• Als u dacht dat de langlopende vermoeiende transfer verhaal dat Cesc Fabregas 'verhuizing van Arsenal naar Barcelona was afgelopen na Arsene Wenger's opmerkingen over het weekend, denk opnieuw.

    De Spaanse pers worden overspoeld met een nieuwe invalshoek vanmorgen over 'liefde Fabregas voor zijn voormalige club. Vergeet Carles Puyol en Gerard Pique schoof een Barcelona-shirt op Fabregas tijdens de Spaanse WK-feesten, is dit een geheel ander niveau.

    Gisteravond, net als veel van de zegevierende Spaanse ploeg werd Fabregas vereerd door zijn geboortestad Arenys de Mar voor zijn rol in de 2010 World Cup overwinning.

    Tijdens het eerbetoon een foto montage werd getoond van Cesc Fabregas in het team foto's poseren als onderdeel van het Barcelona-jeugd team en met de menigte juichende Arsenal de kapitein een traan.

    De Catalaanse pers, namelijk de Sport en El Mundo Deportivo, heb beschreven Fabregas 'tranen als de laatste hint dat de Spaanse spelmaker wil Arsenal verlaten deze zomer.

    Fabregas zelf sprak van zijn onlangs overleden grootvader, die een groot fan van Barcelona en hij droeg ook het groen-wit gestreepte shirt van Arenys de Mar


    Hij moet bij Arsenal blijven! ):

    Cesc in tranen

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 20:11 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Fabregas blijft nog één seizoen bij Arsenal maar wil dan naar Barca vertrekken. En dat is goeeed (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik vind dat hij ook in Arsenal moet blijven.
    Ik vind het niet leuk als meerdere goeie voetballers in 1 team spelen. Dan zijn ze veel te goed. Is opzich wel leuk. Maar toch heb ik liever Cesc in Arsenal!


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Ik vind het goed dat hij naar Barça gaat. (Barça is een van mijn lievelings-ploegen) Maar hij moet het weten, huhu.


    All this dampness is damp.