that Mary didn’t consent beforehand to letting God put a baby in her. Which, technically, makes Jesus the product of rape. And anything that gave us Jesus can’t be all bad, right?"


    "Namely, what’s the positive impact of rape on our society?" Vanaf die zin zou eigenlijk niemand nog verder hoeven te lezen om de geweldige kwaliteit hiervan te zien. Oh mijn God, wat heb ik een hekel aan dit soort mensen. Geen woorden voor. ><
    Het mooie is dat ze zichzelf altijd, letterlijk áltijd, wel op een of andere manier in een hoek praten. "You really think God would invent rape homosexuality if it wasn’t making somebody’s life better?" Ik heb zo'n vermoeden dat hij niet zo blij zou zijn met zo'n opmerking.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    "Namely, what’s the positive impact of rape on our society?" Vanaf die zin zou eigenlijk niemand nog verder hoeven te lezen om de geweldige kwaliteit hiervan te zien. Oh mijn God, wat heb ik een hekel aan dit soort mensen. Geen woorden voor. ><
    Het mooie is dat ze zichzelf altijd, letterlijk áltijd, wel op een of andere manier in een hoek praten. "You really think God would invent rape homosexuality if it wasn’t making somebody’s life better?" Ik heb zo'n vermoeden dat hij niet zo blij zou zijn met zo'n opmerking.

    Inderdaad, de verhalen vallen aan alle kanten uit elkaar, maar ze blijven maar onzin uitkramen alsof dat het zoveel beter gaat maken. Soms vraag ik me ook af waarom sommige mensen toch stom genoeg zijn om dit soort dingen te geloven. Is het misschien angst voor het onbekende? Ik heb geen idee, maar als je geen idee hebt waar je over praat zou je eigenlijk gewoon je mond moeten houden voordat je er een mening over vormt.


    From these ashes, I will rise

    Escritura schreef:
    In that case, excuse me ladies. Ik moet even een orkaan gaan veroorzaken in Northampton.

    Idiot.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Gelukkig geloof ik in het Vliegende Spaghettimonster!!


    Searching heavens for another earth

    Hmm, een of andere familie die beweert dat iedereen naar de hel gaat behalve zij. ja, je hebt nog zo'n mensen. Kan ze niet uitstaan en lach me altijd kapot om hun ideeën. ^^


    Take me to wonderland

    Het is altijd eng als zulke mensen midden ons rondlopen. But sadly, that's the case.


    -

    Ah mooi. Dan is God dus blij met mij als feministe, want in mijn woonplaats hebben we nog nooit iets rampzaligs gehad. :'D
    Seriously, ik word gek van al die lui die alles neerleggen bij God, maar als het over feminisme, homoseksualiteit en andere "slechte" dingen gaat, dan is het opeens het werk van de duivel. Zo kan ik het ook. (cat)
    Pfffft. Eergisteren was ik in de bus in Groningen, komt er ineens een mens op me afstormen toen ik tegen een vriendin zei dat ik hoofdpijn had. Legde ze heel hard haar hand op mijn hoofd en begon te brabbelen over Jezus, bla bla bla. Die buschauffeur redde me gelukkig, haha. Hij gaf me gewoon twee paracetamols, lolol.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Verwelken schreef:
    Het is altijd eng als zulke mensen midden ons rondlopen. But sadly, that's the case.


    Don't walk. Run, you sheep, run.