• hey,
    ik ben op zoek naar een originele cover voor mijn story just myself
    kleine samenvatting:
    De 14 jarige Elizabeth Swan gaat voor haar 2e jaar naar een tuchthuis. Het nieuwe jaar begint.

    Dat jaar komt er een hele grote groep weerwolven, vampiers, katten en vleermuizen maar niemand kent hun ware identiteit. Elizabeth's aandacht gaat enkel naar Julian (weerwolf), hij praat niet veel en is heel stil maar toont geen interesse voor haar. Al snel blijkt dat hij niet echt een hele lieve jongen is, maar toch raken ze bevriend. Zal ze zijn geheim kunnen ontrafelen ?

    als je iets creatiefs hebt gemaakt/gevonden reageer dan hieronder
    bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    bye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Heb je misschien plaatjes die je voorkeur hebben?
    Ik wil best iets proberen maar ben niet goed in plaatjes zoeken


    He like girls how eat carrots!

    Ik heb wat geprobeerd, kijk maar of je iets verandert of anders wilt hebben




    http://tinypic.com/r/6hql1s/5


    He like girls how eat carrots!

    Hey, ik heb de handen veranderd.
    Kijk maar of je het zo beter vind




    http://tinypic.com/r/2re1ndh/5


    He like girls how eat carrots!

    ok dankje, iedereen die wil mag natuurlijk een cover maken eh ;D

    opzoek naar een originelle covver, jezzus zeg leer er zelf een makken maar laat een ander er geen moeitte voor doen om eenmooie&originelle covver te maken,,terweil jydaar nieks terug voor geevt.jezus 1111!!! fuck q.


    ruik aan je poep

    Even off-topic: Kun je mij waarschuwen voor deze story, alsjeblieft? =')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    EurometerXD schreef:
    opzoek naar een originelle covver, jezzus zeg leer er zelf een makken maar laat een ander er geen moeitte voor doen om eenmooie&originelle covver te maken,,terweil jydaar nieks terug voor geevt.jezus 1111!!! fuck q.


    Hulp vragen is geen taboe.

    Wow,
    door hulp te vragen leer je volgens mij vraagt eurometerXD nooit hulp


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    i will give it a shot


    Sidera nostra contrahent solem lunamque



    groter


    Sidera nostra contrahent solem lunamque