• Ooit was de wereld vol met verschillende soorten wezens, er zijn altijd al magiërs en andere varianten geweest en dit geld ook voor stuurders. De mensen hebben er echter nooit mee te maken gehad omdat de stuurders te veel op normale mensen lijken. De stuurders hebben zich eeuwenlang verborgen gehouden voor de mens door een eigen stad op aarde te creeëren, alleen de andere mythische wezens wisten hiervan. Omdat er alleen maar stuurders in de stad woonden heeft nooit iemand de stad over kunnen nemen. Maar na een groot gevecht waren er nog maar een honderdtal aan stuurders over, ze besloten zich te verspreiden over de wereld, en hun stuurdersidentiteit te laten varen. De stad ligt dus nog ergens in de bossen. Er zijn ondertussen al honderden generaties aan stuurders geweest, maar er is niemand geweest die de stad ooit nog heeft teruggevonden, aangezien deze alleen zichtbaar is voor stuurders die dingen onzichtbaar kunnen maken of helder kunnen zien. De stuurders denken echter dat de stad in de buurt van Blake Field High ligt. Er zijn al honderden stuurders naar op zoek geweest, maar niemand is ooit levend teruggekomen van deze queeste, en heeft dus het verhaal door kunnen vertellen. Het is dan ook geen geheim dat de stuurders de hoop op de oude stad sinds een paar jaar hebben laten varen. Er zijn weer veel jonge stuurders, en dit heeft een groot voordeel, want hiermee kunnen de oude stuurders een bevolking creeëren die net zo groot was als de oude, en met deze bevolking een nieuwe stad maken, waar ze weer in vrede kunnen leven.


    Er zijn verschillende personages in de school:
    Het Schoolhoofd, Araelia Nods, Leven en Emotie.
    De Conciërge, Marvin Conrad, Verschijnselen en Levitatie.
    De Bibliothecaresse, Larenta Bardou, Muziek en Geluid.
    De Bibliothecaris, Louis Fenri, Helderwaarnemend.
    Leraar Krachten, Taylor Barakat, Verschijnselen en Levitatie.
    Leraar Verdediging, Duncan Anderson, Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling.
    Leraar Aanvallen, Davis Brown, Vuur en Warmte.


    Regels:
    - Géén one-liners.
    - Geen perfecte personages.
    - Houd het realistisch, voor zover dat kan in een fantasy-RPG, haha.
    - Off-topic in quotes.
    - Meld het als je langere tijd offline bent (hele dagen).


    Leerlingen:

    Lucht en Wind

    Aarde en Flora
    Patch Dave Di Lorenzo - Winterwolves


    Water en IJs

    Vuur en Warmte
    Ricardo Drake Aiden Haglesbury - x Destine


    Muziek en Geluid
    June Alison Morrinson - Sourire
    Mo Montrose - Cheesburger


    Leven en Emotie

    Verschijnselen en Levitatie
    Angela "Angel" Raven Moore - Winterwolves


    Energie en Tijd
    Zurie Pricilla Wilde - Rider


    Helderwaarnemend
    Tyler Jay Valentino - Malino


    Beeld en Gedachte
    Chloedette "Chloe" Libby Morgan - AppleBottom
    Alyson Rose Valentino - Malino


    Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling
    Aimée Yara Bennett - Erestor

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 12:05 ]

    June Alison Morrinson.

    '5e jaar, over 5 dagen 19, wat wil je nog meer weten?' lacht hij. Of je ook wat minder idioot kan zijn? Eigenlijk wou ik dat hardop zeggen, maar ik blijf wel aardig. 'Hey babe.' grijnsde hij. Ik rolde met mijn ogen en sloeg mijn armen over elkaar. 'Je kan ook gewoon hey June zeggen' zeg ik en ik frons even. Ik kijk naar Angela en glimlach even naar haar. 'Hey, ehm, Is Alyson in haar kamer?' vraag ik Tyler en kijk hem weer even aan. Niet dat ik verwacht dat ik hier een antwoord op krijg zonder grijns, maar goed, we blijven hopen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tyler Jay Valentino

    Ze rolt met haar ogen. 'Je kan ook gewoon hey June zeggen' zegt ze en ze fronst even. Ik haal nonchalant mijn schouders op, 'kan ook, maar babe klinnkt leuker.' lach ik en eindig met mijn glimlach die vele "sexy" vinden. 'Hey, ehm, Is Alyson in haar kamer?' vraagt ze en ik wacht af. 'Nee.' zeg ik als ik het zachte getik van hakken over de gang hoor. De anderen zouden het nu nog niet kunnen horen, maarja. 'Hey!' glimlacht Alyson als ze de hoek om komt en ik knik even naar haar. 'There she is.' lach ik.


    El Diablo.

    Drake
    Na een tijdje voel ik de warmte vanuit mijn lichaam naar buiten lopen. Ik vouw mijn handen uit voor me en open langzaam mijn ogen. Vuur cirkelt om mijn armen heen richting mijn handen. Ik kijk even kort om me heen, de kaarsen van vorig jaar staan nog overal door mijn kamer heen. Snel schiet ik kleine balletjes van vuur richting elke kaars, waar een vlammetje op verschijnt. Ik sta op, vuur cirkelt nog steeds om mijn lichaam heen. Ik kijk naar het raam, spring op en trap een bal van vuur richting het raam, wat open vliegt. Ik schrik, aangezien mijn hele raam aan diggelen ligt. Ik zal Marvin morgen wel even vragen om dat te repareren. Gauw pak ik mijn tassen uit en besluit ik om de rest van de derdejaars te gaan zoeken.

    Angela "Angel" Raven Moore ll Verschijnselen en Levitatie

    Hij knikt.
    'Weet ik toch.' Grinnikt hij. En dan moet hij kort lachen als hij mijn antwoord hoort.
    'Tyler, Tyler Valentino.' Stelt hij zichzelf voor. Ik kan een glimlach niet onderdrukken, een echte glimlach dit keer. Hij stelt zichzelf voor als James Bond. Hoi, ik ben Bond, James Bond.
    '5e jaar, over 5 dagen 19 jaar wat wil je nog meer weten?' Lacht hij. Net als ik antwoord wil geven hoor ik iemand iets zeggen:
    'Hey' Ik kijk op en zie een meisje staan. Volgens mij heet ze June.
    'Hey babe.' Grijnst Tyler.. Ze rolt met haar ogen en slaat haar armen over elkaar.
    'Je kan ook gewoon hey June zeggen' Zegt ze en fronst even. Ze heet dus June. Dan kijkt ze naar mij en glimlacht even. Ik glimlach terug, maar heel echt is het niet. Gelukkig kunnen mensen niet zien wat mijn echte glimlach is, of mijn neppe. Dat kunnen alleen mensen die helderwaarnemend zijn, zoals Tyler, en mensen die me goed kennen. Dat komt niet door haar, maar ik ben gewoon niet gewend om echt te glimlachen. En ik vertrouw mensen niet zo snel.
    'Hey, ehm, Is Alyson in haar kamer?' Vraagt June aan Tyler en kijkt hem weer even aan.
    'Nee.' Zegt hij.
    'Hey!' glimlacht een meisje als ze de hoek om komt en hij knikt even naar haar.
    'There she is.' Lacht hij. Is het erg dat ik me ongemakkelijk voel bij deze mensen die elkaar goed kennen, en ik ken ze eigenlijk bijna niet? Maar ik spreek het niet hardop uit.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 13:33 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    June Alison Morrinson.

    Hij haalt nonchalant mijn schouders op, 'Kan ook, maar babe klinkt leuker.' lach hij en hij eindigt met een glimlach. Oke, jep, dat was sexy. 'Nee.' beantwoord hij mijn vraag. Niet veel later zie ik Alyson de hoek om komen. 'Hey!' glimlacht ze. 'Haay' zeg ik en ik glimlach even. 'There she is.' lacht Tyler. Ik kijk weer even naar hem. 'Ehm, nou, door jou supersonisch horen hoefde ik haar niet te zoeken, bedankt' zeg ik. 'Denk ik' voeg ik er nog snel aan toe en loop naar Alyson Het was wel waar. Anders had ik haar moeten zoeken. En in zoeken ben ik echt niet goed. Ik kwijtraken trouwens wel. 'Ik ga denk ik uit vanavond, ga je mee?' vroeg ik haar. Het dichtstbijzijnde uitgaan gebeuren was een halfuurtje rijden, dus het valt wel mee. Thuis ben ik wel gewend om de discotheek om de hoek te hebben, maar ja wat wil je dan ook als je in een flat woont in hartje New York?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 13:44 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tyler Jay Valentino

    'Ehm, nou, door jou supersonisch horen hoefde ik haar niet te zoeken, bedankt. Denk ik' zegt ze waarna ze naar Alyson loopt. 'Graag gedaan hoor.' lach ik. Ik kijk weer naar Angela. Ik zie eindelijk een echte glimlach en ik glimlach terug naar Angela. 'Geen zorgen, ik ben niet undercover.' grijns ik. Ik rek me kort uit en kijk haar aan. 'Dus... Gaan we hier de hele tijd blijven staan?' lach ik. 'Ik ga denk ik uit vanavond, ga je mee?' hoor ik June zeggen, 'tuurlijk!' zegt Alyson.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 13:51 ]


    El Diablo.

    June Alison Morrinson.

    'Graag gedaan hoor!' hoor ik Tyler lachen. Ik kijk hem even aan en kijk dan weer naar Alyson. 'Tuurlijk!' antwoord en ik glimlach. 'Mooi zo' zeg ik en ik glimlach. Uitgaan met Alyson is altijd gezellig. Vorig jaar hadden we ook veel lol, niet alleen met het uitgaan trouwens. Wat mij veel nakomen opleverde, ik had altijd wel streken, like I said, ik zit nooit stil en ja, daar moet je dan de boete voor betalen. Maar de directrice is hartstikke aardig.... Als ik beleefd blijf. Ik draai me om naar Tyler en Angela. 'Gaan jullie ook mee?' vraag ik ze.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Angela "Angel" Raven Moore ll Verschijnselen en Levitatie

    'Ehm, nou, door jou supersonisch horen hoefde ik haar niet te zoeken, bedankt. Denk ik' Zegt ze waarna ze naar Alyson loopt.
    'Graag gedaan hoor.' Lacht Tyler. Dan kijkt hij weer naar mij en glimlacht terug.
    'Geen zorgen, ik ben niet undercover.' Grijnst hij. Hij rekt zich kort uit en kijkt me aan.
    'Dus... Gaan we hier de hele tijd blijven staan?' Lacht hij. Net als ik antwoord wil geven vraagt June:
    'Gaan jullie ook mee?' Twijfelend kijk ik naar Tyler, en wacht af wat hij antwoordt. Ik ben echt al heel lang niet meer uit geweest.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Tyler Jay Valentino

    'Gaan jullie ook mee?' vraagt June opeens en ik knik. 'Tuurlijk, ik rij wel. Mijn Ferarri staat toch aan het einde van het pad.' zeg ik terwijl ik nonchalant mijn schouders ophaal. Ik kijk naar Angela en wacht af op haar antwoord. Ik zie haar twijfelend naar mij kijken en ik knik. 'Het word gezellig hoor, het uitgaansgebied hier is geweldig.' zeg ik glimlachend.


    El Diablo.

    Angela "Angel" Raven Moore ll Verschijnselen en Levitatie

    Tyler knikt.
    'Tuurlijk, ik rij wel. Mijn Ferarri staat toch aan het einde van het pad.' Zegt hij terwijl hij nonchalant zijn schouders ophaalt. En hij kijkt naar mij. Hij ziet dat ik twijfel en hij knikt.
    'Het word gezellig hoor, het uitgaansgebied hier is geweldig.' Zegt hij glimlachend. Ik twijfel nog even, maar zeg dan:
    'Oké, ik ga mee.' Ik glimlach. Het word weer eens tijd dat ik is een keer uitga. Misschien ga ik dan wat meer praten.
    'Hoe laat gaan we?' Vraag ik dan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Tyler Jay Valentino

    'Oké, ik ga mee.' zegt ze glimlachend en ik knik.
    'Hoe laat gaan we?' vraagt ze en ik denk even na. 'Zo 12 uur? Dan slaapt iedereen.' zeg ik.
    'En voor twaalven is er toch nog niks aan.' zeg ik lachend..


    El Diablo.

    June Alison Morrinson.

    'Tuurlijk, ik rij wel. Mijn Ferarri staat toch aan het einde van het pad.' zegt. Even lijkt Angela niet mee te gaan, maar daarna zegt ze toch: 'Oke, Ik ga mee'. Ik glimlach. 'Oke, dat is dan afgesproken. 'Hoelaat gaan we?' vraagt ze dan. 'Zo 12 uur?' stelt Tyler voor. 'Good for me' glimlach ik. Ergens ben ik altijd al wel een beetje jaloers geweest op Alyson. Ze had een lieve broer die er altijd voor haar is. Lieve ouders die haar goed steunen en ze zijn nog rijk ook. Als ik dan naar mezelf kijk.. Zie ik niks, gewoon een leeg gat. Soms mis ik mijn ouders heel erg, dan zou ik ook willen dat ze mij niet haatte. Ik zou ook zo graag willen dat mijn vader mij naar het altaar zou brengen als ik ooit ga trouwen, maar dat gaat waarschijnlijk nooit gebeuren. Bij die gedachte verdwijnt de glimlach die ik altijd draag van mijn gezicht en ik kijk naar de grond.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 14:25 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tyler Jay Valentino

    'Good for me' glimlacht June en ik knik grijnzend. Ik kijk even om me heen en dan weer naar June. Haar eeuwige glimlach is van haar gezicht verdwenen en ze kijkt naar de grond. Ik frons even. Voor ik iets kan zeggen is Alyson me al voor. 'Gaat het J?' vraagt ze. i


    El Diablo.

    Angela "Angel" Raven Moore ll Verschijnselen en Levitatie

    'Zo 12 uur?' stelt Tyler voor. 'Good for me' glimlach June.
    Opeens verdwijnt haar glimlach en kijkt naar de grond. Ik merk meteen dat er iets is.
    'Gaat het J?' Vraagt Alyson.
    De tekenen van pijnlijke herinneringen, of gedachten kan ik goed zien. Dan komt omdat ik het vaak zelf ook heb. Ik vraag er niet naar, omdat ik het niet fijn zou vinden dat iemand er naar vraagt. En dat ik of zou moeten antwoorden, of net zou moeten doen alsof ik vrolijk ben.
    Daarom probeer ik haar iets op te vrolijken en zeg enthousiast:
    'Leuk shirtje heb je aan,' ik glimlach naar haar. Ik ben wel bezorgd, maar ik hoop dat niemand dat ziet. 'Ik heb trouwens erg zin in vanavond, wil je me helpen kleding uit te zoeken om aan te trekken. Want ik ben daar een ramp in.' Zeg ik glimlachend tegen haar. Het is nog waar ook. Ik ben een ramp in het uitzoeken van kleding voor feestjes, die ik moet aantrekken.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 14:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    June Alison Morrinson.

    'Gaat het J?' hoor ik een stem zeggen en ik kijk op. Ik zie dat de stem bij Alyson hoort. 'Ja, prima, alles is cool' zeg ik en ik probeer om een glimlach om mijn gezicht te zetten. Oke, nepper dan deze glimlach kan niet. 'Leuk shirtje heb je aan' glimlacht Angela naar me. 'Thanks' zeg ik en ik schenk haar een danbare glimlach omdat ze het onderwerp veranderde. 'Ik heb trouwens erg zin in vanavond, wil je me helpen kleding uit te zoeken om aan te trekken. Want ik ben daar een ramp in.' vraagt ze dan. 'Ja, tuurlijk, lijkt me leuk' zeg ik en ik kijk haar even aan. 'Ehm... Ik zie jullie bij het diner,' zeg ik dan snel en ik draai me om, zodat ze niet zien dat ik mijn tranen in slik. Normaal had ik hier niet zo'n moeite mee en was het nauwelijks aan me te zien dat ik terug dacht aan mijn verleden. Maar nu? Opeens ga ik bijna janken. Ik zucht even.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †