• Voor het kletsen en dingen over de RPG ^-^.

    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Eerste topic.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 16:12 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sempra schreef:
    Ik ga even eten, bye x


    Smakelijk ^^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sempra schreef:
    Ik ga even eten, bye x
    ik ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eerst ging ik dus met de auto naar Amsterdam, zagen we de ArenA en dernaast Ziggo Dome, gingen we rechtdoor rijden en linksaf. Was het een dood einde. Vroeg mijn vader het aan een paar buurtkinderen en die zeiden dat je via het station moest. Wij dus een eng paadje lopen, ik vond het serieus eng :x Dus daar aangekomen belde ik mijn vriendin die zat al lekker helemaal vooraan in de rij. Ik met mijn domme kop steeds in de verkeerde rij gezocht, dus helemaal daar kwam ik mijn vriendinnen tegen. Gelijk fangirlen natuurlijk. Kwam die meneer Taco van het jeugdjournaal met de camera en ik verstopte me gelijk. Yolo. Toen de deuren opengingen, ging iedereen natuurlijk schreeuwen en gillen and that kind of stuff. Toen ontmoette ik twee andere meiden - JCaylen en Yasmin - die achter ons stonden. Wij gingen elke keer met zijn vijven weg en ja.. Gingen we bij La Place kijken en raakten we aan de praat met een barman, Siedrick, die zei als je in de pauze kwam na Camryn, kreeg je eten/drinken van me. Dus ja. Maar toen 1D begon was ik al mijn stem kwijt na het eerste liedje. Like fuck. Het was perfect <33


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Aw, dat klinkt echt geweldig. Geloof ik ook wel, zo'n concert is ook keigaaf. Aan elk concert dat ik heb gehad heb ik nu zo'n dertig vrienden aan over gehouden, haha. Maar ik neem aan dat je -je helemaal vermaakte? ;p.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Natuurlijk ^.^ En ik kreeg gratis eten puh :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Natuurlijk ^.^ En ik kreeg gratis eten puh :3


    Same, lang leve vip kaartjes :)

    Sempra schreef:
    (...)

    Same, lang leve vip kaartjes :)


    Had je HOT tickets? Ik niet lol.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    haah omg gaaf
    ik ging in belgië en iedereen krijsen omdat zogenaamd 1D achter de hekken waren maar dat waren de mensen met VIP kaarten die dus daar stonden het was echt grappig en in de vakken om te wachten waren blijkbaar nialler, zaynie en hazza dus iedereen schreuenw


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Weeeeh, ik wou in België gaan, maar mocht niet en ik was toch te laat ;(


    16 - 09 - '17

    IK HEB EEN 9.7 VOOR NEDERLANDS SO. LIKE OMFG.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    IrishNialler schreef:
    haah omg gaaf
    ik ging in belgië en iedereen krijsen omdat zogenaamd 1D achter de hekken waren maar dat waren de mensen met VIP kaarten die dus daar stonden het was echt grappig en in de vakken om te wachten waren blijkbaar nialler, zaynie en hazza dus iedereen schreuenw


    haha ik was ook in Belgie en het was echt niet normaal, mensen schreeuwen om de kleinste dingen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Curlies schreef:
    (...)

    Had je HOT tickets? Ik niet lol.


    Nou, je had er niet echt veel mee.
    • Je kon gratis eten in het restaurant.
    • Je kon zo doorlopen en hoefde dus niet in die rijen te gaan staan.
    • Gratis drinken tijdens het concert.
    • Gratis wifi.

    Eigenlijk wel, haha.
    Maar het was niet zo dat je helemaal vooraan zat. Ik zat echt precies goed, niet op de grond, maar 1e ring en dan achterin. Dus toen ze op dat kleine podiumpje stonden zaten ze recht voor mijn neus :)
    Oh, en ik kon naar vak 101.

    Oh, sorry, ik was eten o-o. Mmh, ik voel me echt heel eenzaam nu. Ik ben zeker de enige die naar Justin Bieber is geweest? ;<.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Depay schreef:
    (...)

    haha ik was ook in Belgie en het was echt niet normaal, mensen schreeuwen om de kleinste dingen.
    waar zatj ij??? Ikke vak 148

    OMG GRATIS ETEN omy ik zou me echt helemaal volgestouwd hebben en mee nemenXD
    ik vond het alleen erg triest dat je wel vfotocamera naar binnen mee mocht terwijl n de brief stond van niet-_-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sempra schreef:
    (...)

    Nou, je had er niet echt veel mee.
    • Je kon gratis eten in het restaurant.
    • Je kon zo doorlopen en hoefde dus niet in die rijen te gaan staan.
    • Gratis drinken tijdens het concert.
    • Gratis wifi.

    Eigenlijk wel, haha.
    Maar het was niet zo dat je helemaal vooraan zat. Ik zat echt precies goed, niet op de grond, maar 1e ring en dan achterin. Dus toen ze op dat kleine podiumpje stonden zaten ze recht voor mijn neus :)
    Oh, en ik kon naar vak 101.


    Maar iedereen had gratis wifi :') Wel leuk ghehe. In wel vak zat je dan?


    I don't want you to die, I want you to suffer.