• Ooit was de wereld vol met verschillende soorten wezens, er zijn altijd al magiërs en andere varianten geweest en dit geld ook voor stuurders. De mensen hebben er echter nooit mee te maken gehad omdat de stuurders te veel op normale mensen lijken. De stuurders hebben zich eeuwenlang verborgen gehouden voor de mens door een eigen stad op aarde te creeëren, alleen de andere mythische wezens wisten hiervan. Omdat er alleen maar stuurders in de stad woonden heeft nooit iemand de stad over kunnen nemen. Maar na een groot gevecht waren er nog maar een honderdtal aan stuurders over, ze besloten zich te verspreiden over de wereld, en hun stuurdersidentiteit te laten varen. De stad ligt dus nog ergens in de bossen. Er zijn ondertussen al honderden generaties aan stuurders geweest, maar er is niemand geweest die de stad ooit nog heeft teruggevonden, aangezien deze alleen zichtbaar is voor stuurders die dingen onzichtbaar kunnen maken of helder kunnen zien. De stuurders denken echter dat de stad in de buurt van Blake Field High ligt. Er zijn al honderden stuurders naar op zoek geweest, maar niemand is ooit levend teruggekomen van deze queeste, en heeft dus het verhaal door kunnen vertellen. Het is dan ook geen geheim dat de stuurders de hoop op de oude stad sinds een paar jaar hebben laten varen. Er zijn weer veel jonge stuurders, en dit heeft een groot voordeel, want hiermee kunnen de oude stuurders een bevolking creeëren die net zo groot was als de oude, en met deze bevolking een nieuwe stad maken, waar ze weer in vrede kunnen leven.


    Er zijn verschillende personages in de school:
    Het Schoolhoofd, Araelia Nods, Leven en Emotie.
    De Conciërge, Marvin Conrad, Verschijnselen en Levitatie.
    De Bibliothecaresse, Larenta Bardou, Muziek en Geluid.
    De Bibliothecaris, Louis Fenri, Helderwaarnemend.
    Leraar Krachten, Taylor Barakat, Verschijnselen en Levitatie.
    Leraar Verdediging, Duncan Anderson, Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling.
    Leraar Aanvallen, Davis Brown, Vuur en Warmte.


    Regels:
    - Géén one-liners.
    - Geen perfecte personages.
    - Houd het realistisch, voor zover dat kan in een fantasy-RPG, haha.
    - Off-topic in quotes.
    - Meld het als je langere tijd offline bent (hele dagen).


    Leerlingen:

    Lucht en Wind

    Aarde en Flora
    Patch Dave Di Lorenzo - Winterwolves


    Water en IJs

    Vuur en Warmte
    Ricardo Drake Aiden Haglesbury - x Destine


    Muziek en Geluid
    June Alison Morrinson - Sourire
    Mo Montrose - Cheesburger


    Leven en Emotie

    Verschijnselen en Levitatie
    Angela "Angel" Raven Moore - Winterwolves


    Energie en Tijd
    Zurie Pricilla Wilde - Rider


    Helderwaarnemend
    Tyler Jay Valentino - Malino


    Beeld en Gedachte
    Chloedette "Chloe" Libby Morgan - AppleBottom
    Alyson Rose Valentino - Malino


    Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling
    Aimée Yara Bennett - Erestor

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 12:05 ]

    [ohja sorry van het niet reageren tijdverschil + school = dit)


    The big big bang The reason I'm alive

    Aimée Yara Bennett
    Telkens als ik op een takje stap vloek ik binnensmonds. Beide hebben volgens mij een vermoeden dat er nog iemand aanwezig is. Zeker Zurie moet iets doorhebben. Door haar verhaal is het niet moeilijk te raden wat haar kracht is. De jongen kijkt me recht in de ogen aan. Dit lijkt me het perfecte moment om tevoorschijn te komen. Weer verschijnen is makkelijker dan verdwijnen. Die techniek had ik makkelijk onder de knie na drie jaar les. Nu ik weer te zien ben ga ik naast het tweetal staan. 'Ik moet nog leren iets minder luidruchtig te lopen.' Aangezien ze niet hun diepste geheimen hebben gedeeld, ga ik er niet vanuit dat dat ze er vervelend over gaan doen dat ik een tijdje achter ze heb gelopen. 'Het is al laat. Als we geen problemen willen, kunnen we beter doorlopen.' Ik voer mijn tempo wat op. 'Jij bent nieuw toch?' Vraag ik aan de jongen. 'Ik ben Aimée. Welkom op Blake Field High. Je zult het hier vast leuk hebben.' Dan kijk ik naar Zurie. 'Ik heb mezelf denk ik ook nog nooit aan jou voorgesteld. Aimée is de naam.' Het reusachtige gebouw komt tevoorschijn. Een glimlach vormt zich rond mijn lippen. Een jaar vol plezier kan beginnen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 20:59 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Cheesburger schreef:
    [ohja sorry van het niet reageren tijdverschil + school = dit)


    (Tijdverschil? Waar zit je dan, als ik vragen mag?)


    Happy Birthday my Potter!

    Cheesburger schreef:
    [ohja sorry van het niet reageren tijdverschil + school = dit)


    [Tijdsverschil? Woon je niet in Nederland? :')]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [USA :)
    btw ik pas mijn stukje een klein beetje aan zodat het beter aansluit op die van aimee

    aangepast]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 21:05 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Chloedette "Chloe" Libby Morgan

    Je bent te laat Chloe, te laat. Met een gehaaste pas loop ik door het stukje bos heen, sneller, sneller! ik haal een hand daar mijn haar en zucht zachtjes, misschien ben ik nog op tijd, ik zie de school al in zicht komen en juich zachtjes, eindelijk, met grote ogen blijf ik voor het gebouw staan, het is groot, super groot, hier ga ik zeker en vast verdwaald raken, Ik had een koffer vast, hij had een sterrenhemel patroon, ik hou van sterren. En de nacht, ik was nooit echt de persoon om te slapen s'nachts, maar ik moest wel. Ik kijk om me heen, er was niet al te veel volk te zien buiten. Ik zucht, nieuw schooljaar, nieuwe school, geen vrienden, en al te laat, je begint super goed Chloe.


    The artist is the kid that survived.

    (Ik laat Zurie even spelen met tijd, dus raak vooral niet in de war c; )

    Zurie Pricilla Wilde || Energie en Tijd - Outfit

    'Mooi laten we hem...', maar Mo maakte zijn zin niet af en draaide zich met een ruk om. Ik keek in dezelfde richting en strekte mijn hand ernaar uit. Ik voelde nu duidelijk dat er daar echt nog iemand moest zijn. Ik vloekte binnensmonds: het was vast één van die onzichtbaarheid-idioten die het normaal vonden om mensen te besluipen. Dan had deze toch echt de verkeerde te pakken. Precies op dat moment verscheen een meisje. Ik knipte als vanzelf met mijn vingers en alles om mij heen stopte. Mijn ogen vernauwden zich tot kleine spleetjes, terwijl ik een stap in de richting van het domme wicht dat zo stom was om míj te besluipen zette.
    'Aimée, derde klas als ik het goed had.. Jij bent nog lang niet jarig,' siste ik, maar horen deed toch niemand mij. Ik ging weer netjes terug op mijn plaats staan en spoorde de tijd aan weer verder te gaan.

    'Ik moet nog leren iets minder luidruchtig te lopen. Het is al laat. Als we geen problemen willen kunnen we beter doorlopen. Jij bent nieuw toch? Ik ben Aimée.' en weer had ik gelijk. 'Welkom op Blake Field High. Je zult het hier vast leuk hebben.' Het meisje wende zich tot mij en ik zette een brede glimlach op mijn gezicht. 'Ik heb mezelf denk ik ook nog nooit aan jou voorgesteld. Aimée is de naam.'
    'Dat heb je net ook al gezegd. Wanneer ik iets herhaald wil hebben, kan ik het zelf ook wel,' beet ik haar toe. Dit was wel heel bot en bovendien niet de manier waarop ik haar aan wilde pakken. Te, tja hoe zou ik het noemen, ongecontroleerd en zelfbeheersing verliezend. Ik ademde dus even diep in en spoelde een paar seconden terug.
    '-nog nooit aan jou voorgesteld. Aimée is de naam.' Dit keer hield ik mijn glimlach intact en knikte vriendelijk. Eigenlijk was het best grappig als je erover nadacht. Ik zou alles kunnen terugspoelen en veranderen zonder dat iemand het door zou hebben. Niet dat ik aan onverantwoordelijk tijdsturen deed of zo. Ik gebruikte het meestal alleen om te controleren of ik niet door een creep werd aangesproken. Zoals ik bij Mo ook had gedaan. Aimée was echter over de schreef gegaan en dus had ze nu een hele leuke vijand.
    'Doe je dat vaak? Mensen afluisteren, besluipen, etcetera?' vroeg ik nieuwsgierig. In mijn stem was misschien alleen voor emotie-lezers of helder waarnemende mensen te horen dat ik het minder vriendelijk bedoelde dan ik het voor deed komen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 21:15 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Malino schreef:
    Tyler Jay Valentino

    Ze trekt haar wenkbrauwen op, 'Pas maar op Valentino, ik kan er zo voor zorgen dat je een maand lang de wc's kan gaan schrobben' zegt ze grijnzend waarna ze me een zetje gaf. Ik kijk haar grijnzend aan, 'Wat? Dat zou je me toch niet aan kunnen doen? Ik ben te lief voor dat.' lach ik. Ik schep wat eten op mijn bord en schenk mijn glas in. Ik kijk weer grijnzend naar June..



    June Alison Morrinson.


    Hij kijkt me grijnzend aan. 'Wat? Dat zou je me toch niet aan kunnen doen? Ik ben te lief voor dat.' lacht hij en schept vervolgens wat eten op zijn bord en schenkt drinken in zijn glas. Waarna hij me weer grijnzend aan kijkt. Ik maak even een arrogant geluidje. 'Tuurlijk, Tyler is de engel die uit de hemel is komen vallen. Hij is o zo lief en doet noooiiit iemand kwaad' zeg ik plechtig en ik knijp even in zijn wang zoals je dat bij kleine kinderen doet. Grijnzend schep ik voor mezelf ook wat eten op en schenk water in mijn glas.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tyler Jay Valentino

    Ze maakte even een arrogant geluidje waardoor ik weer moet lachen. 'Tuurlijk, Tyler is de engel die uit de hemel is komen vallen. Hij is o zo lief en doet noooiiit iemand kwaad' zei ze plechtig waarna ze even in mijn wang knijpt. Ik knik even, 'je begrijpt alles toch zo goed.' grijns ik. Ik neem een hap van het broodje op mijn bord en kijk kort om me heen....


    El Diablo.

    Mo montrose
    'Ik ben mo en inderdaad nieuw'. Ik vroeg me af of het iedereen zou opvallen. Aimée stelde zich ook voor aan Zurie, kennelijk had ze dat nog nooit gedaan. Ik vroeg me af waarom. Mischien kwam ik daar vanzelf wel achter. Ik streek met mijn hand door mijn haar toen Zurie weer wat zei. 'Doe je dat vaak? Mensen afluisteren, besluipen, etcetera?' Misschien had Zurie het niet echt leuk gevonden dat iemand haar had afgeluisterd. Ik kleep mijn ogen tot spleetjes, ze maakte zelf ook gewaarschuwd gebruik van haar kachten, dus had ze niks te klagen. Aimée, volgens mij is het niet erg beleefd om mensen af te luisteren, maar ach Zurie is ook niet echt een engeltje', zei ik om Zurie er op te wijzen dat ze het Aimée moeilijk kwalijk kon nemen, aangezien ze zelf net met de tijd had geklooit toen ik aankwam, ten minste dat dacht ik. 'In elk geval heb ik honger en ik wil van mijn spullen af dus kunnen we doorlopen?' Vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 21:56 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    June Alison Morrinson

    Hij knikte even. 'Je begrijpt alles toch zo goed' grijnsde hij. Ik lachte even. 'Weet ik toch' zei ik en ik gaf hem een knipoog. Ik begon aan mijn salade. Mmmm. Ik vond deze salade toch wel echt het aller lekkerst. Ik keek even rond en zag natuurlijk veel bekende gezichten. Ik glimlachte even terug naar een jongen die naar mij glimlachte en eet rustig verder. Ondertussen neem ik soms een slokje van mijn drinken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cheesburger schreef:
    [USA :)
    btw ik pas mijn stukje een klein beetje aan zodat het beter aansluit op die van aimee

    aangepast]


    (Super nice. En het is bij jou nu hoe laat precies? -sorry, ik ben veel te nieuwsgierig. Ik weet het-)


    Happy Birthday my Potter!

    [kwart voor 4 in de middag]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 21:48 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Tyler Jay Valentino
    3
    Ze lachte even. 'Weet ik toch' zei ze waarna ze me een knipoog gaf. Ik grinnik kort en eet in een paar happen het broodje op. 'Nou... Al ideëen voor je uitgaansoutfit?' lach ik zacht en kijk haar weer aan. 'Ik ben benieuwd.' grijns ik en knipoog even..


    El Diablo.

    June Alison Morrinson.

    'Nou.... Al ideeën voor je uitgaansoutfit?' lacht hij zacht en hij kijkt me aan. 'Ik ben benieuwd.' grijnst hij en hij knipoogt even. 'Mmmm, in ieder geval geen jurkje, daar heb ik geen zin ik' zeg ik dan en denk even na. 'Voor de rest weet ik het nog niet' glimlach ik en ik neem een hap van mijn slade. 'En jij? Wat ga jij aan doen?' zeg ik nadat ik de hap had doorgeslikt. Ik was wel benieuw, wat hij uit de kast zou trekken. Mijn ogen gleden even over zijn boven lichaam, ik kon het gewoon niet laten. Je moet toegeven dat dat witte shit hem echt leuk staat. Eerlijk is eerlijk. Maar natuurlijk zeg ik dat niet hardop, dat zou echt dom zijn. Ik kijk even rond en zie dat een groepje meisjes naar hem staart en ik grinnik. 'Je hebt fans' zeg ik en ik knik naar de meisjes.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †