• Voor Biologie moeten wij een stomme webquest maken:@ Ik heb echt zo'n hekel aan dat ding! Geen een van die linken doen het, en hij maar beweren dat ze het doen:@ en nu mag ik onderzoek gaan doen naar klonen... hoe ze het doen en waarom enzo:@
    AAARGGGH!!

    Sorry maar dat moest er ff uit


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ik werd een beetje bang van jou

    maar hoezo die linken doen het niet?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik moet 25 pagina's leren over chromosomen e de veolutie theorie enzo
    Dus jij hebt ngo geluk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pemberley schreef:
    ik werd een beetje bang van jou

    maar hoezo die linken doen het niet?


    geen idee:S er staat dan BLAH op de paginaxD en voor de rest niet:S

    hoezo werd je bang van mij?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    JuliusCeasar schreef:
    Ik moet 25 pagina's leren over chromosomen e de veolutie theorie enzo
    Dus jij hebt ngo geluk


    -heeft medelijden-


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Webquesten zijn vreselijk!
    Wij moesten er eentje maken over de evolutie en dan de antwoorden in een powerpoint zetten (met die leraar moet je alles in een powerpoint zetten xd dan hoeft hij minder te lezen)
    maar wij zouden die de les daarna afmaken, dus wij opslaan op onze eigen mapje op de school computers (waar een wachtwoord op zit)... Ja hoor, is hij opeens weg als we hem af willen maken... -.-'


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    GayShark schreef:
    Webquesten zijn vreselijk!
    Wij moesten er eentje maken over de evolutie en dan de antwoorden in een powerpoint zetten (met die leraar moet je alles in een powerpoint zetten xd dan hoeft hij minder te lezen)
    maar wij zouden die de les daarna afmaken, dus wij opslaan op onze eigen mapje op de school computers (waar een wachtwoord op zit)... Ja hoor, is hij opeens weg als we hem af willen maken... -.-'


    :O dat is echt erg!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Pemberley schreef:
    ik werd een beetje bang van jou

    maar hoezo die linken doen het niet?


    Food.

    Ik heb geen biologie. *O*
    Maar je mag mijn hele boek voor geschiedenis leren? Ongeveer honderd pagina's.
    Dan mag je gezellig met mijn leraar discussieren over de Bataafse Republiek.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    Ik heb geen biologie. *O*
    Maar je mag mijn hele boek voor geschiedenis leren? Ongeveer honderd pagina's.
    Dan mag je gezellig met mijn leraar discussieren over de Bataafse Republiek.


    Oh joepie! -sarcasme-


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Mudblood schreef:
    Ik heb geen biologie. *O*
    Maar je mag mijn hele boek voor geschiedenis leren? Ongeveer honderd pagina's.
    Dan mag je gezellig met mijn leraar discussieren over de Bataafse Republiek.

    Geweldig Gescheidenis
    Ik meot voor weonssdag 30 pagina's kennen over saaie dingen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    JuliusCeasar schreef:
    Ik moet 25 pagina's leren over chromosomen e de veolutie theorie enzo
    Dus jij hebt ngo geluk

    Dat hebben wij dit jaar gehad met biologie (vierde klas, havo). En daarna kwam regeling (met zenuwcellen enzo) en dat was nog erger. En dan zijn we nu bezig met de zintuiglijke waarneming, alsof we nog niet genoeg gehad hadden dit jaar --'


    To live would be an awfully big adventure