• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Amphitryon
    ~ Harry Edward Styles || Thysia
    ~ Liam James Payne || Licorne
    ~ Niall James Horan || Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || After
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Aquari
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Paynez
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    [Don't stop untill I've got a Harry.

    Ik wil echt zijn reactie weten ghehe.]


    [HAHA. LOL. Liam en Dawn zijn Harry (En de anderen) het een beetje moeilijk aan het maken. Ik ben echt een verschrikkelijke perv, wat ik nu denk: ORGIE! LOL.]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 16:07 ]


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    (...)

    [HAHA. LOL. Liam en Dawn zijn Harry (En de anderen) het een beetje moeilijk aan het maken. Ik ben echt een verschrikkelijke perv, wat ik nu denk: ORGIE! LOL.]


    Luister naar de tekst en doe in plaats van old men Liam.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 16:12 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Mia Blossom.
    Harry begint wat te draaien met een moersleutel, en eerlijkgezegd zag het er best sexy uit. "Wat nu?" zijn tong schoot nogmaals over zijn lippen, en ik beet op mijn onderlip. Hij keek me met toegeknepen ogen aan, en ik pakte een tweede moersleutel uit de gereedschapskist. Ik boog me voorover en begon wat te sleutelen. "Als jij nou eens de auto start, dan kijk ik wat er voor de rest nog niet in orde is." Glimlach ik naar hem. Ik pak de sleutels uit een bakje aan het einde van de garage en gooi deze naar Harry. "Hier. Nou wees eens een gentlemen en start die auto."

    [Mijn post is pas belabberd.]


    "Hier. Nou wees eens een gentlemen en start die auto" zegt ze. Met twinkelende ogen kijk ik haar aan en open de portier om daarna de auto te starten. De auto begint te ronken en vrolijk spring ik op. Mijn oog valt op Liam die ‘bezig’ is met Dawn. Moeilijk slik ik en ik weet gewoon al dat mijn bobbel aan het groeien is. Ik bekijk het tafereel en lik dan langs mijn lippen, de gedachten dat ik dat nu ook met Mia kan doen is ondraaglijk, vooral omdat ik wil winnen. Ik kijk haar moeilijk aan en loop dan naar haar toe. Ik weet dat als er nog iets gebeurd ik Mia meteen zou gaan zoenen dus het beste lijkt me, is om dat te voorkomen. Ik grom en kijk Mia uitdagend aan, dit keer zou ze me niet krijgen. Ik voorzie mijn lippen van vocht door er weer overheen te likken. ‘En nu?’ Vraag ik hees. Ik schrik van mijn eigen stem maar laat dat niet merken. Ik zucht even en werp een laatste blik op Liam en het meisje.

    After schreef:
    (...)

    Luister naar de tekst.


    WAHAHAHA, IK KOM NIET MEER BIJ!
    Ik zit dus langs de weg, mensen kijken me aan van: Wow, dat kind is gek.


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    (...)

    WAHAHAHA, IK KOM NIET MEER BIJ!
    Ik zit dus langs de weg, mensen kijken me aan van: Wow, dat kind is gek.


    [ Waarom zit jij langs de weg ö ]

    Limits schreef:
    (...)

    [ Waarom zit jij langs de weg ö ]


    Rolstoel (I'm sick, toen heeft mijn lichaam het begeven), ik moet veertig kilometer rollen, waar ik al de hele dag mee bezig ben. Hoef nu nog maar negentien kilometer :Y)


    Reality's overrated.

    Mia Blossom.
    Zijn ogen twinkelen en hij stapt in de auto. Het volgende moment begon deze te ronken, waardoor Harry vrolijk opspringt. Hij keek even hoe ver de anderen bezig waren, terwijl ik me weer over de motorkap boog. Harry kijkt me aan met een moeilijke blik en loopt dan naar me toe. Verbaasd trek ik mijn wenkbrauw op. Waar was dat nou weer voor nodig? Ik wilde me weer vooroverbuigen, maar dan gromt Harry en kijkt me uitdagend aan. "En nu?" zijn stem klinkt verschrikkelijk hees. "Wat is er nou?" vraag ik geïrriteerd. Harry kijkt weer richting de anderen, en mijn blik gaat onbewust mee. Dan stokt mijn adem in mijn keel. Daardoor kwam het dus. Liam en zijn slet hadden hier gewoon dikke seks op de auto. Daardoor kwam het dus. Ik schud mijn hoofd, en richt mijn ogen weer op de motorkap. "Ik weet niet, de auto ronkt nog veel te luid, maar ik weet niet wat er nog aan verandert moet worden." ik hoor dat mijn stem ook lichtelijk hees is geworden en ik slik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Paynez schreef:
    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam kreund hard. "Ik wil je, nu," gromt hij gefrustreerd, waarna hij mijn benen iets uit elkaar duwt en bij me naar binnen stoot.
    Met mijn nagels kras ik een beetje over zijn rug en ik druk mijn lippen weer op de zijne. Met mijn tong vraag ik om toestemming en een zachte kreun rolt over mijn lippen. Hij is enorm. Echt enorm. En ik ben vrij ervaringsloos. Waarom weet ik niet. Maar in principe ben ik niet type One Night Stand, dit is echter weer iets anders voor mij. Ach ja. Ik bedenk dat dit dus op gefilmd word en dat we 'toeschouwers' hebben, al zijn die met de auto bezig en misschien met elkaar.
    "Harder, Li," smeek ik dan.

    [;p]


    Liam James Payne
    Haar nagels krassen over mijn rug en haar lippen vinden die van mij weer. Haar tong vraagt om toestemming, terwijl een zachte kreun haar mond verlaat. Ik zorg meteen voor wat ruimte tussen mijn en begin met mijn tong haar mond te verkennen.
    Ik begin voorzichtig in en uit haar te stoten.
    "Harder Li," smeekt Dawn me.
    Ik gooi het tempo wat omhoog. Ik voel dat ik bijna ga komen. Ik pak haar heupen beet en begin nog harder te stoten.
    Ik kreun nog een keer hard. De kreun wordt gesmoord doordat onze lippen nog steeds op elkaar zitten. Ik verbreek het contact tussen onze lippen en kom dan klaar, Dawn's naam over de garage uitschreeuwend.


    "Family don’t end in blood”

    Paynez schreef:
    (...)

    Rolstoel (I'm sick, toen heeft mijn lichaam het begeven), ik moet veertig kilometer rollen, waar ik al de hele dag mee bezig ben. Hoef nu nog maar negentien kilometer :Y)


    [Wut. Waarom moet je veertig kilometer in een rolstoel doen?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    (...)

    [Wut. Waarom moet je veertig kilometer in een rolstoel doen?]


    [Kluispasje inleveren.]


    Reality's overrated.

    After schreef:
    Mia Blossom.
    Zijn ogen twinkelen en hij stapt in de auto. Het volgende moment begon deze te ronken, waardoor Harry vrolijk opspringt. Hij keek even hoe ver de anderen bezig waren, terwijl ik me weer over de motorkap boog. Harry kijkt me aan met een moeilijke blik en loopt dan naar me toe. Verbaasd trek ik mijn wenkbrauw op. Waar was dat nou weer voor nodig? Ik wilde me weer vooroverbuigen, maar dan gromt Harry en kijkt me uitdagend aan. "En nu?" zijn stem klinkt verschrikkelijk hees. "Wat is er nou?" vraag ik geïrriteerd. Harry kijkt weer richting de anderen, en mijn blik gaat onbewust mee. Dan stokt mijn adem in mijn keel. Daardoor kwam het dus. Liam en zijn slet hadden hier gewoon dikke seks op de auto. Daardoor kwam het dus. Ik schud mijn hoofd, en richt mijn ogen weer op de motorkap. "Ik weet niet, de auto ronkt nog veel te luid, maar ik weet niet wat er nog aan verandert moet worden." ik hoor dat mijn stem ook lichtelijk hees is geworden en ik slik.


    Harry Styles.
    "Wat is er nou?" vraagt ze geïrriteerd. Mijn wenkbrauwen schieten de lucht in, niet letterlijk natuurlijk. Mia schud haar hoofd en richt haar blik weer op de motorkap. "Ik weet niet, de auto ronkt nog veel te luid, maar ik weet niet wat er nog aan verandert moet worden" verteld ze me. Ik buk om een paar gereedschapspullen te pakken en vlug draai ik wat aan sommige onderdelen. Als snel is het harde ronken zachter geworden, normaal, maar de auto rookt nog steeds. "Verder heb ik geen idee" beken ik, om daarna op de rijderstoel te gaan zitten. Ik wenk haar als ik zie dat er wat onderdelen missen van het dashboard. "Moeten wij die er weer op monteren?" Vraag ik. Ik kijk naar het dashboard dat helemaal uit elkaar ligt en plots schiet mijn blik weer naar Liam. Opgewonden kijk sik toe, maar ik heb geen zin om te worden opgegeild door iemand als ik het ook zelf kan doen. Opnieuw grom ik geïrriteerd. Plotseling hoor ik dat iemand een naam schreeuwt: Dawn. Liam’s liefje heet dus Dawn. Mijn blik valt weer op die twee en een grijns verschijnt op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 16:32 ]

    Mia Blossom.
    Hij sleutelt wat, waarna het ronken minder wordt. Ik knik blij. "Verder heb ik geen idee." "Ik ook niet." Hij gaat op de bestuurdersstoel zitten. Hij wenkt me, en ik kom nieuwsgierig naar hem toe. "Moeten wij die er weer op monteren?" hij wees naar het dashboard. "Ik denk het wel. Zijn blik schiet weer naar Liam, en ik kan het niet helpen dat mijn ogen meegaan. Na een paar seconden kijk ik moeilijk weer naar Harry. Die zat opgegeild toe te kijken. Ik zeg niet dat het mij niks deed, maar ik had minder moeite met dingen negeren, denk ik. Ik hoor nog een geirriteerde grom. "Ik haal die onderdelen wel even." zeg ik hees. Ik loop naar het uiteinde van de garage, om daar inderdaad dashboardmateriaal te vinden. Zo goed als mogelijk neem ik deze mee terug naar de auto, waarna ik ze voorzichtig op de grond neer leg. Ik besef me te laat dat ik nu helemaal voorovergebogen sta. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Als ik hem smeek om harder te gaan doet Liam dat ook tewrijl hij mijn heupen beetpakt. Hij kreunt nog een keer hard. Gesmoord door onze lippen. En als hij zijn lippen van die van mij haalt komt hij klaar. Zijn warme zaad in me spuitend. Hij schreeuwt mijn naam door de garage en ik weet zeker dat de anderen het ook hebben gehoord. Ikzelf ben bijna op mijn hoogtepunt. Ik beweeg mijn heupen op en neer en ja, niet veel later kom ook ik met een leude kreun tot mijn orgasme. Ik weet dat mijn lippen nu gezwollen moeten zijn en nog beter weet ik dat iedereen dit heeft kunnen zien. Dat ik een slet lijk. Maar toch. Eerlijk is eerlijk, dit was geweldig. Want ik moet toegeven, Liam kan geweldig vrijen om het maar netjes te zeggen.


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Als ik hem smeek om harder te gaan doet Liam dat ook terwijl hij mijn heupen beetpakt. Hij kreunt nog een keer hard. Gesmoord door onze lippen. En als hij zijn lippen van die van mij haalt komt hij klaar. Zijn warme zaad in me spuitend. Hij schreeuwt mijn naam door de garage en ik weet zeker dat de anderen het ook hebben gehoord. Ikzelf ben bijna op mijn hoogtepunt. Ik beweeg mijn heupen op en neer en ja, niet veel later kom ook ik met een luide kreun tot mijn orgasme. Ik weet dat mijn lippen nu gezwollen moeten zijn en nog beter weet ik dat iedereen dit heeft kunnen zien. Dat ik een slet lijk. Maar toch. Eerlijk is eerlijk, dit was geweldig. Want ik moet toegeven, Liam kan geweldig vrijen om het maar netjes te zeggen.


    Liam James Payne
    Het duurt niet lang voor Dawn, luid kreunend, ook op haar hoogtepunt komt. Ik ga weer uit haar en druk nog een vlinderlicht kusje op haar lippen. Dawn was echt geweldig, zo goed maak ik zelden mee. Nu wordt het voor de volgende keren wel nog moeilijker me in te houden, nu ik dat weet, maar het was het waard. Ik pak Dawn's hand en help haar van de auto af. Daarna begin ik langzaam mijn kleren weer aan te trekken. Ik ben me er zeker van bewust dat iedereen heeft kunnen toekijken, maar dat kan me niet schelen. Sinds ik nogal een player ben, schaam ik me allang niet meer voor mijn lichaam. Ik weet natuurlijk niet hoe Dawn daarover denkt. Maar zij lag de hele tijd onder mij, dus veel van haar lichaam zullen ze niet gezien hebben.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles.
    "Ik haal die onderdeken wel even" zegt ze hees. Ik knik en mijn ogen volgen haar lichaam. Al snel staat ze voorover gebogen en dat is de druppel. Ik loop op haar af, draai mijn armen om haar heen en trek haar mee naar de auto. Van mij hoeft niet iedereen te zien hoe het eraan toegaat. Hoewel iedereen het eigenlijk toch kan zien door de ramen. Ik leg haar op de achterbank en ga boven haar hangen om steeds dichten bij haar hoofd te komen. Ik zoen haar, niet meer zo wild als eerst, maar niet erg rustig. Mijn handen glijden onder de spijkerstoffen outfit die ze aanheeft. Als ik aangekomen ben bij haar bh, masseren mijn handen haar borsten. Ik geef haar kusjes op haar lip, oorlel en nek. In haar nek begin ik te zuigen zodat er een paars/blauwe vlek ontstaat.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 16:48 ]