• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Amphitryon
    ~ Harry Edward Styles || Thysia
    ~ Liam James Payne || Licorne
    ~ Niall James Horan || Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || After
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Aquari
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Paynez
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    [Mijn ouders zitten op dezelfde bank als mij. :x]


    [O.o]


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    (...)

    [O.o]

    Ja. Maar ze zijn nooit nieuwsgierig naar wat ik schrijf :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Post staat op vorige pagina :]]

    After schreef:
    (...)
    Ja. Maar ze zijn nooit nieuwsgierig naar wat ik schrijf :Y)


    [Gelukkig, ik heb dat nou dus wel. Je kunt al niet op mijn profiel kijken zonder te denken: Wat een rare perv is dat? Haha ;p]


    Reality's overrated.

    Mia Blossom.
    Harry kwam met een luide schreeuw, en hij liet zich hijgend op de achterbank vallen. Evensnel als hij was gekomen, wilde hij ook al weer verder. Hij grinnikte even en lede mij daarna ook alweer op de achterbank. Ik was zo opgegeild dat toen ik zijn eikel tegen mijn ingang voelde ik al bijna weer kon komen. Hij stootte langzaam naar binnen, en ging steeds sneller. Bij ongeveer de tiende keer al voelde ik dat ik mijn climax al bereikte. Ik schreeuwde het uit, gilde zijn naam, en dit kon ik niet stoppen. Nog nooit had iemand me zo snel en zo fijn laten komen.

    [Awkward. Just...]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Uiteindelijk kwam Mia klaar waarna ik nog een paar keer stootte en haar voorbeeld volgde. Ik glimlachte even. "Ik denk dat we de auto nu moeten gaan reparen, die punten hebben we nodig" grinnikte ik. Ik pakte als eerst mijn boxer en trok die aan. Ik draaide me om naar Mia en keek naar haar borsten. Ik gooide haar -haar bh toe en ik deed mijn eigen outfit aan. Voordat Mia haar kapotte slipje kon pakken, pakte ik die al op en duwde die in de zak van mijn outfit. "Ik vind het wel geil om te weten dat je geen slipje aan hebt." vertelde ik haar. Ik liep naar haar toe en liet mijn handen over haar borsten glijden, waarna ik er even in kneep. Ik bukte en liet mijn tong langs haar tepel gaan om daarna haar tepel te omsluiten met mijn lippen. Ik zoog eraan en liet haar toen weer los. Ik gaf haar een klap op haar billen en pakte wat gereedschap. Ik pakte een tang en begon wat te sleutelen.

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Het elastiekje draai ik een extra keer om mijn haar. Even ben ik bang dat het knapt. En inderdaad. Het elastiekje kun je geen elastiekje meer noemen. Eerder een elastisch touwtje. Ik zucht en gooi mijn haar maar los. Vanachter voel ik dat er armen om me heen worden geslagen. Liam.
    "Zo te zien hebben we een trend gezet," fluisterd hij in mijn oor, waarna zijn lippen zachtjes tegen mijn oor schuren.
    Ik bijt op mijn lip en zucht dan. "En nu?" vraag ik Liam.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 20:30 ]


    Reality's overrated.

    Mia Blossom.
    "Ik denk dat we de auto nu moeten gaan repareren, die punten hebben we nodig." Grinnikte hij nadat hij ook was gekomen. Ik giechelde zacht, en keek nog even toe hoe hij zich aankleedde. Hij gooide me mijn bh toe, die ik omdeed. Ik wilde net mijn slipje pakken toen Harry die in zijn zak stopte. "Ik vind het wel geil om te weten dat je geen slipje aan hebt." zei hij, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Hij liep naar me toe en liet zijn handen naar mijn borsten afdwalen, waar hij even in kneep. Hij bukte en likte, zoog en omsloot mijn tepel met zijn lippen. Spontaan liet hij los,gaf me een klap op mijn billen en liep weg met wat gereedschap. Als hij zo door ging was die tuinbroek binnen de kortste keren doorweekt. Ik deed de tuinbroek weer aan en zag een viezige witte vlek er op zitten, ter hoogte van mijn middel. Ik stootte een klein lachje uit. Ook ik boog me vervolgens over het dashboard, en begon de onderdelen een beetje vast te maken. Ik beet op mijn lip. Nou maar hopen dat hij niet te veel bezig zou zijn met opgeilen. "Kun jij mij de snelheidsmeter even aangeven?" vroeg ik hees.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    "Kun jij mij de snelheidsmeter even aangeven?" Vroeg Mia hees. Ik voelde dat we elkaar opgeilden en we hadden de regels al verbroken, dus echt handig was het niet om opnieuw de mist in te gaan. Ik gaf haar de snelheidsmeter aan terwijl ik me probeerde te concentreren op de onderdelen. Misschien moeten de auto’s ook schoon gemaakt zijn en krijgen wij daar extra punten voor. Aangezien ik geen idee had wat we moesten doen, pakte ik een tuinslang, opende doe en het water spoot eruit. Ik maakte de ramen schoon en de rest van de auto. Ik liet mijn blik op Mia vallen maar daardoor draaide de tuinslang ook mee. Oeps. Ze was nu door en door nat. Ik grinnikte even, dat had ik ook al gedaan. "Sorry!" Riep ik vrolijk.

    Paynez schreef:
    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Het elastiekje draai ik een extra keer om mijn haar. Even ben ik bang dat het knapt. En inderdaad. Het elastiekje kun je geen elastiekje meer noemen. Eerder een elastisch touwtje. Ik zucht en gooi mijn haar maar los. Vanachter voel ik dat er armen om me heen worden geslagen. Liam.
    "Zo te zien hebben we een trend gezet," fluisterd hij in mijn oor, waarna zijn lippen zachtjes tegen mijn oor schuren.
    Ik bijt op mijn lip en zucht dan. "En nu?" vraag ik Liam.


    Liam James Payne.
    "En nu?" vraagt Dawn me.
    "Tja... Geen idee eigenlijk. De auto valt nu niet meer te redden, na mijn geklooi, tenminste dat denk ik. Want veel verstand heb ik er niet van, zoals je wel gemerkt hebt. We kunnen iets leuks gaan doen..." Ik trek een bedenkelijk gezicht en denk diep na.
    "We kunnen Truth or Dare gaan doen!" roep ik dan uit. "Misschien wel minder leuk met zijn tweeën, maar als Harry en zijn meisje klaar zijn met hun 'avontuurtje' kunnen we vragen of ze mee willen doen? Volgens mij hebben zij de auto al zo'n beetje gefikst."
    Eigenlijk is het best een slecht plan, maar ik weet even niets anders. Ik weet überhaupt niet of het toegestaan is om nu contact te hebben met Harry en zijn meisje. Ik hoop van wel. Ik bedoel, ik mag toch wel een spel spelen met mijn beste vriend?

    [Sorry, ik was inspiratieloos, en ik weet dus niet of dat mag, van dat Truth or Dare. Als je wil kan ik het altijd nog aanpassen.]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    "Tja... Geen idee eigenlijk. De auto valt nu niet meer te redden, na mijn geklooi, tenminste dat denk ik. Want veel verstand heb ik er niet van, zoals je wel gemerkt hebt. We kunnen iets leuks gaan doen..." Ik denk dat hij nadenkt, maar gezien het feit dat hij me nog niet heeft losgelaten kan ik zijn gezicht niet echt zien. "We kunnen Truth or Dare gaan doen! Misschien wel minder leuk met zijn tweeën, maar als Harry en zijn meisje klaar zijn met hun 'avontuurtje' kunnen we vragen of ze mee willen doen? Volgens mij hebben zij de auto al zo'n beetje gefikst," roept hij dan uit.
    Ik knik bedenkelijk. "Dat is wel een idee," zeg ik. "Helemaal geen slecht idee Li."

    [Ook inspiratieloos, nog veel erger als jij hoor Esmee >.<]


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    "Tja... Geen idee eigenlijk. De auto valt nu niet meer te redden, na mijn geklooi, tenminste dat denk ik. Want veel verstand heb ik er niet van, zoals je wel gemerkt hebt. We kunnen iets leuks gaan doen..." Ik denk dat hij nadenkt, maar gezien het feit dat hij me nog niet heeft losgelaten kan ik zijn gezicht niet echt zien. "We kunnen Truth or Dare gaan doen! Misschien wel minder leuk met zijn tweeën, maar als Harry en zijn meisje klaar zijn met hun 'avontuurtje' kunnen we vragen of ze mee willen doen? Volgens mij hebben zij de auto al zo'n beetje gefikst," roept hij dan uit.
    Ik knik bedenkelijk. "Dat is wel een idee," zeg ik. "Helemaal geen slecht idee Li."

    [Ook inspiratieloos, nog veel erger als jij hoor Esmee >.<]


    Liam James Payne.
    Dawn knikt bedenkelijk. "Dat is wel een idee. Helemaal geen slecht idee Li."
    Ik glimlach en laat haar los. "Ik ga het even vragen en Harry en zijn meisje."
    Ik loop naar de twee toe, die zo te zien de auto ook schoongemaakt hebben. En niet alleen de auto... Het meisje is ook van top tot teen nat. Ik sluip naar Harry toe en spring dan op zijn rug.
    "Hazza! Hebben jij en je meisje, waarvan ik de naam niet weet, zin om mee te doen met een spel?" vraag ik met twinkelende oogjes, ook al kan Harry mijn gezicht niet zien.


    "Family don’t end in blood”

    Limits schreef:
    Harry Styles.
    "Kun jij mij de snelheidsmeter even aangeven?" Vroeg Mia hees. Ik voelde dat we elkaar opgeilden en we hadden de regels al verbroken, dus echt handig was het niet om opnieuw de mist in te gaan. Ik gaf haar de snelheidsmeter aan terwijl ik me probeerde te concentreren op de onderdelen. Misschien moeten de auto’s ook schoon gemaakt zijn en krijgen wij daar extra punten voor. Aangezien ik geen idee had wat we moesten doen, pakte ik een tuinslang, opende doe en het water spoot eruit. Ik maakte de ramen schoon en de rest van de auto. Ik liet mijn blik op Mia vallen maar daardoor draaide de tuinslang ook mee. Oeps. Ze was nu door en door nat. Ik grinnikte even, dat had ik ook al gedaan. "Sorry!" Riep ik vrolijk.


    Mia Blossom.
    Harry gaf me de snelheidsmeter. Dit was volgens mij het laatste onderdeel wat nog vast moest, en dan waren we klaar. Harry besloot dat het wel handig was om de auto schoon te maken. Uit mijn ooghoek zag ik hoe de tuinslang de auto schoonspoelde. Zijn ogen schoten naar mij, en ik zag het aankomen. Ik was alleen net niet optijd weg. Alles was doorweekt, van top tot teen. Hij grinnikte even. "Sorry!" riep hij vrolijk. "Vind je dat soms grappig, Styles?" zei ik sarcastisch. Ik rende op hem af, waarna ik hem bespong in een knuffel. Een hele natte knuffel, thought. Toen ik weer op de grond stond sneakte Liam vanachter Harry naar hem toe, en sprong op zijn rug. "Hazza! Hebben jij en je meisje, waarvan ik de naam niet weet, zin om mee te doen met een spel?" vroeg hij. "Mia. En volgens mij zijn wij klaar, dus ik vind het best." Op dat moment hoorde je de intercom. "Harry Styles en Mia Blossom hebben de eerste opdracht succesvol voltooid. Hiervoor krijgen zij vijftig punten. Dit brengt hun totaal op 980..

    [Als jullie het er niet mee eens zijn gewoon zeggen.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    "Vind je dat soms grappig, Styles?" vroeg ze sarcastisch. Net toen ik een antwoord wilde geven besprong ze me in een knuffel. Al snel staat ze weer op de grond en deze was keer is het Liam die op mijn rug sprong. "Hazza! Hebben jij en je meisje, waarvan ik de naam niet weet, zin om mee te doen met een spel?" was zijn vraag. "Mia. En volgens mij zijn wij klaar, dus ik vind het best." stelde Mia zichzelf voor. Direct daarna hoorde je iets via de intercom. Vrolijk klapte ik in mijn handen, 980 punten! Waarschijnlijk zou er door de seks nog wat punten vanaf gaan maar dit begon lekker. Daarna richtte ik me weer op Mia en Liam. ‘Yep is goed, wij zijn toch al klaar."

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 21:27 ]

    Liam James Payne.
    "Mia. En volgens mij zijn wij klaar, dus ik vind het best," stelde Mia zich voor. Net toen ik mijn mond opentrok om te vragen of Harry het ook goed vond, klonk er een stem door de intercom.
    "Harry Styles en Mia Blossom hebben de eerste opdracht succesvol voltooid. Hiervoor krijgen zij vijftig punten. Dit brengt hun totaal op 980."
    Ik zag dat Harry blij in zijn handen klapte. Ik glimlachte. "Gefeliciteerd!" riep ik, oprecht blij voor ze. Ik wist aan het begin van deze opdracht toch wel dat het mij niet meer ging lukken. En als één van de anderen had gewonnen was ik natuurlijk ook blij voor ze geweest. Ja, als ik nog een kans had gemaakt had ik het wel jammer gevonden, maar het blijven toch mijn beste vrienden.
    "Yep is goed, wij zijn toch al klaar," beantwoordde ook Harry mijn vraag.
    "Oke, let's go then!" riep ik vervolgens en liep terug naar Dawn. "Ze doen mee!" vrolijk woelde ik even door haar haren. Sinds ik seks had gehad, voelde ik me een stuk beter. Ik heb dan wel minder punten, maar het is toch een soort van... Opluchting. En Dawn was heel erg goed. En hopelijk kan ik nu weer even voort zónder de regels te overtreden.


    "Family don’t end in blood”