Ik haat school, serieus. Ik moet nog een heel verslag maken, de helft dan. Daarna leren voor Biologie PW, met woordenlijsten (Engels naar omschrijving) En dan ook nog tekenen hw. Ik ga hier dood.
Helloooww, moet ik reageren op Louis of zal ik daarop wachten? En wanneer ongeveer start het concert, anders moet ik misschien nog een week gaan wachten, voordat de jongens Elizabeth meeten (: Hahaha
Curlies schreef:
Ik haat school, serieus. Ik moet nog een heel verslag maken, de helft dan. Daarna leren voor Biologie PW, met woordenlijsten (Engels naar omschrijving) En dan ook nog tekenen hw. Ik ga hier dood.
Ik moet nog een heel essay + verslag schrijven voor Muziek, voor vrijdag. Ik moet nog iets van 2 A4tjes, en ook nog huiswerk maken. Ben ook nog eens heel moe van het toernooi. --'
These rings that I'm breaking are making you a personal debt.
Ik moet nog een heel essay + verslag schrijven voor Muziek, voor vrijdag. Ik moet nog iets van 2 A4tjes, en ook nog huiswerk maken. Ben ook nog eens heel moe van het toernooi. --'
We moeten vrijdag een essay schrijven in de klas, maar dan moet ik al informatie verzamelen. Doe je TTO?