• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Amphitryon
    ~ Harry Edward Styles || Thysia
    ~ Liam James Payne || Licorne
    ~ Niall James Horan || Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || After
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Aquari
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Paynez
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Oh hell no. (krul)]

    Liam James Payne.
    Dawn's grijns wordt nog breder. 'Bezorg Harry een boner,' zegt ze dan.
    Ik kijk haar geschokt aan, maar herstel me dan snel. 'Dawn, dit zet ik je betaald,' grom ik en loop dan met tegenzin naar Harry toe. Damn, dit is awkward.
    'Ehm, juist ja,' zeg ik, niet wetend wat te doen. Met vrouwen ben ik altijd goed in dit soort dingen, maar ja, ik heb het nog nooit met mannen gedaan.
    Ik pak Harry bij zijn arm en trek hem overeind. Dan plant ik ongemakkelijk mijn lippen op die van hem en tik met mijn tong tegen zijn onderlip. Nu maar hopen dat hij überhaupt een boner kan krijgen van een man, anders kan ik wel eeuwig doorgaan en doe ik dit alles voor niets.
    Ik laat mijn hand naar beneden glijden en druk met mijn vingers op de juiste plek op zijn broek.


    "Family don’t end in blood”

    [NOEK! DIT IS ECHT HEEL AWKWARD.]


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    [NOEK! DIT IS ECHT HEEL AWKWARD.]


    [+1 JUIST JA :'D. Ik ga nu reageren.]

    [Dawn is pro :Y)]


    Reality's overrated.

    [Die heb ik gisteravond terwijl ik in bed lag verzonnen. Wie is het met me eens dat het gewoon een awesome opdracht is. Haha.]


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    [Dawn is pro :Y)]


    [REKEN ER MAAR OP DAT LIAM HAAR HEEL HARD TERUG GAAT PAKKEN (duivel)]


    "Family don’t end in blood”

    Paynez schreef:
    [Die heb ik gisteravond terwijl ik in bed lag verzonnen. Wie is het met me eens dat het gewoon een awesome opdracht is. Haha.]


    [OKE, DAT MOET IK INDERDAAD WEL TOEGEVEN.]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles.
    Een beetje awkward kijk ik Liam aan als Dawn zijn opdracht geeft. Hij bromt iets van ‘dit zet ik je betaald’. Ik knik en geef haar een boze blik, ik kon hem eigenlijk ook wel terug verwachten maar dan nog. Ik zou niet zo snel een stijve krijgen van jongens. Liam trekt me overeind en zoent me dan. Hij tikt op mijn onderlip voor 'toestemming'. Ik open mijn mond, hoe sneller ik opgewonden ben, hoe sneller dit is afgelopen. Daarna drukt hij op mijn gevoelige plek. Ik kreun en zet mijn nagels in Liam’s armen. Liam lijkt te weten wat hij moet doen, maar echt opgewonden raak ik er miet van.

    Licorne schreef:
    (...)

    [REKEN ER MAAR OP DAT LIAM HAAR HEEL HARD TERUG GAAT PAKKEN (duivel)]


    [Hehe. Ga ja gang. (Bedenk dat ze maar een uur hebben ;p)]


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    [Die heb ik gisteravond terwijl ik in bed lag verzonnen. Wie is het met me eens dat het gewoon een awesome opdracht is. Haha.]


    [_O_ I bow for you ^^]

    Liam James Payne.
    Harry opent meteen zijn mond en kreunt als ik met mijn vingers op zijn gevoelige plek druk. Hij zet zijn nagels in mijn armen.
    Helaas lijkt hij er nog niet opgewonden van te raken. Shit, ik had gehoopt dat dit makkelijker zou gaan.
    Ik maak zijn riem los en trek langzaam zijn broek naar beneden, gevolgd door zijn boxer. Ik had zo gehoopt dat de opdracht al voltooid was voor we bij dit gedeelte aankwamen, maar helaas. Ik neem zijn lid voorzichtig tussen mijn vingers en denk even na. Ik moet gewoon doen wat ik zelf altijd fijn vind, tenslotte ben ik ook een man. Ik begin hem langzaam af te trekken, om daarna walgend mijn mond rond zijn erectie te sluiten. Bah, ik heb nog nooit zoiets... smerigs, om het maar even grof te zeggen, hoeven doen.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles.
    Plotseling onderbreekt Liam de zoen en trekt hij mijn broek naar beneden. Een beetje beschaamd kijk ik naar boven. Dan begint hij te trekken, ik kreun en zet mijn handen in zijn schouders. Ineens, wat nogal raar is, neemt hij mijn trots in zijn mond. Aan de ene kant, is dit heel erg awkward. Aan de andere kant is de opdracht voltooid. Ik kreun nog een keer en laat Liam dan los. Grijnzend kijk ik Dawn aan. Waarschijnlijk had ze niet verwacht dat Liam dat zou doen. Ik trek mijn boxer omhoog, waarna mijn broek ook volgt. Ik ga weer zitten en kijk de kring rond.

    Liam James Payne.
    Gelukkig is daarna de opdracht voltooid. Ik haal met een vies gezicht mijn hand langs mijn mond en ga weer in de kring zitten.
    Ik ga Dawn gewoon op dezelfde manier terug pakken als ze Harry teruggepakt heeft; Via een ander.
    Ik richt me op Mia en kijk haar met een grote grijns aan.
    'Mia, Truth or Dare?'
    Nu maar hopen dat ze Dare kiest. Ik wist al precies hoe ik Dawn zou gaan terugpakken.


    "Family don’t end in blood”