• Klikk!
    "Why are you smiling?"


    "Really? Because I've loved you since I ever saw you."



    "No and no. I don't care. And you know why? Because real love isn't about age. It's about the fire that burns within me and you whenever we see eachother."

    "Because when I asked you to take those pictures, I never thought something like this would happen."

    "But I'm three years younger. Doesn't that bother you? Doesn't it bother you that by law, this is forbidden?"


    "I never thought that because of that one match where you shot photgraphs of everyone, this would happen."



    × Romantiek
    × OP
    × Fictie
    × Started on
    × Copyrights by me. Ik wil dit verhaal dan ook nergens anders zien.
    × Wordt geschreven in het Nederlands

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 14:18 ]


    take me back to the basics and the simple life

    OOO
    De proloog staat online!


    take me back to the basics and the simple life

    OO1
    Eerste hoofdstuk online! Ik ben echt al blij met alle abo's en reacties (flower)
    niet dat ik denk dat mensen dit topic volgen but idc


    take me back to the basics and the simple life

    Jammer dat er geen uitleg bij staat over het verhaal, though. Ik weet graag waarover een verhaal gaat, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Headey schreef:
    Jammer dat er geen uitleg bij staat over het verhaal, though. Ik weet graag waarover een verhaal gaat, haha.


    Jaaa, dat zou je wel willlen weten hea :Y) als je goed kijkt kan je wel een beetje voorspellen waar het over gaat tho (:


    take me back to the basics and the simple life

    Ik vind het zelf altijd handiger wanneer er een samenvatting van het verhaal bij staat. Wanneer er geen samenvatting bij staat, neem ik meestal niet de moeite om het verhaal te lezen aangezien ik geen idee heb of het mij wel aan spreekt. De keuze is geheel aan jou (obviously) maar het is een kleine tip. (:

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 23:33 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dionysia schreef:
    Ik vind het zelf altijd handiger wanneer er een samenvatting van het verhaal bij staat. Wanneer er geen samenvatting bij staat, neem ik meestal niet de moeite om het verhaal te lezen aangezien ik geen idee heb of het mij wel aan spreekt. De keuze is geheel aan jou (obviously) maar het is een kleine tip. (:


    Hmm. Ik heb het juist expres niet gedaan en dus een stukje quotes zegmaar neergezet c:


    take me back to the basics and the simple life