• Ooit was de wereld vol met verschillende soorten wezens, er zijn altijd al magiërs en andere varianten geweest en dit geld ook voor stuurders. De mensen hebben er echter nooit mee te maken gehad omdat de stuurders te veel op normale mensen lijken. De stuurders hebben zich eeuwenlang verborgen gehouden voor de mens door een eigen stad op aarde te creeëren, alleen de andere mythische wezens wisten hiervan. Omdat er alleen maar stuurders in de stad woonden heeft nooit iemand de stad over kunnen nemen. Maar na een groot gevecht waren er nog maar een honderdtal aan stuurders over, ze besloten zich te verspreiden over de wereld, en hun stuurdersidentiteit te laten varen. De stad ligt dus nog ergens in de bossen. Er zijn ondertussen al honderden generaties aan stuurders geweest, maar er is niemand geweest die de stad ooit nog heeft teruggevonden, aangezien deze alleen zichtbaar is voor stuurders die dingen onzichtbaar kunnen maken of helder kunnen zien. De stuurders denken echter dat de stad in de buurt van Blake Field High ligt. Er zijn al honderden stuurders naar op zoek geweest, maar niemand is ooit levend teruggekomen van deze queeste, en heeft dus het verhaal door kunnen vertellen. Het is dan ook geen geheim dat de stuurders de hoop op de oude stad sinds een paar jaar hebben laten varen. Er zijn weer veel jonge stuurders, en dit heeft een groot voordeel, want hiermee kunnen de oude stuurders een bevolking creeëren die net zo groot was als de oude, en met deze bevolking een nieuwe stad maken, waar ze weer in vrede kunnen leven.


    Er zijn verschillende personages in de school:
    Het Schoolhoofd, Araelia Nods, Leven en Emotie.
    De Conciërge, Marvin Conrad, Verschijnselen en Levitatie.
    De Bibliothecaresse, Larenta Bardou, Muziek en Geluid.
    De Bibliothecaris, Louis Fenri, Helderwaarnemend.
    Leraar Krachten, Taylor Barakat, Verschijnselen en Levitatie.
    Leraar Verdediging, Duncan Anderson, Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling.
    Leraar Aanvallen, Davis Brown, Vuur en Warmte.


    Regels:
    - Géén one-liners.
    - Geen perfecte personages.
    - Houd het realistisch, voor zover dat kan in een fantasy-RPG, haha.
    - Off-topic in quotes.
    - Meld het als je langere tijd offline bent (hele dagen).


    Leerlingen:

    Lucht en Wind

    Aarde en Flora
    Patch Dave Di Lorenzo - Winterwolves


    Water en IJs

    Vuur en Warmte
    Ricardo Drake Aiden Haglesbury - x Destine


    Muziek en Geluid
    June Alison Morrinson - Sourire
    Mo Montrose - Cheesburger


    Leven en Emotie

    Verschijnselen en Levitatie
    Angela "Angel" Raven Moore - Winterwolves


    Energie en Tijd
    Zurie Pricilla Wilde - Rider


    Helderwaarnemend
    Tyler Jay Valentino - Malino


    Beeld en Gedachte
    Chloedette "Chloe" Libby Morgan - AppleBottom
    Alyson Rose Valentino - Malino


    Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling
    Aimée Yara Bennett - Erestor

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 12:05 ]

    [Akjfkl, ik had een stuk getypt, druk ik op een verkeerde knop en is het weg.:;c]

    Aimée Yara Bennett
    Vriendelijk knikt het meisje. Ik slaak een zucht van opluchting. Ze hadden heel anders kunnen reageren. Ik zou ervan balen om de eerste dag al een ruzie te hebben. Zeker met iemand uit de hogere klas. 'Doe je dat vaak? Mensen afluisteren, besluipen, etcetera?' Vraagt Zurie. Een tikkeltje beledigt kijk ik haar aan. Haar woorden komen nogal aanvallend over. Niets aan haar stem klinkt boos. Op haar gezicht staat zelfs een glimlach. Zurie bedoelt het vast niet zo, het lijkt me juist een vriendelijk meisje. Iedereen gebruikt wel eens verkeerde woorden. Alhoewel ook dat me weer laat twijfelen. Als dat echt het geval was, zou ze wel iets met de tijd doen om haar woorden te veranderen.
    'Aimée, volgens mij is het niet erg beleefd om mensen af te luisteren, maar ach Zurie is ook niet echt een engeltje.' Zegt de jongen, die zich heeft voorgesteld als Mo. 'Zo zou ik het niet noemen. Ik zou het eerder beschrijven als-' Diep in mijn gedachte graaf ik naar een woord, die mijn kracht iets onschuldiger en aardiger laat klinken. Maar hoe hard ik er ook over nadenk, geen woord komt in me op. Door mijn kracht pik ik wel eens dingen op die een ander mens niet snel te horen krijgt. Maar afluisteren klinkt weer zo slecht. En geen van de dingen die ik te horen krijg vertel ik verder of gebruik ik tegen iemand. 'Hoe dan ook. Ik bedoel het niet kwaad.' Schuldig kijk ik het tweetal aan. 'Sorry.' Zeg ik oprecht. Gelukkig verandert Mo van onderwerp. 'In elk geval heb ik honger en ik wil van mijn spullen af dus kunnen we doorlopen?' Vraagt hij ons. 'Is goed.' Zeg ik na een vriendelijk knikje. Ik loop het trapje op die naar de deur leidt. Normaal staat het hier vol van de leerlingen, nu is iedereen al in de eetzaal te vinden.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 22:15 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Cheesburger schreef:
    [USA :)
    btw ik pas mijn stukje een klein beetje aan zodat het beter aansluit op die van aimee

    aangepast]


    [Wat gaaf! I'm jealous. Waar in Amerika woon je?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Tyler Jay Valentino

    'Mmmm, in ieder geval geen jurkje, daar heb ik geen zin ik' zegt ze en ik knik. . 'Voor de rest weet ik het nog niet' glimlacht ze en ik knik lachend. 'Mhm, dat word nog een verassing.' lach ik. 'En jij? Wat ga jij aan doen?' vraagt ze en ik denk even na. 'Waarschijnlijk dit hemd, met een witte jeans, mijn nikes en een donkerblauw jasje.' zeg ik. 'Je hebt fans' zegt ze opeens en geeft een knikje achter me. Ik draai me kort om en zie een groep meisjes. Ik lach kort en draai me weer om. 'Ach ja..' grinnik ik..


    El Diablo.

    [New York, Albany]


    The big big bang The reason I'm alive

    June Alison Morrinson.

    'Mhm, dat word nog een verassing' lacht hij. Ik glimlach en neem een hap. 'Waarschijnlijk dit hemd, met een witte jeans, mijn nikes en een donkerblauw jasje' beantwoord hij mijn vraag. 'Zo zo' zeg ik en ik glimlach. Ik deed er vaak niet zo lang over om kleding uit te zoeken. Als iets goed was dan was het goed en als het fout was dan was het fout. Zo simpel is het. 'Of misschien toch wel een jurkje' zeg ik dan. 'Ik weet het echt nog niet' geef ik dan toe en eet verder.

    [ik ga slapen. Goodnight everyone !!]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tyler Jay Valentino

    'Zo zo' zegt ze met een glimlach en ik grinnik. 'Of misschien toch wel een jurkje' zegt ze dan. 'Ik weet het echt nog niet' geeft ze vervolgens toe. 'Mhm... Een jurkje zou wel leuk bij je staan.' knipoog ik. Wat? Ik was nou eenmaal een flirt, leer er maar mee leven..


    El Diablo.

    Zurie Pricilla Wilde || Energie en Tijd - Outfit

    De beledigde blik in Aimée's ogen beantwoorde ik met dezelfde glimlach als die al de hele tijd op mijn gezicht stond. Het meisje leek hierdoor wat te twijfelen aan mijn bedoelingen: het resultaat waarnaar ik verlangde. Voor de mensen die mij kenden, was het ondertussen wel duidelijk geweest dat ik bezig was met mijn spelletje om niet voorspelbaar over te komen. Ik was na de vakantie nog niet helemaal op mijn best, maar het ging in ieder geval niet slecht.
    'Aimée, volgens mij is het niet erg beleefd om mensen af te luisteren, maar ach Zurie is ook niet echt een engeltje.' Nog steeds met lachend gezicht trok ik mijn wenkbrauwen op en wende mij weer tot Mo, die overduidelijk vond dat ik niks te klagen had, aangezien ik mijn krachten immers ook op hem had gebruikt. Mijn reden tot gebruik was echter anders, maar ja, zo zag hij het blijkbaar niet.
    'Mensen die mij hebben zien dansen, denken daar anders over,' zei ik, terwijl ik uitdagend op mijn lip beet en mij richtte op het pad voor ons, in plaats van mijn gezelschap.
    'Zo zou ik het niet noemen. Ik zou het eerder beschrijven als-' Aimée leek heel diep na te denken over een omschrijving van wat ze deed dat beter klonk dan alles wat wij tot nu toe genoemd hadden, maar leek er niet op te kunnen komen. Ze was vast tot de conclusie gekomen dat ze een creepy stalker-achtige kracht had en dat daar niet veel meer viel van te maken. Hoewel gedaanteverwisseling wel echt heel cool was.
    'Hoe dan ook. Ik bedoel het niet kwaad. Sorry.' Ze leek zich oprecht schuldig te voelen en dat was maar goed ook, want anders had ze de rest van het jaar last van mij gehad. Zie je, ik heb alle tijd voor de dingen en dus zit ik nooit met het probleem dat ik geen tijd heb om mensen het leven zuur te maken. Niet dat ik dat vaak deed. Alleen als ik mensen echt vervelend vond en als ze het verdiend hadden.
    'In elk geval heb ik honger en ik wil van mijn spullen af dus kunnen we doorlopen?' Ik knikte kort en liep door de school in. Daar draaide ik mij om naar de twee. Ik had geen zin om met hen de hele school af te gaan op zoek naar Conrad, dus was ik van plan om voor te stellen het op mijn manier te doen.
    'Oké, we zouden natuurlijk met z'n drieën kunnen zoeken naar de conciërge, als Aimée meedoet in ieder geval, anders zou dat dus tweeën zijn, of ik haal hem en het zal jullie niet eens een seconde kosten. Dat betekend wel dat jullie even stilgezet worden, maar hier hebben jullie geen last van hoor. En zoals ik al eerder heb gezegd, doe ik geen enge dingen met mijn krachten.' Ik keek de twee vragend aan en sloeg hierbij mijn armen over elkaar, alsof ik zeggen wilde dat mijn manier toch wel het handigst was.


    Happy Birthday my Potter!

    Cheesburger schreef:
    [New York, Albany]


    (Omg, ik ben nu echt zo jaloers op je 0.0 )


    Happy Birthday my Potter!

    Mo montrose
    'Oké, we zouden natuurlijk met z'n drieën kunnen zoeken naar de conciërge, als Aimée meedoet in ieder geval, anders zou dat dus tweeën zijn, of ik haal hem en het zal jullie niet eens een seconde kosten. Dat betekend wel dat jullie even stilgezet worden, maar hier hebben jullie geen last van hoor. En zoals ik al eerder heb gezegd, doe ik geen enge dingen met mijn krachten', zei Zurie. Ik haalde mijn schouders op. Ik vertrouwde er op dat ze geen enge dingen ging doen en veel zin om de halve school af te lopen had ik ook niet. 'Ik vind het best, Aimée?' Van mij hoefde ze niet te blijven, maar ook niet weg te gaan. Het maakte me weinig uit eigenlijk.


    The big big bang The reason I'm alive

    June Alison Morrinson.

    'Mhm... Een jurkje zou je wel leuk bij je staan.' zei hij met een knipoog. Hij was echt de grootste flirt die ik ooit heb meegemaakt. Bij jonge meisjes, meisjes van mijn leeftijd, in de dertig, of hoog bejaard, voor hem maakte het niet uit, hij flirte altijd wel. Nadat mijn salade op was keek ik naar Tyler zijn bord. 'Dat jij dat allemaal op kan.' zei ik en ik keek hem aan. 'Ik zit na één maaltijd salade al vol.' zeg ik dan en ik kijk weer naar zijn bord. Ik was nooit echt een grote eter geweest. Wel als het om een big mac ging natuurlijk, ik bedoel, dat is gewoon super lekker, maar brood, dat kreeg ik echt nooit door mijn keel. Ik at ook alleen in de middag brood. Ik de ochtend chocopops. Dat is nou echt lekker. Ik at dat al van kleins af aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aimée Yara Bennett
    In het gebouw aangekomen ruik je duidelijk de geur van het eten, wat mijn buik laat rommelen. Plots draait Zurie zich om naar ons. 'Oké, we zouden natuurlijk met z'n drieën kunnen zoeken naar de conciërge, als Aimée meedoet in ieder geval, anders zou dat dus tweeën zijn, of ik haal hem en het zal jullie niet eens een seconde kosten. Dat betekend wel dat jullie even stilgezet worden, maar hier hebben jullie geen last van hoor. En zoals ik al eerder heb gezegd, doe ik geen enge dingen met mijn krachten.' Met haar armen over elkaar kijkt ze ons aan. Alles aan Zurie begint me te irriteren. Om te beginnen haar eeuwige glimlach, die moet haast wel nep zijn. Het verbaast me dat ze nog geen last heeft van haar kaken. Of ze moet de tijd constant stil zetten om te rusten. Dat zou me trouwens ook niet verbazen, dat ze constant de tijd stopt om te kijken wat voor rare gezichten we trekken. Ten tweede ook nog haar woordgebruik. Ze laat mijn kracht weergeven als slecht. En nu schept ze op over hoe handig haar kracht is. Ik speel het spelletje gewoon met haar mee en zet mijn glimlach op. Vragend kijk ik naar Mo voor een antwoord. 'Ik vind het best, Aimée?' vraagt hij mij. 'Prima.' Stem ik er mee in. 'Oh en Zurie, als je toch wilt laten zien hoe geweldig je bent, breng onze koffers dan gelijk naar de kamers.' Zij is niet de enige die vriendelijk kan lachen maar ondertussen hatende woorden zegt. Jammer dat Mo gelijk een verkeerd beeld van me krijgt, maar er is nog een heel jaar om hem te laten zien dat ik niet zo'n vreselijk mens als Zurie ben. 'Dan zal ik jullie zo laten zien dat mijn kracht niet zo verschrikkelijk is door ons onopgemerkt in de eetzaal te krijgen.'

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 17:23 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Tyler Jay Valentino

    Ik zag haar naar mijn bord kijken, 'Dat jij dat allemaal op kan.' zei ze wanneer ze me aankeek. 'Ik zit na één maaltijd salade al vol.' zegt ze vervolgens en ik lach kort. 'Ach ja, ik moet iets eten om deze jongens te laten groeien.' grijns ik en laat mijn spierballen even zien. Ik grijns en knipoog weer. Ik hoor zacht gegiechel achter me, maar negeer het. 'Ik wil uitgaan.' zucht en en leg mijn hoofd op mijn armen..


    El Diablo.

    June Alison Morrinson.

    'Ach ja, ik moet toch iets eten om deze jongens te laten groeien.' grijnst hij en hij laat zijn spierballen even zien. 'Ja, ik zie er namelijk nog niks van..' zeg ik grijnzend. Ik hoor gegiechel achter ons en draai me even om. Ik schud mijn hoofd. 'Ik wil uit gaan' hoor ik hem zeggen en ik kijk weer naar Tyler en zie dat hij zijn hoofd op zijn armen heeft gelegd. Ik grinnik en kijk van Tyler naar de meisjes en weer terug. 'Zal ik anders vragen of ze mee gaan?' vraag ik hem uitdagend en met een grote grijns op mijn gezicht. Ach, ik was altijd wel wat in voor lol. Ik keek weer even naar de meisjes en zag dat er eentje bijna ging kwijlen. Ik trok even een vies gezicht en richtte mijn blik weer op Tyler.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tyler Jay Valentino

    'Ja, ik zie er namelijk nog niks van..' zegt ze grijnzend en ik laat mijn pruillipje even zien. ´Nou zeg.. Wat zijn we weer aardig.´ lach ik. Ze grinnikt en 'Zal ik anders vragen of ze mee gaan?' vraagt ze uitdagend met een grote grijns. Ik schud meteen mijn hoofd. ´Doe me dat niet aan! Ze kwijlen!.´ zeg ik met een zielig stemmetje


    El Diablo.

    June Alison Morrinson.

    Hij laat me een pruillipje zien. 'Nou zeg... Wat zijn we weer aardig.' lacht hij en ik grinnik. Ik kijk weer even naar de meisjes en als ik weer naar Tyler kijk zie ik hem zijn hoofd schudden. 'Doe me dat niet aan! Ze kwijlen!.' zegt hij met een zielig stemmetje. Ik grijns en sta op. 'Ik zal het ze wel even vragen.' zeg ik grijnzend en ik begin naar hun tafel te lopen. Zooooo leuk dit.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †