Voor het kletsen en dingen over de RPG ^-^. Rollenstory. Rollentopic. Eerste topic. [ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 16:12 ]
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."
Depay schreef: What happened Brookee?
Hour schreef: (...) Nee, dat hebben we helaas amper in ons koude, vieze Friesland Alleen een in Bolsward, maar dat is me te ver weg. Het lijkt me wel heel leuk, TTO c:
I don't want you to die, I want you to suffer.
Luminoase schreef: (...) Op mijn eigen pink gaan staan, vraag me niet hoe ik het voor elkaar kreeg.
Ik kan een paar uur niet reageren omdat ik weg ben met vriendinnen. De rollenstory pas ik ook aan als ik terug thuis ben.
16 - 09 - '17
Curlies schreef: (...) Je zei dat je niet lenig was
Curlies schreef: (...) Ik doe aan TTO, echt leuk Er gaan we 6 mensen weg, maar dat zijn van die YOLO-mensen, waar ik een vreselijke haat aan heb C:
These rings that I'm breaking are making you a personal debt.
Brooookeee, kan je nog reageren met Zayn? Dan plaats ik de reactie van Liam en Lynn in één post haha.
Sometimes your plans don't work out because God has better ones.
Al gedaaaan . Wat ben ik toch perfect.
Ik ga zo slapen
Slaap, Sylvie, slaap. Daar buiten loopt een aap. Een aap die Mally heet, en zo al je donuts opvreet. Slaap, Sylvie, slaap. Daar buiten loopt een aap. Ik ben echt creatief, kuch kuch.
Ik zit alles terug te kijken en ik heb in een ander topic Amy gezieeeenn! Amy is echt knaaapp! .
Welke Amy? Mij?
Neen, Amy mijn ontzichtbare vriendin. Natuurlijk jij o-o.
Ahw wat lief, dankjewel! Jij bent ook echt knapppp!
Dankjewel! Al vind ik van mezelf dat ik niet bepaalt geweldig ben, haha.