• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Amphitryon
    ~ Harry Edward Styles || Thysia
    ~ Liam James Payne || Licorne
    ~ Niall James Horan || Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || After
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Aquari
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Paynez
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia

    Als Liam is wezen vragen of Harry en het meisje, blijkbaar Mia, meedoen aan Truth or Dare komt hij terug met een "Ze doen mee!" en hij woelt even vrolijk door mijn haren. Hij is een stuk vrolijker als eerst. Wat ik fijn vind, ik hou er gewoon niet zo van als mensen chagrijnen. Ik betrek het al snel op mezelf.
    "Gezellig," zeg ik met een glimlachje. "Ik ben Dawn," zeg ik daarna omdat het ook zo vaag is een spel te doen als ze mijn naam niet eens kennen.
    Mijn hand wil ik uitsteken om die van hen te kunnen schudden, maar dat doe ik uiteindelijk maar niet. Hier gaat het nou niet om manieren. Of ik zou gek moeten zijn en de spelregels niet kennen.

    [Amber, volgens mij waren er al vijftig punten afgegaan voor de seks, haha, je hebt die alleen weer terug gekregen door de auto te maken.
    Hoeveel punten heeft Liam nog Melissa? Gaan er extra punten af door het veroorzaken van een 'kettingreactie'? En het als eerst toegeven bij de eerste opdracht? Haha. (Hij had voor de seks ook al een keer toe gegeven ^^)]


    Reality's overrated.

    Ehm, dan hebben ze nu 947. 3 voor het toegeven met een kusje en 50 voor de seks. Bij Harry en Mia was er al 20 afgegaan voor twee keer de tongzoen, en 50 voor de seks maar ze kregen er ook weer 50 bij op voor de opdracht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Ehm, dan hebben ze nu 947. 3 voor het toegeven met een kusje en 50 voor de seks. Bij Harry en Mia was er al 20 afgegaan voor twee keer de tongzoen, en 50 voor de seks maar ze kregen er ook weer 50 bij op voor de opdracht.


    [Oké!]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    "Gezellig," antwoordt Dawn en glimlacht. "Ik ben Dawn," stelt ze zich daarna voor aan Harry en Mia.
    "Oke, let's go! Ik begin!" roep ik vrolijk en plof neer op de grond.
    Ik kijk iedereen een keer aan. Hmm, wie zal ik eens als eerst kiezen? Ik besluit dan toch maar voor mijn beste vriend te gaan.
    "Harry. Truth or Dare?" vraag ik en wiebel met mijn wenkbrauwen.
    Ik hou van dit spelletje. Het enige nadeel is dat we rekening moeten houden met de opdrachten, als iemand 'Dare' kiest. Want dingen als zoenen, of dingen die zelfs verder gaan dan dat, kunnen natuurlijk niet, in verband met de puntenaftrek die we dan krijgen.

    [Sorry, kort stukje.]


    "Family don’t end in blood”

    Als beloning dat niemand tot nu toe honderd punten of meer heeft verloren, mogen jullie naar verdieping 5 om daar het spel voort te zetten. Voor een uur worden er geen punten afgetrokken. Het "overtreden" moet wel echt in het spel gebeuren. Begint bijvoorbeeld Harry Mia spontaan te zoenen, dan gaan er punten af.

    Ik kon het niet laten.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 15:44 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik snap er niks van, sorry Melissa.]


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    [Ik snap er niks van, sorry Melissa.]


    Ze mogen opdrachten geven voor een uur lang die eigenlijk niet mogen, maar dit mag wel omdat er nog niemand honderd punten heeft verloren.

    Ze mogen nu Truth or Dare verder doen op de vijfde verdieping en mogen voor een uur lang overtredingen maken terwijl dit ze geen punten kost.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    (...)

    Ze mogen opdrachten geven voor een uur lang die eigenlijk niet mogen, maar dit mag wel omdat er nog niemand honderd punten heeft verloren.

    Ze mogen nu Truth or Dare verder doen op de vijfde verdieping en mogen voor een uur lang overtredingen maken terwijl dit ze geen punten kost.


    [Awesome!]


    Reality's overrated.

    After schreef:
    Als beloning dat niemand tot nu toe honderd punten of meer heeft verloren, mogen jullie naar verdieping 5 om daar het spel voort te zetten. Voor een uur worden er geen punten afgetrokken. Het "overtreden" moet wel echt in het spel gebeuren. Begint bijvoorbeeld Harry Mia spontaan te zoenen, dan gaan er punten af.

    Ik kon het niet laten.


    [Yayy, me likes ^.^]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 23:52 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ik ga nu drie weken op vakantie, maar heb waarschijnlijk wel wifi. Anders besturen jullie mijn personage maar (: ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Gaat Amber nog reageren?]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 13:12 ]


    Reality's overrated.

    Anders stuur je haar een GB?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Anders stuur je haar een GB?


    [Mwehh, ik heb geen goede computer en heb geen zin >.<

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 13:18 ]


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    (...)

    [Mwehh, ik heb geen goede computer en heb geen zin >.<


    [Anders stuur ik er wel een?]


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    [Anders stuur ik er wel een?]


    I'm allright with that.

    Mijn linkervoet is koud.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.