• Hey lieve kindjes van De vondst, aangezien het vorige verhaal niet zo lekker liep en dat topic ook vol was, hebben we nu een nieuw verhaal en een nieuw topic.

    Het verhaal gaat als volgt. We zijn met z'n allen een vrienden groep, een paar van ons hebben krachten, een paar niet. We zitten op een normale school waar niemand verder van die krachten weet. We zitten in een drama/muziek clubje en in een sportclubje en o jongens wat hebben we het gezellig!

    Welkom bij weer een flut rpg (cool)

    Laat ff achter hoe je personage heet, leeftijd, relatie, favo schoolvak, thuissituatie (ouders+broertjes+zusjes en andere inwonenden) en je kracht. Ennu vergeet je uiterlijk niet. Je personage moet tussen de 15 en 19 zijn.

    Als ik iets vergeten ben laat het dan ff achter

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 17:24 ]


    ©1998

    Rick

    Marley had nog niet gereageerd of de bel ging. Het waren britt en riley. Ik liet ze binnen en zag dat ze hand in hand liepen. Ik haalde mijn schouder s op. Vast normaal bij meisjes. Ik leidde ze naar de woonkamer, ook al wisten ze waar die was want de meeste feestjes waren bij mij thuis geweest vanwege de grootte van mijn huis, en lieo even de woonkamer uit. Snel keek ik of ik bericht had. Weer niks. Ik pak een paar films en loop weer terug naar de woonkamer om britt en rikey de film te laten kiezen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Sky

    Ik fiets al een stukje met Susan achterop als ze vragen begint te stellen. 'Lukt het? Of moet ik fietsen? Weet je wel waar we heen moeten' Ik grijns. 'Wat veel vragen! Het gaat goed hoor, dus hoef je niet te fietsen. Ik heb eigenlijk geen idee waar het is, dus fiets ik maar naar mijn huis. Wijs jij me de weg maar. Ik ga gewoon verder rijden naar mijn huis, tot jij me vertelt waar het is.' Zeg ik met een glimlach, en ik trap verder. 'Dus waar woon je?' Vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    susan

    'Je rijdt zo goed hoor. ik woon in de kruidhand 18.' zeg ik. ik voel mijn mobiel trillen in mijn zak en haal hem er met moeite uit. een smsje van rick?! hij smst nooit iemand. of we vanavond wat wilden doen bij hem thuis. ik stop mijn mobiel in mijn zak en sla mijn armen weer om zijn middel. 'zin om vanavond of zo wat te doen?' vraag ik. wanneer ik door heb dat dit een beetje rare vraag is zeg ik 'bij een vriend van me, samen met wat andere vrienden?'


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Sky

    'Je rijdt zo goed hoor. ik woon in de Kruidhand 18.' Zegt ze. Ik grijns. 'Ik woon op Kruidhand 22.' Zeg ik, en ik fiets verder. Wat een toeval! Ze krijgt een sms 'je. 'zin om vanavond of zo wat te doen?' Vraagt ze. Ik lach. 'bij een vriend van me, samen met wat andere vrienden?' Voegt ze eraan toe. Dat is misschien wel een goed idee, dan maak ik sowieso nieuwe vrienden! 'Oke. Dan ben ik er.' We komen aan bij haar huis. 'Zo.' Zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Brittany

    Ik glimlach vrolijk naar Rick en laat zachtjes Riley's hand los. Ze kijkt verveeld om zich heen. Ik ga op mijn knieën zitten naast de la met films. Ik kijk door de titels. 'Wat willen jullie?' vraag ik aan Rils en Rick.

    jionni.

    Teleurgesteld dat ze niet thuis is en omdat de andere misschien aan het wachten zijn op me, fiets ik dezelfde weg terug naar Rick zijn huis. Misschien was ze al bij Rick. Ik fiets weer langs het huis, waar Sophia's fiets ligt. Als ik er langs ben, begin ik wat harder te trappen en zonder dat ik het door heb sta ik voor Rick zijn huis. Ik druk op de bel, en kijk wat om me heen. Hij heeft echt een te gek huis. Ik ben te ongeduldig en kan het niet laten om nog een keer te drukken. Ik draai me half om en kijk wat rond de tuin als de deur open gaat en Rick zegt: 'Kom binnen. '


    You shall not pass!

    susan

    ik bedank aiden en loop naar binnen. ik zie dat iedereen al aan tafel zit en schuif aan. mijn broers beginnen te lachen en vragen mij wie dat was. ik ga er niet opin en eet snel mijn eten op. als ik klaar ben ren ik naar boven en trek een gebloemd jurkje aan. ik werkte mijn makeup bij en rende weer naar beneden. ik pakte een jasje van de kapstok en liep naar buiten. ik keek om me heen en zag nummer 22 . ik liep er heen en belde aan. een jongen deed open. hij leek iets ouder dan aiden. 'eeum.. is aiden er ook?' vr aag ik een beetje zachtjes.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    rick

    'Kom binnen.' zeg ik tegen Jionni. de enige andere jongen uit mijn vriendengroep. gelukkig was ik niet de enige. 'Rechtdoor en aan het eind van de gang links. ' ik loop zelf mee en plof neer op de bank. ik kijk op mijn mobiel, susan komt ook. met een andere jongen blijkbaar. 'En al een film uitgekozen?' vraag ik. en ik pak een handje chips die ik net al op tafel had gezegd. eigenlijk had ik geen honger maar ik was meer zenuwachtig.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik giechel als ik samen met Riley op de bank plof. Ik ga lekker dicht bij haar zitten. Rick vraagt ons of wel al een film hebben. Ik schud mijn hoofd.

    Aiden Josh Sky

    'Aiden! Er is een meisje voor je! Ik wist niet dat je een vriendin had!' Roept Rick vanaf beneden. 'Rick! Dat is gewoon een vriendin!' Roep ik boos terug. Ik kijk snel naar mijn outfit, ja het is goed genoeg. Ik ren naar beneden en zie Rick in een short zonder shirt staan. 'Dude, doe eens een shirt aan.' Zeg ik. Hij kijkt me verveeld aan. 'Laten we gaan,' Zeg ik tegen Susan. 'Ik houd het hier namelijk geen minuut langer vol.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    Ik lig van binnem in een deuk om het gesprek dat aiden en rick hebben. Als aiden naar beneden komt en de deur achter zich dicht trekt kan ik het niet in houden. Ik begin keihard te lachen. 'Fiets jij?' Vraag ik wanneer ik uitgelachen ben en er achter kwam datik geen fiets meegenimen heb. 'Je broer hoeft geen shirt aan hoor, ziet er wel mooi uut zo' plaag ik aiden nog lachend.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aden Josh Sky

    Buiten lacht Susan 'Fiets jij?' Vraagt Susan. Ik glimlach. 'Nope, we nemen de auto.' Zeg ik, en ik laat mijn sleutels zien. Ik stap in. 'Je broer hoeft geen shirt aan hoor, ziet er wel mooi uit zo.' Zegt ze, nog steeds lachend. Daardoor moet ik weer lachen. 'Nou... Als jij het zegt...' Zeg ik. 'Waar is het trouwens?' Vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    Ik wijs aiden de weg en ondertussen hebben we het nog even over zijn broer. Als ee er zijn zie ik het enorme huis weer, een half jaar was ik hier niet meergeweest. Ik stap als eerste uit en kijk maar aiden. 'Zenuwachtig? ' zeg ik. Ik was helemaal in een grappige stemming en had een plannetje. 'Ik heb een idee. Wat nou als we doen dat jij en ik iets hebben. ' ik zie hun gezichten al, vooral omdat het zo snel na het uitgaan van tim en ik is. Im gooi de deur dicht en kijk weer naar aiden.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Meegenimen. ~Elise]

    Marley

    Ik zoek alvast wat leuke kleren uit en kijk naar mezelf in de spiegel. Dit ziet er wel leuk uit. Dan krijg ik nog een sms'je, blijkbaar bedoelde Rick met z'n allen, wat stom! Ik moet niet zomaar denken dat hij alleen met mij een film wil kijken, wat was ik aan het denken? Gelukkig hoeft het dan niet awkward te worden. Ik wil naar beneden lopen, maar zie James op de gang staan. "Wat is er jongen?" vraag ik, hij staat daar zo zielig. "Ik ben bang, ik zag iets." Och, James zeurt nooit, hij wacht altijd tot je naar hem toe komt. Ik hoop dat hij nog wel leert mensen om hulp te vragen. Ik til hem op zodat hij zich veilig voelt en neem hem mee zijn kamer in. Ik doe het licht aan en kijk rond. "Er is toch niks?" zeg ik geruststellend. James kijkt ook rond en fronst zijn wenkbrauwen. Ik lach en zeg "misschien was het de kat wel." Ik leg hem in zijn bed en aai over zijn hoofd. "Als er iets gebeurd mag je heus wel naar me toekomen. Ik ga zo weg, maar mama is er ook voor je. We worden heus niet boos." James kijkt me aan. "En als je weer bang bent, denk dan maar dat er elfjes in je kamer zitten die je beschermen tegen monsters." James glimlacht, hij houdt wel van sprookjes, dat wist ik. Ik geef hem een kus op zijn hoofd en doe het licht uit. "Slaap lekker," zeg ik, en ik loop naar beneden. Ik kijk op mijn horloge en zie dat het al laat is, oeps. "Ik ga naar Rick, doeg," zeg ik tegen mam, en ik ga op weg naar Rick. Ik weet nog wel toen ik bang was voor spoken, daar kom je niet makkelijk overheen, maar het is wel schattig. Ik kom aan bij Rick's huis en druk op de bel.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 18:14 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Aiden Josh Sky

    Susan stapt als eerste uit en kijkt naar mij. 'Zenuwachtig?' Vraagt ze. Ik schudt mijn hoofd, ik kom wel vaker op feestjes waar iedereen elkaar kent en ik een uitzondering ben. Ik ben namelijk altijd de jongen die nergens bijhoort en daarom maar gewoon op komt dagen op random feestjes. Maar nu niet, nu ben ik uitgenodigd. 'Ik heb een idee. Wat nou als we doen dat jij en ik iets hebben.' Stelt Susan voor. Ik grijns. 'Ik hou wel van grapjes. Dus deal.' Zeg ik, en ik druk op de bel.


    Spoiler alert: you will save yourself