Sophia// 16+
Eindelijk, eindelijk was het middag. Eindelijk kon ik naar Evan, eindelijk konden we elkaar aanraken. Oh, God, wat was ik hieraan toe. Al zijn sms'jes hadden me echt nu al geil gemaakt. Na het laatste, verschrikkelijk uur fietste ik zo snel mogelijk richting zijn huis. Evan woonde net als ik alleen, waardoor we nooit bang hoefden te zijn dat iemand ons zal horen. Ik racete zijn oprit op en dumpte mijn fiets letterlijk in de struiken. Evans tuin was heel begroeid. Vervolgens ramde ik zonder aan te bellen zijn achterdeur open. "Ik ben er." riep ik naar Evan. Terwijl ik alvast met geweld mijn jas opentrok. Hij kwam meteen op me afgestormd en ik moest mijn jas gedwongen op de grond laten vallen terwijl hij zijn armen om me heen sloeg en me wild begon te zoenen. Hij tikte met het puntje van zijn tong tegen mijn lippen en ik opende ze meteen, we waren allebei ongeduldig. Terwijl we zoenden greep hij mijn kont en hielp me om mijn benen om zijn middel te slaan. Zijn erectie tegen mijn kruis zorgde ervoor dat ik hem wílde, zo ontzettend graag. "Oh, Evan" kreunde ik zwakjes tussen het zoenen door. Hij tilde me de trap op naar zijn slaapkamer en drukte me toen tegen de muur. Waarna hij even stopte met zoenen om onze shirts uit te trekken. Ik kreunde opnieuw zachtjes, draaide ons om en schuurde toen hard met mijn lichaam tegen het zijne. Zijn erectie zwol terwijl ik mezelf nat voelde worden. Zijn handen waren overal, maakten me helemaal gek van geilheid. Hij gleed naar mijn rug en klikte handig mijn bh los. Ik liet mijn armen eruit glijden en stond toe dat hij me oppakte en op zijn kingsize bed gooide. Ik greep naar zijn haar en kreunde harder toen hij boven me kwam hangen en zijn hoofd hard tegen mijn borsten heen en weer schuurde. Ik sabbelde zacht aan zijn oorlel, ik wist dat hij daar niet tegen kon. En inderdaad, hij kreunde harder en begon me weer hevig te zoenen. "Mijn broek zit zo strak" hijgde hij in mijn oor. "Zo strak" Ik rilde over mijn hele lichaam en dook toen naar beneden om zijn spijkerbroek en onderbroek uit te trekken. Ik schoof weer naar boven, maar kon het niet laten en pakte zijn penis vast, waarna ik hem stevig aftrok. Evan hield van ruig. Hij kreunde nog harder dan ik net had gedaan en liet zijn hoofd achterover vallen, ik plaatste kleine kusjes omhoog van zijn borstkas naar zijn lippen. Toen ik zijn mond weer openduwde met mijn tong liet ik zijn penis los. Hij begon me weer wild te zoenen en draaide ons om, waarna hij mijn sokken, broek en slipje ook uittrok. Mijn schoenen zag ik niet, die moest ik al eerder ergens verloren zijn. Hij drukte twee vingers bij mij naar binnen en maakte een goedkeurend geluid toen hij voelde hoe nat ik was. Ik werd inmiddels helemaal gek van de frustraties. "Neem me" siste ik in zijn oor. Zijn vingers waren heerlijk, maar gewoon niet meer genoeg. Dat liet hij zich geen twee keer zeggen. Hij zuchtte diep, en stootte toen zo hard in me dat ik hem tot aan mijn baarmoederwand voelde. Ik kreunde heel hoog, eigenlijk nog meer van pijn dan van genot. Maar we grijnsden allebei en hij zoende me weer terwijl hij een tweede, nog diepere stoot gaf. Hij ging steeds sneller en steeds harder en nooit minder diep, en het was zo heerlijk, zo verschrikkelijk lekker. we kreunden allebei zo luid dat ik bang was dat de buren het nog zouden kunnen horen. "Oh my God, dieper, Evan, harder, sneller" wist ik uit te brengen. Hij kreunde harder en begon mijn borsten te masseren terwijl hij mijn bevelen opvolgde. Ik drukte mijn krieën omhoog zodat ik ze nog beter zou voelen, en we hijgden van genot. "Sophia, oh Sophia. Bijna..." zijn stem maakte het nog veel heerlijker. 'We zouden allebei bijna klaarkomen, dat wist ik. En dus holde ik mijn rug wat meer zodat ik hem nog beter in me zou voelen. En ik schreeuwde zijn naam toen ik klaarkwam, precies op hetzelfde moment als hij.
ice cream for everyone! YES - camel? yes!