• Hey lieve kindjes van De vondst, aangezien het vorige verhaal niet zo lekker liep en dat topic ook vol was, hebben we nu een nieuw verhaal en een nieuw topic.

    Het verhaal gaat als volgt. We zijn met z'n allen een vrienden groep, een paar van ons hebben krachten, een paar niet. We zitten op een normale school waar niemand verder van die krachten weet. We zitten in een drama/muziek clubje en in een sportclubje en o jongens wat hebben we het gezellig!

    Welkom bij weer een flut rpg (cool)

    Laat ff achter hoe je personage heet, leeftijd, relatie, favo schoolvak, thuissituatie (ouders+broertjes+zusjes en andere inwonenden) en je kracht. Ennu vergeet je uiterlijk niet. Je personage moet tussen de 15 en 19 zijn.

    Als ik iets vergeten ben laat het dan ff achter

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 17:24 ]


    ©1998

    Rick

    Ik loop naar de deur en doe hem rustig open.ik voel me opgelucht als ik zie dat het marley is. Ze zag er zo als altijd vrolijk uit en ik verwelkom haar in mijn huis. Ik loop met haar mee naar de woonkamer en pak nog een bank erbij. Dit was de slaaobank uit de slaapkamer, naast de woonkamer. 'We waren net aan het kijken welke film we zouden kijken.' Seg ik tegen marley en ik klop op de plek naast mij.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Susan

    Als we voor de deur staan drukt aiden op de bel. We hadden afgesproken het plannetje uit te voeren en wanneer ik rick aan zie komen pak ik snel zijn hand vast. Het was best eng maar zeker de moeite waard. Als rick open doet zie ik dat hij vernaasd naar ons kijkt. 'Hi. Dit is aiden.' Stel ik aiden alvast voor. Ik werd nog vrolijker van het idee dat ik de hele avond mocht acteren. Ik was gek op toneel en ik stond ook wel een beetje bekent om mijn acteerkunsten. Ik loop langs rick het huis binnen en trek aiden aan de hand mee, helemaal zin in de verbaasde gezicten van mijn vrienden.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik kijk met grote ogen naar Susan en de onbekende sexy jongen. Ik kijk naar Riley en zij haalt haar schouders op. Ik glimlach en ga wat dichter bij haar zitten, onze handen ineen krullend.

    Marley

    Ik ga vrolijk naast Rick zitten en kijk verbaasd naar Susan en haar vriend. Ik stel me voor, "hi, ik ben Marley."


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Hoe dichter britt bij komt hoe fijner ik me voel. Voor het eerst in lange tijd voelde me ik op mijn gemak sinds ik onzent het dat ik niet alleen op jongens, máár ook op meisjes val. Onze handen krullen zich in elkaar. Haar handen zijn zacht.


    ©1998

    Brittany

    Ik glimlach blij naar Riley. Het maakt me niet zoveel uit wat de rest vind, ik ben nu zo gelukkig. Ik breng onze handen naar mijn mond en geef een klein kusje op Riley's hand. Dan kijk ik Rick aan. 'Nou komt er nog wat van met die film?'

    Rick

    Ik kijk een beetje verbaasd op van susan en haar vriend. Ik loop achter ze aan de kamer in en ga zitten. ala brit begint overde film stop ik een film erin. Een nieuwe film, geen idee waar die over ging. Ik ging naast narley zitten en bood haar wat chips aan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Marley

    Ik neem de chips van Rick aan met een glimlach en zeg "heb je ook wat wijn of zo?"


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Rick

    Ik kijk verbaasd naar marley. 'Reign.. nee, voor ziver ik weet niet. Alléén malibou en breezer. Wie wil er eentje?' Ik tel de mensen en loop naar de koelkast. Ik zie dat er ook cassis staat. Dan neem im die wel mee voor mij. Een voor een geef ik iedereen te drinken en plof weer naast marley op de bank. 'Is dit zo als u het gewenst had mevrouw?' Zeg ik lachend


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Damn autocorrect!


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik kijk blij als ik mijn glas krijg. Ik ruik de alcohol al en grijp naar mijn glas. Ik drink hem in no time op en glimlach naar Rick. 'Nog eentje?'

    Rick

    Ik wist dat britt wel meer wou dus had de fles op het aanrecht latem staan. Ik besloot niet te drinken, xodat ik nog mensen thuis kon brengen als dat nodig was. Ik was de BOB. Haha. Ik liep naar de keuken en jpkeerde terug met wat alcohol. Dit zou nog wel is een rare avond worden. Britt en riley??susan en de andere jongen?? En wat moest de rest.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 17:15 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Badagast xD Elise, je bericht is een beetje vaag. Zou je het kunnen corrigeren? Nikki en ik hebben er verward en lachend naar gekeken, maar Nikki weet niet wat ze hierop moet zeggen. xD]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    dit


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    is


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!