• Hallo,

    Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar verhalen en quizzen die over 1D gaan,?
    Zo is het toch niet leuk? Of ligt dat aan mij? Want ik neem aan dat niet iedereen fan is van 1D, toch? Ik ben niet z'n grote fan van hun, ik luister soms een liedje van hun maar daar blijft het ook bij.
    En ik heb het idee dat als je tegenwoordig niet over 1D ofzo iets schrijft je verhalen gewoon minder snel worden gelezen maar dat is mijn mening dat kan natuurlijk ook aan mij liggen want ik weet natuurlijk niet hoe dat bij andere verhalen is die niet van mij zijn en niet over 1D gaan.


    We doen dit keer zonder terug tik.

    Evigilavi schreef:
    (...)

    Wat is dat nu voor onzin? (cat)


    Dat is zo? Kijk is in de top. Daar zie je al twee straight verhalen en 16+
    De meeste bromances hebben een normale verhaallijn. Maar jullie kijken niet verder dan de topic, als het gaat om One Direction.


    Pretty is just a pretty word.

    Macabre schreef:
    (...)
    Oh, ja, want het is zó grappig. (joehoe)


    jazeker.


    Cute as a button, every single one of you !

    Alecia schreef:
    (...)

    Nope. I laughed.


    Good. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    jazeker.



    26 - 02 - '16

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Dat is zo? Kijk is in de top. Daar zie je al twee straight verhalen en 16+
    De meeste bromances hebben een normale verhaallijn. Maar jullie kijken niet verder dan de topic, als het gaat om One Direction.


    Héj, ik bedoel maar. Als je een Larry schrijft, stop je twee jongens die hetero zijn bij elkaar. Dat is niet echt 'deftig'.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Alecia schreef:
    (...)



    wow, respect voor jou ;)


    Cute as a button, every single one of you !

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Dat is zo? Kijk is in de top. Daar zie je al twee straight verhalen en 16+
    De meeste bromances hebben een normale verhaallijn. Maar jullie kijken niet verder dan de topic, als het gaat om One Direction.

    Ik heb helaas al te veel 1D stories gezien -zowel bromance als straight shizz- dan goed voor me is. Serieus, sommige stories zijn zo...
    Eh.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Dat is zo? Kijk is in de top. Daar zie je al twee straight verhalen en 16+
    De meeste bromances hebben een normale verhaallijn. Maar jullie kijken niet verder dan de topic, als het gaat om One Direction.

    Kijk dan gvd, vroeger waren er 16+ bromances in de top en veel mensen zoeken daarnaar. Maar er zijn echt veel daarvan, hoor. Jij kijkt niet verder dan de top, als het gaat om One Direction. (;


    Some people are art and do art at the same time

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    wow, respect voor jou ;)



    26 - 02 - '16

    Jullie, de One Direction 'haters', mogen hopen dat er geen nieuwe hype aan komt dat te maken heeft met 5SOS, Janoskians, of Union J, Als die laatste twee gebeuren, dan haat ik met jullie mee. Deal?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Jullie, de One Direction 'haters', mogen hopen dat er geen nieuwe hype aan komt dat te maken heeft met 5SOS, Janoskians, of Union J, Als die laatste twee gebeuren, dan haat ik met jullie mee. Deal?


    Deal.


    26 - 02 - '16

    I'm born to hate.
    Ik haat alleen niet op HP en OP. *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    'Zianourry 16+'
    'Narry Storan 16+'
    'I'm a slut - Ziall & Larry 16+'
    En alle drie stonden ze in de top - dagenlang.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 12:46 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Kijk dan gvd, vroeger waren er 16+ bromances in de top en veel mensen zoeken daarnaar. Maar er zijn echt veel daarvan, hoor. Jij kijkt niet verder dan de top, als het gaat om One Direction. (;


    Ik lees geen verhalen uit de top, zoals ik al eerder vermeld had. Ik weet welk verhaal je bedoelt, maar dat was gewoon een 'populair verhaal in de top' . Ik ben een Directioner, als ik iets wil lezen dan moet ik ook gewoon verder kijken voor de betere verhalen. Hoe weet jij dat veel mensen naar 16+ bromance zoekt? Kunnen ze lang zoeken, is er niet veel van. (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Scorpia schreef:
    'Zianourry 16+'
    'Narry Storan 16+'
    'I'm a slut - Ziall & Larry 16+'



    WAUW DRIE HELE VERHALEN. En alle twee uit de top, toeval.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 12:47 ]


    Pretty is just a pretty word.