• Hey lieve kindjes van De vondst, aangezien het vorige verhaal niet zo lekker liep en dat topic ook vol was, hebben we nu een nieuw verhaal en een nieuw topic.

    Het verhaal gaat als volgt. We zijn met z'n allen een vrienden groep, een paar van ons hebben krachten, een paar niet. We zitten op een normale school waar niemand verder van die krachten weet. We zitten in een drama/muziek clubje en in een sportclubje en o jongens wat hebben we het gezellig!

    Welkom bij weer een flut rpg (cool)

    Laat ff achter hoe je personage heet, leeftijd, relatie, favo schoolvak, thuissituatie (ouders+broertjes+zusjes en andere inwonenden) en je kracht. Ennu vergeet je uiterlijk niet. Je personage moet tussen de 15 en 19 zijn.

    Als ik iets vergeten ben laat het dan ff achter

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 17:24 ]


    ©1998

    Yup iedereen kan meedoen, maar hou er rekening mee dat deed een freaking amateur RPG, al is ie wel beter dan de vorige tweexD(hoera)


    ©1998

    Sorry voor de slechte manier can schrijven zit op mijn mobiel, krakkk


    ©1998

    Jeej peeta anders maak jij een mannetjes gast aan die dan wat met susan krijgt? (Weer een vriendje van mij LOL)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Wanneer is het de volgende dag?)

    Eigenlijk betere vraag waarneer komt de middag.. Ik verheug me op de middag. Whitegamma weet waarom!! Haha


    You shall not pass!

    Ik weet ook waarom maar het is altijd heel , oeilijk om te zeggen wanneer het de volgende dag ofzonis


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sophia

    Ik help Susan voorzichtig weer met opstaan en ondersteun haar naar de schooldokter. Ze glimlacht dapper, maar ik kan zien dat ze zich beroerd voelt. De verpleegster kijkt verbaasd op als we met zijn tweeën haar kantoortje binnenstrompelen. Maar helpt me wel meteen om Susan op een zacht matras te hijgen. "Wat is er gebeurt?" vraagt ze terwijl ze een nat doekje pakt en de kotsresten voorzichtig van haar gezicht afwrijft. Susan sluit haar ogen en kreunt zachtjes, daar heb ik dus niets aan. "Ze werd ineens helemaal niet lekker." begin ik. Liegen is nooit mijn sterkste kant geweest, maar het moet maar. "We stonden gewoon in de mediatheek en toen begon ze te wankelen en werd lijkbleek. Niet normaal gewoon! Ik kreeg haar net op tijd de wc's in toen ze moest overgeven." De zuster knikt vriendelijk. "Het was goed van je om haar hier heen te brengen." complimenteert ze. Ik knik. "Ga anders maar terug naar je les, ik zorg er wel voor dat ze veilig thuiskomt." Ik twijfel, maar weet dat ik verder niets kan doen. En dus strijk is Susan nog een keer door haar haar, fluister in haar oor dat alles goed komt en dan loop ik snel terug naar de bieb, zodat ik de troep kan opruimen. Ik kreun van ergernis, ik ben zeker weten een fantastische vriendin. Maar als ik de bieb weer inkom glimt de voer van het bleekmiddel en is het laatste restje maaginhoud verdwenen. "Ik heb het al gedaan" zegt mevrouw Wiska met een lieve glimlach. "Ga maar naar je les" Ik glimlach en bedank haar voor ik richting mijn lokaal loop.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 6:03 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Marley

    Ik loop met Rick naar de schooldokter, en daar zie ik Susan al zitten. "Wat is er gebeurd?" vraag ik. "Beroerte, ik heb net ook al iemand weggestuurd, ze is in goede handen." Ik geloof de zuster wel, maar ik bedenk me dat ik heb gezegd dat ik naar de zuster zou gaan, en sta nog even te denken. "Voel jij je wel lekker?" vraagt de zuster dan. "Nou, nee," zeg ik terwijl ik doe alsof ik wankel en moe ben. Ik ga op een bed zitten en kijk Rick aan. De zuster voelt aan mijn hoofd en zegt, "volgens mij is er niets aan de hand. Misschien moet je vroeger naar bed." Natuurlijk kun je de schooldokter niet voor de gek houden... Nou ja, ik ben in ieder geval hier geweest. "Ga maar weer terug naar de les en ga eerder naar bed 's avonds." Oh shit. Ik kijk Rick aan. Daar gaat ons vrije uur.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Wacht, beroerte? Je weet dat betkent dat de hersenen tijdelijk geen bloed meer krijg en?


    ©1998

    Naam: Aiden Josh Sky
    Leeftijd: 18
    Relatie: Single
    Favo schoolvak: Alles dat met sport of dans te maken heeft
    Thuissituatie: Hij woont samen met zijn broertje Giovanni, zusje Bella en oudere broer Rick samen omdat zijn ouders dood zijn gegaan toen hij jong was, hij kan er zich bijna niks meer van herinneren.
    Kracht: In de ogen van anderen kan hij zien wanneer ze dood gaan (het komt van een boek maar ik weet niet welke)
    Uiterlijk:





    Is Aiden goedgekeurd?

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 16:04 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Denk het wel, ik neem aam dat maracroft geen problemen heeft met het feit dat jullie dezelfde krachten hebhen, als ze wel zo kaat het dan ff weten


    ©1998

    Oh, ik kan ook wel een andere kracht zoeken als dat moet hoor.

    Veranderd

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 16:04 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zit aiden dan ook i n de vriendengroep of is hij nieuw? Als hij nieuw is mag ik dan een klein stukje posten over daat ij m voor het eerst zis?

    Sorry voor raar typem ben op tablet


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Hij is nieuw

    Ik doe wel gewoon dat hij hierheen verhuist.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ga nu bezig met 16+ kan wel even duren, wil het goed doen


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!