• Een paar weken geleden had ik mezelf ingeschreven voor het schoolvoetbal team. Afgelopen maandag hadden we een selectie training en 5 mensen vielen af. Ik gelukkig niet haha. Gisteren was het eindelijk zover, het toernooi. Er waren scholen van best ver gekomen voor dat toernooi, terwijl ik 15 minuten moest fietsen. xD
    Onze eerste wedstrijd was tegen een voetbal school, een moeilijke tegenstander dus. We moesten er nog een beetje in komen en het werd 1-0 voor de tegenpartij jammer genoeg. We brachten wat veranderingen aan en veranderde de opstelling een beetje.
    De tweede wedstrijd ging beter, 7-0 gewonnen. We speelden de tegenstander helemaal uit. De derde wedstrijd was wat moeilijker, ze waren heel agressief maar het werd toch uiteindelijk 3-1 voor ons haha.
    We waren 2e in de poule zelf maar alleen alle 1e plekken en de beste 2e plek mochten door naar de halve finales. Na heel lang wachten (en wat gevoetbald te hebben) kwamen ze terug met het nieuws dat we door waren.
    Iedereen ging vol vertrouwen naar het veld en het werd 3-1 gelukkig. Vervolgens stonden we in de finale, het was tegen hetzelfde team als dat we in het begin van hadden verloren. We hadden de stand gelukkig op 0-0 gehouden, en toen kwamen de penalty's. Wij hadden de eerste mis, de tegenstander ook. De tweede ging erin, die van hen ook. De derde ging er ook in, en toen waren alle ogen gericht op onze keepster. De klapt nog even intimiderend in haar handen en de bal beland in haar handen. Iedereen stormt op haar af, juichen alles. Wij, het bij elkaar geraapte zooitje, hadden gewonnen. We hebben een nieuwe beker voor onze school en we mogen nu ook meedoen met het landelijk voetbaltoernooi. Kortom ik ben trots haha :9~


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Gefeliciteerd! Volgens mij kwamen we bij ons schoolvoetbal net niet door de eerste ronde. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wauw, wat knap. Ik vind het altijd leuk te zien hoe goed mensen in iets zijn, want ik kan daar zelfs niet van. Haha. (:
    Proficiat!!! Je mag inderdaad wel trots zijn! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Proficiat! Dat is echt iets om trots op te zijn ^^


    The soul needs autumn.

    Wat gaaf, gefeliciteerd! Dit is inderdaad iets waar je trots op mag zijn. Je vertelt het ook op een leuke manier, haha. Alvast veel succes bij het volgende toernooi! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bedankt allemaal haha (H)
    @Asher wat jammer ): volgende keer beter (:
    @Histoire Ik heb het niet alleen gedaan, ik had een heel team ^^

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 14:19 ]


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Aahh wat gaaf!! Waar zijn de landelijke toernooien? Als het nou dicht bij mij is.. :9~
    Profvoetballertjee! (H)


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Chlorisse schreef:
    Aahh wat gaaf!! Waar zijn de landelijke toernooien? Als het nou dicht bij mij is.. :9~
    Profvoetballertjee! (H)


    Waarschijnlijk Amsterdam oops :X


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh