• Van 't weekend komt een vriendin logeren en we willen dan graag zaterdagavond een film kijken, maar ik weet niet echt meer een spannende film, dus aan jullie de vraag of jullie wel nog eentje weten! En het liefst een vrij nieuwe, goede effects, goed verhaal. Echt zo'n film waar je als kijkers ook wordt geprikkeld om mee te denken. :9~

    Kom maar op!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kijk niet zo heel veel horror of trhillers enzo, en ik vergeet altijd de titels..
    Alleen the Orphan is me eigenlijk bijgebleven (';
    die is trouwens niet zo eng ..


    Me so good.

    The Last House on the Left

    die is echt goed!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Fight club, als dat een thriller is? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kijk niet echt thriller maar wel horror...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Scream 4 zet je echt aan het denken over wie de dader is, het is wel horror en volgensmij nog niet op dvd..

    Verder is Shutter island echt een raadsel en zo geniaal als je uiteindelijk het einde hebt gezien.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Donnie Darko, The shawshank redemption, Memento. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Guapa schreef:
    Scream 4 zet je echt aan het denken over wie de dader is, het is wel horror en volgensmij nog niet op dvd..

    Verder is Shutter island echt een raadsel en zo geniaal als je uiteindelijk het einde hebt gezien.

    Shutter Island heb ik al gezien, maar die film is inderdaad super o_o Zo'n soort film wil ik weer :Y)

    Gewoon een mindfuck film.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Excalibur schreef:
    (...)
    Shutter Island heb ik al gezien, maar die film is inderdaad super o_o Zo'n soort film wil ik weer :Y)

    Gewoon een mindfuck film.


    Die films die ik net opnoemde zijn mindfuck films, vooral Memento. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Man on fire.


    The best things in life aren't things.

    Professor schreef:
    (...)

    Die films die ik net opnoemde zijn mindfuck films, vooral Memento. (:

    Yah, I know. Was nog even de films aan 't checken :Y) Shawshank Redemption heb ik trouwens al gezien :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Excalibur schreef:
    (...)
    Yah, I know. Was nog even de films aan 't checken :Y) Shawshank Redemption heb ik trouwens al gezien :'D

    Shawshank Redemption is een geweldige film! Ik ken iemand die precies lijkt op Tim Robbins in die film, dat was echt zo eng toen ik hem voor het eerst terugzag, ik zat de hele tijd geobsedeerd naar hem te kijken :$ xd


    Love? No. I prefer cats.

    Saw?


    It's going to be difficult, but not impossible.