• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Amphitryon
    ~ Harry Edward Styles || Thysia
    ~ Liam James Payne || Licorne
    ~ Niall James Horan || Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || After
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Aquari
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Paynez
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mia Blossom.
    Ik hoor zijn voetstappen op me afkomen knijp mijn ogen stijf dicht. Ik voel een paar grote, warme handen om me heengeslagen worden, die me afvoeren naar de auto. Het lijkt mij toch iets comfortabeler op zo'n luxe auto-bank dan op de motorkap. Hij komt steeds dichterbij mijn gezicht, en dit keer sluit ik mijn ogen voorzichtig. Ik voel zijn volle lippen op die van mij, die anders kussen hoe ik tot nu toe gewend ben. Hij is wat rustiger, minder agressief. Algauw voel ik alweer die grote handen, die zich ditmaal onder mijn outfit begeven. Hij begint mijn borsten te masseren, en ik laat een genietende zucht horen. Ik voel zijn lippen overal. Bijna heb ik het gevoel dat ik het gewoon zo graag wil, dat ik het me begin voor te stellen. Mijn lippen, mijn oorlel, mijn nek. Daar aangekomen begint hij het bloed naar het oppervlak te zuigen. "Hmm." Mijn hand glijd ook onder de spijkerstof, waar ik langzaam afdwaal naar beneden. Pas als ik voel hoe nat het is realiseer ik me dat ik niet Harry had afgetast, maar mezelf. Ik was op het moment helemaal de weg kwijt, volgens mij. Langzaam laat ik mijn vingers over de stof van mijn slipje gaan. Laat ik maar net doen alsof het de bedoeling was, om hem nog meer op te geilen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam drukt nog een zacht kusje op mijn lippen en helpt me dan van de auto af. Langzaam trekt hij zijn kleren aan. Ik ben een stuk sneller, want eigenlijk vind ik het nou niet geweldig om naakt gefilmd en gezien te worden. Nou ja, het is toch zo dat iedereen me kan zien. En dat voelt nou niet helemaal gemakkelijk. Als ik helemaal aangekleed ben merk ik pas op dat een jongen met krullen en een ander meisje de auto ingaat en de jongen het meisje begint te betasten, waarna ze dat zelf ook doet. Ik draai mijn hoofd weer weg, ik wil niet staren, dat vind ik niet kunnen. En dat ga ik dus ook niet doen. Maar het lijkt erop dat er een kettingreactie is veroorzaakt. En die kan dus ook weer zo hier door gaan. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang en maak dan voorzichtig mijn haar los. Waarna ik er een hand door haal en er een vlecht van maak.


    Reality's overrated.

    Harry Styles.
    Al snel voelde ik mijn bobbel groeien. Mia tasstte zichzelf af en ik kreunde opwindend. Ik deed in een rap tempo haar kleding uit, zodat ze alleen nog in haar slipje en bh op de achterbank lag. Mijn blik gleed over haar lichaam, perfect. Haar slipje was doorweekt en ik zag dat ze zichzelf aan het verwennen was. Ik ontdeed me van mijn kleding, die ik naar buiten gooide, zodat ik alleen nog mijn boxer aanhad. Ik liet mijn vingers over het natte stof van haar slipje glijden. Ik keek Mia grijnzend aan, mijn ene hand bevond zich nu in Mia’s slipje en met mijn andere hand probeerde ik zo goed als mogelijk haar borsten te massaren. Mijn natte hand gleed uit haar slipje zodat ik haar van haar bh kon ontdoen. Ik likte mijn lippen en beet op de binnenkant van mijn wang. Geweldig lichaam. Ik leunde voorzichtig naar voren en slingerde de bh uit de auto. Mijn linkerhand gleed weer onder het slipje, die ik per ongeluk scheurde. ‘Oeps.’ Grijnsde ik onschuldig. Ze lag nu volledig naakt onder me. Één van mijn vingers drong ik bij haar naar binnen. Even later voegde ik ook mijn tong erbij. Beiden maakte ze rondjes en vrolijk stopte ik, waarna ik Mia aankeek.

    [Awkward.]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 18:07 ]

    Mia Blossom.
    Hij ontdeed me van mijn kleding, wat hij vervolgens zelf ook deed. Hij gooide de kleding gewoon naar buiten. Hij grijnst naar me, terwijl zijn hand in mijn slipje zit. Vervolgens werd ook mijn bh de auto uitgeslingerd. Hij likte hongerig zijn lippen, en ik zag dat hij op de binnenkant van zijn wang beet. Alweer verdwijnt zijn hand in het slipje, die hij deze keer scheurde. Verontwaardigd kijk ik hem aan. "Oeps." Hij probeert onschuldig te grijnzen. "Ja, dat kun je wel ze-" mijn adem stokte in mijn keel toen ik zijn vinger naar binnen voelde, waar daarna de tong aan toegevoegd werd. Ik inhaleerde scherp, om vervolgens gehaaster te gaan ademen. Abrupt stopte hij, en ik keek hem aan. Zijn flonkerende oogjes keken in die van mij. Ik zou hem ook maar even laten lijden. Ik maakte een schijnbeweging met mijn handen, om in een ruk zijn boxer naar beneden te trekken. Zijn trots priemde meteen de lucht in, en een klein lachje ontsnapte uit mijn mond. Zachtjes begon ik hem te strelen.

    [Awkward. Just awkward.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Plotseling kreeg ze een vastberaden uitdrukking op haar gezicht. Met een ruk trok ze mijn boxer naar beneden, waarna ze een zacht lachje uitstootte. Ineens begon ze me te strelen. Ik kreunde en had haar spel door. Zij eerst, dan ik. Ik gromde kwaad maar gaf me toch toe aan haar, zij had de macht nu, die ik meestal had. Ik ging weer boven haar hangen en voelde dat mijn trots tegen haar onderbuik schuurde. Ik zoende haar ruw en begon haar -opnieuw- overal kusjes te geven. Haar kin, nek, tussen haar borsten, haar buik en haar onderbuik. Ik liet mijn tong over haar clitoris gaan. Ik moest het eerst afmaken voordat ik aan de beurt was. Ik stopte opnieuw mijn vingers naar binnen en begon nu wat harder te stoten. Mijn vingers draaide rondjes en het vocht likte ik van haar af.

    [Inderdaad ö]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 18:57 ]

    Paynez schreef:
    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam drukt nog een zacht kusje op mijn lippen en helpt me dan van de auto af. Langzaam trekt hij zijn kleren aan. Ik ben een stuk sneller, want eigenlijk vind ik het nou niet geweldig om naakt gefilmd en gezien te worden. Nou ja, het is toch zo dat iedereen me kan zien. En dat voelt nou niet helemaal gemakkelijk. Als ik helemaal aangekleed ben merk ik pas op dat een jongen met krullen en een ander meisje de auto ingaat en de jongen het meisje begint te betasten, waarna ze dat zelf ook doet. Ik draai mijn hoofd weer weg, ik wil niet staren, dat vind ik niet kunnen. En dat ga ik dus ook niet doen. Maar het lijkt erop dat er een kettingreactie is veroorzaakt. En die kan dus ook weer zo hier door gaan. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang en maak dan voorzichtig mijn haar los. Waarna ik er een hand door haal en er een vlecht van maak.


    Liam James Payne
    Als we ons allebei weer hebben aangekleed, trek ik de motorkap van de auto weer open. Niet dat het nut heeft, want ik was niet van plan er nog iets aan te doen. Die van ons is nu toch niet meer te redden.
    Ik loop om de auto heen naar Dawn toe. Mijn blik valt op de auto naast ons. Ik zie hoe Harry zijn meisje erin trekt en hoe ze met elkaar 'bezig gaan', om het maar even netjes te zeggen. Ik grijns. Ik ga achter Dawn staan en sla mijn armen om haar heen.
    "Zo te zien hebben we een trend gezet," fluister ik. Mijn lippen schuren hierbij zachtjes langs haar oor.


    "Family don’t end in blood”

    Mia Blossom
    Harry kreunde luid en gromde vervolgens kwaad. Voor ik het wist hing hij weer boven me, en ik voelde zijn trots tegen mijn onderbuik schuren. Ik kreunde luid, en voelde zijn lippen daarna ruw op de mijne. Al snel verdwenen deze weer. En weer ging hij over mijn lichaam. Mijn kin, nek, borsten, buik, onderbuik. Zijn tong ging weer over mijn clit, en mijn ademhaling versnelde steeds meer. Weer gingen zijn vingers naar binnen, die hij nu op een rap tempo ronddraaide. Ik kreunde steeds luider, tot ik mijn climax berijkte. "Harry!" gilde ik.

    [Meh.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    "Harry!" Gilde ze. Ik likte mijn vingers af en glimlachte zelfingenomen. Ik trok haar de auto uit, waarna ik op de bank ging zitten zodat ze alleen nog door haar knieën hoefde. Ik wist dat iedereen ons nu kon zien maar dat maakte me niet veel uit. Ik liet mijn handen over haar billen glijden en kneep er even in. Ik begon weer kusjes te geven, een van mijn vaste handelingen die ik deed, en keek naar de paarsige vlek die ik had veroorzaakt: een zuigzoen. Ik streelde eroverheen en ik deed haar haar achter haar oor.

    Mia Blossom.
    Hij likte zijn vingers af, en glimlachte tevreden. Ineens werd ik de auto uitgetrokken, maar ik wilde hem nu te graag om me er druk om te maken. Hij ging op de bank zitten, en liet zijn handen over mijn lichaam glijden. Langzaam ging ik door mijn knieen, om hem te pesten ging ik er nog een paar keer met zijn vingers overheen. Toen nam ik het in een keer helemaal in mijn mond, om er heel wild mee om te gaan. Ik zet er zachtjes mijn tanden in, draai mijn tong er omheen en ga op en neer. Ik zou hem sneller later komen.

    [Sorry, kort.
    God, ik voel me echt verschrikkelijk pervie.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Melissa, je kent mij nog niet als jij jezelf pervie vind. O.o
    Ik schreef 16+ langs de weg. IK BEN BIJNA THUIS!]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 19:58 ]


    Reality's overrated.

    [Mijn ouders zitten op dezelfde bank als mij. :x]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Paynez schreef:
    [Melissa, je kent mij nog niet als jij jezelf pervie vind. O.o
    Ik schreef 16+ langs de weg. IK BEN BIJNA THUIS!]


    [En mij ook nog niet, mwuahaha.]


    "Family don’t end in blood”

    After schreef:
    [Mijn ouders zitten op dezelfde bank als mij. :x]


    [Awkward, haha.]


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    [En mij ook nog niet, mwuahaha.]


    [Toch, ik ben pro-perv. Je kent mijn verhalen ;p O.o
    Volgens mij heb ik nog nooit een niet-16+ One Shot aangevraagd haha. Behalve als dat niet kon.
    On-topic: Ik ben alweer bezig met een nieuwe post!]


    Reality's overrated.

    Harry Styles.
    Ik kreunde verlangend. Ze hurkte bij me neer en streelde mijn trots. Plotseling nam ze hem helemaal in haar mond. ‘Oh fuck.’ Gromde ik. Ik duwde mijn heupen naar voren zodat ze mijn gehele lengte in haar mond nam. Ik voelde de bekende knoop in mijn buik. Ik drukte mijn heupen nog verder tegen haar aan en legde mijn handen op haar hoofd zodat ik de snelheid bepaalde. Ik gromde en schreeuwde toen ik klaarkwam. Hijgend liet ik me op de achterbank vallen. Nadat ik uitgehijgd was stond ik op. Zo snel als ik klaar was gekomen was ‘ie ook alweer stijf geworden. Ik grinnikte even en legde Mia op de achterbank. Ik hing boven haar en zette mijn eikel tegen haar vagina. Ik legde één hand voor steun naast me en de andere naast haar borsten, ik stootte langzaam lang binnen maar steeds sneller.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 20:03 ]