• Hey lieve kindjes van De vondst, aangezien het vorige verhaal niet zo lekker liep en dat topic ook vol was, hebben we nu een nieuw verhaal en een nieuw topic.

    Het verhaal gaat als volgt. We zijn met z'n allen een vrienden groep, een paar van ons hebben krachten, een paar niet. We zitten op een normale school waar niemand verder van die krachten weet. We zitten in een drama/muziek clubje en in een sportclubje en o jongens wat hebben we het gezellig!

    Welkom bij weer een flut rpg (cool)

    Laat ff achter hoe je personage heet, leeftijd, relatie, favo schoolvak, thuissituatie (ouders+broertjes+zusjes en andere inwonenden) en je kracht. Ennu vergeet je uiterlijk niet. Je personage moet tussen de 15 en 19 zijn.

    Als ik iets vergeten ben laat het dan ff achter

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 17:24 ]


    ©1998

    Aiden Josh Sky

    Ik loop uit het kantoor van de rector. Ik mag hem wel, en er is genoeg te doen qua sport en dans. Ik ren snel door de school om alles even goed te bekijken als ik een smsje krijg.

    Heey Aiden, kan je niet komen halen, je loopt maar. Rick


    Typisch Rick. Hij beseft blijkbaar niet dat ik vijf kilometer van deze school woon en ik nu dus totaal geen zin heb om te lopen. Sowieso moet hij dan Giovanni en Bella ophalen, wat hij niet gaat doen. Ik moet dan maar rennen. Omdat ik hard ren, merk ik niet dat ik een deur open doe waar aan de andere kant een meisje staat. "O... Eeh... Sorry, ik had haast." Zeg ik, en ik help haar overeind. Als we beiden weer staan zie ik dat ze heel bleek is. "Gaat het wel? Je ziet bleek." Zeg ik, en ik pak mijn mobiel van de grond. Shit. Kapot. Rick wordt woest als hij dit ziet...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    Een beetje in shock kijk ik hem aan. ' eeuh.. ja, gaat wel. En met jou en je , mobiel?' Vraag ik verward. Direft nadat ik dit gevraagd heb wil ik weglopen uit de deur. 'Wacht' hoor ik een stem in de verte roepen. Ik draai me rustig om. ' huh?' Ik kijk m raar aan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Sky

    'Eeuh.. ja, gaat wel. En met jou en je , mobiel?' Vraagt ze. Ik ben een beetje chagrijnig omdat mijn mobiel kapot is, maar laat dat niet merken. 'Met mij goed, mijn mobiel is dood...' Zeg ik. Ik baal hier zo van. Ze wil weglopen. Ik kijk naar haar tas die ze nog hier heeft liggen. 'Wacht!' Roep ik, en ze draait zich rustig om. 'Huh?' en ze kijkt me raar aan. 'Je bent je tas vergeten, en ik laat jou zo niet naar huis fietsen.' Zgeik.

    [Minimuisbeta, zou je alsjeblieft niet mijn personage willen besturen?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (ik schreef het juist zo dat jij het niet hoefde te zijn, ik schreef juist in de verte zodat jij kon bepalen of jij t was of niet.sorry ):X

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 19:12 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Susan

    'Je bent je tas vergeten, en ik laat jou zo niet naar huis fietsen.' ik snapte niet wat hij bedoelde maar ik liep naar mijn tas en pakte hem. Mijn tas was best zwaar en ik kreeg hem amper op mijn schouder. Ik liep weer naar de deur waar de jongen stond. Ik keek naar zijn mobiel, hij zag er niet zo goed uit. Ik voelde me schuldig. 'Ik pak mijn fiets.' zeg ik. 'Als jij nou de jouwe pakt.' zeg ik nog steeds erg verward. En ik loop door de deur.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Marley

    Zo zitten we toch nog een les te volgen, als je het zo kan noemen, we vallen eerder half in slaap, en ik ben blij wanneer eindelijk de bel gaat. Aan het einde van de dag loop ik naar huis, en daar zijn mams en James cake aan het bakken, het ruikt heerlijk. Ik ga naar mijn kamer, kijk wat naar mijn boeken en geef me dan over aan de verleiding van mijn boekenkast. Ik ga wat lezen waarvoor ik ten minste mijn verbeelding kan gebruiken en schrik op als ik een sms'je krijg.

    [Bepaal zelf maar wie ;)]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Aiden Josh Sky

    'Ik pak mijn fiets.' zegt ze. 'Als jij nou de jouwe pakt.' Ik kijk haar verbaasd aan. Ze loopt weg, en ik ren achter haar aan. 'Eehm, mijn fiets staat thuis. Mijn broer en ik delen de auto en hij is nu weg. Ik moet lopen.' Leg ik uit, en ik pak haar vast bij haar arm. Mijn tas hangt half op mijn schouder, half op mijn arm. Ik schuif hem een beetje omhoog. Nu pas heb ik echt de tijd om haar te bekijken. Ze is eigenlijk best wel knap.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rick

    Zenuwachtig zat ik te wachten. Ik wist niet waarop en waarom. Het punt was dat ik niet helder kon nadenken. Ik had scruffy al op schoot gepakt en was bezig geweest met mijn huiswerk, maar nu had ik daar even geen zin meer in. Ik was hyper en ging maar trampoline springen. Ik maakte een aar salto's en belandde een beetje verkeerd op mijn hoofd terecht. Een steek pijn schoot door mijn hoofd. Mijn hand bewoog snel naar mijn nek en ik liet mezelf vallen. Na een tijdje te hebben gelegen ging ik maar weer zitten. Het ging wel weer, dus liep ik naar scruffy toe, ze was een vogel aan het proberen te vangen. Ik pakte haar op en zette haar binnen. Wat kon ik doen? ik verveelde me zo. Ik pakte mijn mobiel en keek door mijn contacten. Marley! ik wist niet waarom ik er zo blij van werd maar ik klikte haar maar aan. Ik typte een heel lang bericht, maar verzond hem niet, daar was ik veel te verlegen voor. Ik liep maar weer naar binnen en ging weer aan mijn huiswerk. Ik keek nog even naar het bericht.

    Heei, hoe gaat ie ik verveel, heb vanavond ook niks te doen, zin om wat samen te doen

    Na een tijdje kon ik mijn mobiel niet meer vinden. Shit! 'David!" roep ik hard door het huis. Opeens zie ik twee kleine kraaloogjes onder de tafel vandaan komen. 'Geef me mijn mobiel terug' zeg ik. En ik krijg mijn mobiel, deze keer zonder gezeur, terug. Ik kijk op het scherm. Nee he! hij heeft t bericht verzonden.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 20:22 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Susan

    'Hoe kom je dan thuis?' vraag ik verbaasd. Ik voel zijn hand om mijn arm, het voelde raar. Ik keek naar zijn hand alsof het een insect was dat op mijn arm was gaan zitten. Zo gauw ik dat door kreeg keek ik maar weg. In mijn hoofd voel ik nog steeds de krachten van Britt door mijn lichaam vloeien. Ik word er al misslijk van als ik eraan denk.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Sky

    'Hoe kom je dan thuis?' Vraagt ze. Ik glimlach. Opeens maken we oogcontact. Net voor ik weg kan kijken krijg ik het te zien. De datum. Ik probeer het niet te zijn, maar toch zie ik altijd wanneer er mensen sterven. Het is vreselijk om in iemands ogen te zien dat diegene de volgende dag dood gaat. Ik heb dat een keer gehad. Die gene is de volgende dag vermoord. 'Eeh, ik moet lopen. Maar anders fiets ik op jou fiets met jou achterop aangezien je een beetje bleek bent.' Leg ik uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    'Eeuhm.. dat kan.' zeg ik verbaasd. Toen ik hem net aangekeken had leek hij te schrikken. Waarom zou hij dat doen? Het komt vast door mijn prachtige ogen bedenk ik me om me op te vrolijken. 'Maar ik woon wel ver weg.' zeg ik. Ik liep alvast voor hem uit naar mijn fiets. Nog steeds dezelfde fiets als in klas 1, en hij was flink toe getakeld. Ik voelde zijn ogen in mijn rug maar liep rustig door.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Biebediebabedieboe


    ©1998

    Aiden Josh Sky

    'Maar ik woon wel ver weg.' Zegt ze. Ik glimlach. 'Beter dan vijf kilometer naar huis lopen!' Zeg ik met een grijns, en ik loop achter haar aan. Ik hoor een jongen schreeuwen tegen zijn moeder. 'Ik wil niet! Oke! Laat me met rust!' Ik draai me om, zodat ik het beter hoor. De jongen kijkt toevallig mijn kant op. Zijn ogen kijken recht in de mijne. De datum wordt zichtbaar. Ik schrik me rot... Het is bijna. Opeens valt de jongen neer. Ik pak mijn mobiel, maar die is stuk. Mijn blik valt op de tas van het meisje. Snel gris ik haar mobiel en bel 112. De moeder van de jongen gilt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    Ik schrik als de ik de jongen neer zie vallen. Ik zie Aiden snel naar zijn mobiel grijpen, maar die doet het natuurlijk niet. Snel en behendig zie ik hem mijn mobiel pakken en 112 bellen. Ik laat hem daar achter met mijn mobiel en ren snel naar de jongen. Mijn misselijk- en duizeligheid vergeet ik door me te veel te concentreren om de jongen. Als ik dichterbij kom zie ik de moeder huilend naast hem staan. Het is een vreselijk gezicht. Ik ga naast de jongen zitten, en voel dat ie nog een klein beetje ademt. Als die ambulance maar snel komt! De tranen schieten in mijn ogen. Het doet me denk aan mijn ouders. Ik kijk met betraande ogen achterom, kijken of de jongen me achterna kwam.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Sky

    Ik zie het meisje wegrennen. Wat moet ik doen? Ik kan die jongen hier niet alleen achterlaten. Ik hoor een ambulance. Al snel komt er een ziekenhuisbroeder aangelopen. 'Waar is de gewonde?' Vraagt hij. Ik wijs naar de jongen. Hij rent er meteen naartoe. Een jongen die erg veel op de jongen lijkt die net is gevallen, komt naar me toe. 'Bedankt dat je 112 hebt gebeld. Zonder jou zou hij waarschijnlijk geen kans hebben gehad. Wat is je telefoonnummer? Dan kan ik je op de hoogte houden.' Zegt hij. Ik schrijf mijn nummer op een papier en ren weg. Ik loop naar het meisje. 'Hij wordt nu naar het ziekenhuis gebracht. Wat is je naam eigenlijk?' Vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself