• Hey lieve kindjes van De vondst, aangezien het vorige verhaal niet zo lekker liep en dat topic ook vol was, hebben we nu een nieuw verhaal en een nieuw topic.

    Het verhaal gaat als volgt. We zijn met z'n allen een vrienden groep, een paar van ons hebben krachten, een paar niet. We zitten op een normale school waar niemand verder van die krachten weet. We zitten in een drama/muziek clubje en in een sportclubje en o jongens wat hebben we het gezellig!

    Welkom bij weer een flut rpg (cool)

    Laat ff achter hoe je personage heet, leeftijd, relatie, favo schoolvak, thuissituatie (ouders+broertjes+zusjes en andere inwonenden) en je kracht. Ennu vergeet je uiterlijk niet. Je personage moet tussen de 15 en 19 zijn.

    Als ik iets vergeten ben laat het dan ff achter

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 17:24 ]


    ©1998

    SPAARTAAAA


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik drink vrolijk uit mijn glas en voel me heel relaxt. Ik lig een beetje over Riley heen. 'Hey Rils, ik hou van je dat weet je toch?' zeg ik en ik giechel.

    Naam: Emma
    Relatie: Nope
    Favoriete schoolvak: Drama/Muziek, Engels
    Thuissituatie: Vader en moeder zijn gescheiden, dus 2 huizen.
    Leeftijd: 17
    Kracht: Kan onzichtbaar worden, en de elementen besturen.
    Extra: Emma is de leider van de nieuw gevormde musicalgroep.
    Uiterlijk:



    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:50 ]

    Marley

    Na een tijdje merk ik dat ik maar slokjes blijf nemen, en ik vraag me af of dit erg is. Ach, vast niet, daar wordt het juist gezellig van. Ik schenk nog een glas in en lach naar Rick.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sophia

    Ik gaf Evan een laatste, lange tongzoen en liep toen snel naar buiten, voor we ons weer helemaal lieten gaan. Het was al laat en ik had nog huiswerk. Echt niet normaal, zo aan het begin van het schooljaar. Ik stapte op de fiets pakte daar mijn mobieltje. Een sms, en niet eens van Evan. Dat was ook voor het eerst. Ik glimlachte toen ik het bericht las, filmavondje, gezellig. Ik besloot dat dat belangrijker is dan huiswerk. En fietste snel richting Rick.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jionni

    De deurbel ging weer. Als ik het goed had, was iedereen er al , behalve Sophia. De film was ondertussen al begonnen, en er werd volop drank geschonken. Ik deed gezellig mee, want nou ja, er was niet iemand die thuis op me wachte. Al van ver af hoorde ik de vrolijke lach van Sophia. Ze kwam binnen en ging zitten. Meteen werd er wat drank in haar hand gedrukt. Ze deed gewoon mee. Ik nam nog een grote slok en voelde het alcohol door mijn keel branden. Het gaf me een fijn gevoel en ik liet me volledig gaan.


    You shall not pass!

    Rick

    Het feestje werd alsmaar gezelliger, en niemand keek naar de film. Het enige dat gebeurde was grapjes maken die niet grappig waren en er vervolgens zo hard om lachen dat het uit je neus eruit komt. Ik was niet zo melig op dit moment en bleef maar kijken hoe mensen meer namen. Hoe kun je zoveel drinken! na een tijdje komen ook Jionni en Sophia binnen. Sophia keek wel erg vrolijk. Ik bedacht me hoe slecht het eigenlijk was, de eerste schooldag, en morgen moeten we weer naar school. Ik ging even naar buiten om de drukte te ontvluchten en nam scruffy mee. Als ik klaar ben met het uitlaten van de kat loop ik weer naar binnen. Het was NOG gezelliger geworden, misschien wel iets te gezellig dus loop ik naar de keuken. Ik pak een fles 'Rode wijn' en 'bier' die mijn moeder altijd vult met appelsap voor david, zodat het lijkt alsof hij ook drinkt. ik neem ze mee naar de kamer en zie hoe mensen het zo opdrinken.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 17:49 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sophia

    Ik lachte veel te luid om een stomme grap. Mijn glas was net voor de zesde keer bijgevuld en ik voelde me al behoorlijk dronken. Maar behoorlijk is natuurlijk nog lang niet genoeg. Het was mega gezellig, iedereen lachte om de meest stomme dingen. Op een gegeven moment sloeg Jionni, die naast me zat, een arm om me heen. Hij zoende me vol op de mond en ik sloeg lachend beide armen om hem heen. Niemand die er wat van zei. Vanavond kon het ons gestolen worden wat er ging gebeuren.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Sophia

    Ik lachte veel te luid om een stomme grap. Mijn glas was net voor de zesde keer bijgevuld en ik voelde me al behoorlijk dronken. Maar behoorlijk is natuurlijk nog lang niet genoeg. Het was mega gezellig, iedereen lachte om de meest stomme dingen. Op een gegeven moment sloeg Jionni, die naast me zat, een arm om me heen. Hij zoende me vol op de mond en ik sloeg lachend beide armen om hem heen. Niemand die er wat van zei. Vanavond kon het ons gestolen worden wat er ging gebeuren. Hey, schatjuhhh, je was goed vandaag . Morgen nog eens overdoen. Sms'te Evan een paar uur later. Daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken. Tuurlijk, uurtje of 4. Zijn reactie kwam meteen. Nee, veel te laat. Spijbel gewoon. Ik dacht er even over na, maar wat kon het mij ook schelen. Oké, zie je morgen om half 9.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Aiden Josh Sky

    Ik voel me een vreemde binnen deze groep. Ik pak Susans hand vast, aangezien we toch een 'koppel' zijn. Ik grijns om mijn eigen gedachten. 'Duss, welke film gaan we kijken?' Vraag ik aan iedereen. Ik ga zitten en trek Susan op schoot.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    Wanneer Aiden me op schoot trekt voelt het fijn. Als we drinken aangeboden krijgen pak ik een glas wijn. Ik hoop maar dat Aiden niet gaat drinken. De film die Rick erin had gestopt was niet zo interessant als de gesprekken die iedereen voerde dus niemand lette op de film. Ik zag hoe een paar mensen aangeschoten raakten door de drank en moest lachen. Aiden en mijn plannetje was niet echt apart, ik had verwacht dat iedereen raar op zou kijken maar blijkbaar zijn wij niet het enige liefdeskoppel. Ik loop even naar de wc en zie mezelf in de spiegel. Mijn lippenstift was helemaal vervaagd en ik probeerde het weer goed te krijgen. Na een paar minuten zit het eindelijk 'redelijk' en ik loop weer naar de kamer. Als ik naast Aiden ga zitten en hem recht in de ogen aan kijk voel ik iets raars.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Sky

    Susan gaat even naar de badkamer en ik blijf naar de film kijken. Op zich wel leuk, maar ik heb hem al te vaak gezien. Susan komt weer terug, en ik kijk haar aan. Er lijkt iets te gebeuren, maar we kijken elkaar gewoon aan. Ik glimlach, en kijk naar Rick. 'Mooi huis.' Zeg ik tegen hem, en ik trek Susan even recht.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    Ik keek een beetje verbaasd op als Aiden me recht trekt. Ik rijk naar mijn glas en neem een slokje. Ik trek mijn jurkje recht, en begin het best koud te krijgen. Als ik weer op de bank ga zitten durf ik niet tegen Aiden aan te leunen dus blijf rechtop zitten. Ik keek om me heen en zag Scruffy, het katje van Rick opgerold in haar mandje liggen. Ik wou ook graag een kat maar dat mocht niet van mijn opa, hij was er allergisch voor. Als ik op mezelf woon neem ik wel een kat! nam ik me voor en keek even naar Aiden.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rick

    Ik kijk op als ik de nieuwe jongen, Aiden geloof ik, wat hoor zeggen. 'Mooi huis' zegt hij. Ik moet direct denken aan mijn vader maar dwing mezelf om aan iets anders te denken. Ik kon niet geloven dat Susan nu al een vriendje had. Ik kende haar best goed en ze was nog helemaal kapot van Tim. Maar het leek alsof ze hem helemaal vergeten was. Ik wed dat het niet waar was dat ze met deze jongen had. 'Hoe zit dat eigenlijk tussen jullie twee?' zeg ik als ik naar Aiden en vervolgens naar Susan wijs.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Sky

    Susan lijkt helemaal in gedachten verzonken. Ik glimlach en probeer iets van de film te zien, maar ik ben blijkbaar de enige. Ik kijk naar een katje. Ik en Rick gaan Giovanni voor zijn verjaardag een huisdier geven. Wat voor een mag hij zelf kiezen. Zelf hoop ik op een kat, daarvan hoef je alleen de kattenbak te verschonen en ik moet dat dan doen. Ik kijk naar Susan, en weet niet precies wat ik moet doen. Ik kijk haar aan en voel weer iets overspringen, maar nu iets heftiger dan net.
    'Hoe zit het eigenlijk tussen jullie twee?' Vraagt Rick. Ik schrik van de vraag, want ik had hem niet verwacht.
    'Eeh,' Ik faal zwaar in liegen. Echt zwaar.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 17:57 ]


    Spoiler alert: you will save yourself