• Voor het kletsen en dingen over de RPG ^-^.

    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Eerste topic.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 16:12 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brooke, je bent echt mooi, niet zo onzeker!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik ben nogal verlegen en onzeker als het over mijn uiterlijk gaat >_<.
    Even snel douchen en dan reageer ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik snap het hoor, ik heb dat ook. Ben jarenlang gepest haha, dus geloof het nu echt niet meer als iemand zegt dat ik mooi ben.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Precies hetzelfde probleem, hier. Op mijn oude school had je groepjes. De bovenste waren de populaire, oftewel de ordinaire sletten en klootzakken. Daaronder kwamen de sporters, dan de "neutrale", toen de "rare" en tot slot de nobody's. Toen ik uit de kast kwam en iedereen wist dat ik lesbisch was, hoorde ik niet meer bij de sporters en ging naar de rare. Belachelijk en gewoon dom, zulke groepjes die ze zelf hebben verzonnen. Een paar keer in elkaar geslagen, uitgescholden en dat was het wel zo'n beetje totdat ik naar een andere school ging, haha. Best grappig om over na te denken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb die kans nooit gehad haha, om naar een andere school te gaan. Mijn ouders wisten van niets, of nou ja, ze wisten het wel, maar ik hield me groot. Ging huilend naar school 's ochtends op het ergste moment. Het ging zover, dat ik in de aula zat, een meisje achter mij besloot om haar broodje gezond te ontleden en een stuk komkommer in mijn haar gooide. Ik weet niet eens waarom ze het deden, maar ik ben altijd een nobody geweest met een vast vriendengroepje van 5 meisjes, waar ik nu helemaal geen contact meer mee heb, en ik vind het niet eens erg ook niet haha.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Awh, misschien helpt een vertrouwenspersoon of gewoon een grote bek terug hebben? ;D. Uiteindelijk ben ik voor mezelf opgekomen en lieten ze me even met rust. Laatst pakte mijn ex mijn arm vast en liet niet meer los om ik moet perse luisteren. Heb gewoon in d'r arm gebeten en me losgerukt :Y). Maar met je ouders praten helpt vaak, heeft bij mij ook heel erg geholpen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 1:05 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gelukkig zit ik nu op een school waar er helemaal niet gepest word. Van onze opleiding draagt iedereen hetzelfde uniform, en dat scheelt al meteen een heel stuk. Ik ga nu gelukkig echt weer met plezier naar school!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Yaaay.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oh wauw, Zayn en Lynn ^^. Ik typ nog even een reactie en dan ga ik slapen!
    Goodnight babe! You're beautiful, never forget xo.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Good night, sleep tight. Don’t let the bedbugs bite. And if they do, then take your shoe. And knock ‘em ‘til they're black and blue!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mweh, mijn hand doet pijn van het schrijven D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ga naar Ierse dans, daarna reageer ik ^^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    hi hoe gaat het? men voel me slecht, engels totaal verknalt, en ik ben een mietje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mweh mn wenkbrauwen doen pijn haha. Stomme hars.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Haha, volgens mij hielp je liedje, Brooke (:


    16 - 09 - '17