• Ooit was de wereld vol met verschillende soorten wezens, er zijn altijd al magiërs en andere varianten geweest en dit geld ook voor stuurders. De mensen hebben er echter nooit mee te maken gehad omdat de stuurders te veel op normale mensen lijken. De stuurders hebben zich eeuwenlang verborgen gehouden voor de mens door een eigen stad op aarde te creeëren, alleen de andere mythische wezens wisten hiervan. Omdat er alleen maar stuurders in de stad woonden heeft nooit iemand de stad over kunnen nemen. Maar na een groot gevecht waren er nog maar een honderdtal aan stuurders over, ze besloten zich te verspreiden over de wereld, en hun stuurdersidentiteit te laten varen. De stad ligt dus nog ergens in de bossen. Er zijn ondertussen al honderden generaties aan stuurders geweest, maar er is niemand geweest die de stad ooit nog heeft teruggevonden, aangezien deze alleen zichtbaar is voor stuurders die dingen onzichtbaar kunnen maken of helder kunnen zien. De stuurders denken echter dat de stad in de buurt van Blake Field High ligt. Er zijn al honderden stuurders naar op zoek geweest, maar niemand is ooit levend teruggekomen van deze queeste, en heeft dus het verhaal door kunnen vertellen. Het is dan ook geen geheim dat de stuurders de hoop op de oude stad sinds een paar jaar hebben laten varen. Er zijn weer veel jonge stuurders, en dit heeft een groot voordeel, want hiermee kunnen de oude stuurders een bevolking creeëren die net zo groot was als de oude, en met deze bevolking een nieuwe stad maken, waar ze weer in vrede kunnen leven.


    Er zijn verschillende personages in de school:
    Het Schoolhoofd, Araelia Nods, Leven en Emotie.
    De Conciërge, Marvin Conrad, Verschijnselen en Levitatie.
    De Bibliothecaresse, Larenta Bardou, Muziek en Geluid.
    De Bibliothecaris, Louis Fenri, Helderwaarnemend.
    Leraar Krachten, Taylor Barakat, Verschijnselen en Levitatie.
    Leraar Verdediging, Duncan Anderson, Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling.
    Leraar Aanvallen, Davis Brown, Vuur en Warmte.


    Regels:
    - Géén one-liners.
    - Geen perfecte personages.
    - Houd het realistisch, voor zover dat kan in een fantasy-RPG, haha.
    - Off-topic in quotes.
    - Meld het als je langere tijd offline bent (hele dagen).


    Leerlingen:

    Lucht en Wind

    Aarde en Flora
    Patch Dave Di Lorenzo - Winterwolves


    Water en IJs

    Vuur en Warmte
    Ricardo Drake Aiden Haglesbury - x Destine


    Muziek en Geluid
    June Alison Morrinson - Sourire
    Mo Montrose - Cheesburger


    Leven en Emotie

    Verschijnselen en Levitatie
    Angela "Angel" Raven Moore - Winterwolves


    Energie en Tijd
    Zurie Pricilla Wilde - Rider


    Helderwaarnemend
    Tyler Jay Valentino - Malino


    Beeld en Gedachte
    Chloedette "Chloe" Libby Morgan - AppleBottom
    Alyson Rose Valentino - Malino


    Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling
    Aimée Yara Bennett - Erestor

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 12:05 ]

    Cheesburger schreef:
    [we zijn niet erg liev tegen haar haha
    ik maak zo trouwens een tweede rol aan, wie o wie wil een kracht voor me kiezen het lukt me niet]


    (Zij is ook niet aardig voor Zurie *snuift*, terwijl Zurie nog wel zo ontzettend lief is en helpt (A)
    kidding, again
    maar ik zou voor water en ijs gaan, maar dat komt omdat ik gek ben op water )

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 19:19 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Aimée Yara Bennett
    'Eh... Ik zet toch liever eerst mijn spullen weg. Gaan jullie maar eten, ik vind het wel.' Mijn ogen kijken in de richting van Zurie, afwachtend op haar reactie. Ik laat Mo natuurlijk niet alleen de hele school doorzoeken. Mijn eerste zoektocht staat nog vers in het geheugen. De jongensgang inlopen als meisje is niet een goede binnenkomer. Een jaar later waren sommige het nog niet vergeten. 'Mo, ik heb buiten al gezegd dat ik je naar je kamer zou brengen en ik ben misschien bot en brutaal, maar ik houd mij wel aan mijn woord. Bovendien zit je in het vierdejaars-gedeelte, waar mijn kamer ook is, dus dan kan ik ook gelijk mijn tas wegzetten,' is Zurie haar reactie. Dan wend ze zich tot mij. 'Oftewel, nee dankje.' Voordat ik de kans heb om te reageren klinkt de stem van June door de gangen. 'Hello,' groet ik haar terug. June begint al hele verhalen te vertellen over dansen, iets met ballet of dergelijke. 'Sorry Mo, maar als ik niet snel iets eet val ik nog flauw,' verontschuldig ik me tegenover hem. 'Ik zie je vast nog wel een keer.' Nu June klaar is met haar verhaal krijg ik de kans om ertussen te komen. 'Zie je in de les!' Zeg ik June nog snel gedag. Voor de tweede keer bied ik mijn excuses aan-aan Mo. Er is een kort twijfelmoment maar uiteindelijk mompel ik Zurie toch gedag en vertrek naar de eetzaal. De zaal is verlaten, met uitzondering van een paar groepjes vrienden die nog wat zitten te praten. Omdat ik geen bekenden zie ga ik aan een tafeltje zitten die afgelegen is. Meteen begin ik aan mijn eerste portie, zoals verwacht is het eten al lauw geworden. De eerste dag had ik me een stuk anders voorgesteld.

    Ik verlaat de ruimte weer na het eten. Hoeveel honger ik ook had, het eten was een stuk minder lekker nu het lauw was. Een bordje eten was voldoende. In mijn tas heb ik vast nog wel een zak snoep gedaan, waar ik mijn overige honger mee kan stillen. Mijn koffers staan nog precies op de plek waar ik ze heb achtergelaten. Onderweg naar mijn kamer zie ik Patch in de gang. Ik versnel mijn pas om naast hem te kunnen lopen. 'Hi, leuke vakantie gehad?' vraag ik bij hem aangekomen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 20:34 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Wolfheart schreef:
    (...)

    [Voor Patch?]


    [Is goed! Komt Pat naar haar toe of zij naar Pat?]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 19:27 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Cheesburger schreef:
    [we zijn niet erg liev tegen haar haha
    ik maak zo trouwens een tweede rol aan, wie o wie wil een kracht voor me kiezen het lukt me niet]


    [Leven en emotie lijkt mij een leuke kracht, maar je moet het natuurlijk zelf bepalen. :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Erestor schreef:
    (...)

    [Is goed! Komt Pat naar haar toe of zij naar Pat?]


    [Kan zij naar hem toe komen? Hij is op de gang, hij heeft net gegeten.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zurie Pricilla Wilde || Energie en Tijd - Outfit

    Er volgde gelijk een heel verhaal uit June haar mond. 'Ja, je kan me ergens mee van dienst zijn en ja, ik ben blij om je te zien, je bent namelijk een stuk gezelliger dan de directrice. Ja, ik heb al weer wat uitgevreten. Maar, ik heb je hulp nodig. Ik wil graag auditie doen voor een dansschool, maar dan moet ik dus ook ballet kunnen. Ik moest namelijk eerst mijn eerste en dus belangrijkste dansstijl uitkiezen. Dat is hip hop natuurlijk, maar nu moet ik er ook het tegen over gestelde van doen en dat is dus ballet. En aangezien jij heel goed bent in ballet, hoopte ik dat je me kon helpen?'
    Ik dacht even na over wat ze vroeg en liet het nog een extra keer afspelen. Ze wilde dus auditie doen en moest ook een ballet variatie uitvoeren. Langzaam begon ik te knikken, terwijl Mo zich voorstelde en Aimée (ik noemde haar nog net geen aanstelster met haar flauwvallen, wat een hyperbool) iedereen gedag zei. Ik mompelde haar een 'dag' na en richtte mij tot June.
    'Natuurlijk. Moet je verplicht een bepaalde variatie dansen, of mag je zelf iets uitkiezen en wat had je dan zoal in gedachten?' vroeg ik June. 'Oh en heb je spitzen? Die zijn dan namelijk wel handig.' Ik keek even van June naar Mo en besloot dat we beter alvast richting Mo zijn kamer konden lopen. Straks zou hij nog bezwijken onder het gewicht van al die tassen. 'Kunnen we trouwens lopend praten? Dan kunnen wij gelijk onze tassen in onze kamers droppen.'

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 22:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Wolfheart schreef:
    (...)

    [Kan zij naar hem toe komen? Hij is op de gang, hij heeft net gegeten.]


    [Laatste post aangepast! c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    June Alison Morrinson.

    'Ook hallo, ik ben Mo' zei de jongen die ik zojuist in me had opgenomen. 'Hey, ik ben June' zei ik glimlachend. Na een tijdje begon Zurie te knikken toen Aimée me gedag zei. 'Eh.. Ja tot in de les' zei ik en ik richtte me weer op Zurie. 'Natuurlijk. Moet je verplicht een bepaalde variatie dansen, of mag je zelf iets uitkiezen en wat had je dan zoal in gedachten?' vroeg ze me. 'Oh en heb je spitzen? Die zijn namelijk wel handig.' vervolgde ze. 'Ik mag zelf kiezen en ik wil graag iets persoonlijks dansen, als jij mij de basisvaardigheden zou willen leren dan kan ik de dans zelf bedenken, hoop ik' antwoorde ik. 'En ja ik heb spitzen.' glimlachte ik. 'Kunnen we trouwens lopend praten? Dan kunnen we gelijk onze tassen in onze kamers droppen' zei Zurie. 'Natuurlijk' glimlachte ik. Ik dacht even terug aan net en kwam er achter dat ik weer aan één stuk door had gepraat. Ik keek even naar de grond. Tja, slecht karaktereigenschap, of zo? Maar ja, dat heb ik vaak als ik over iets enthousiast ben. Ik keek even naar Mo. 'Is jouw gave Muziek en Geluid?' vroeg ik hem. Ik wou het nu weten ook. Ik had zo'n gevoel van wel. Ik wist ook niet waarom.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 20:01 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik denk ook dat ik een tweede rol ga aanmaken]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mo montrose
    Inmiddels was Aimée gaan eten. June en Zurie hadden het nog steeds over dans toen Zurie voorstelde lopend verder te praten. Mijn reddende engel. 'Is jouw gave Muziek en Geluid', vroeg June. Ik glimlachte. 'Ja en de jouwe?', vroeg ik. Het was best logies dat muziek en geluid mijn gave was, ik liep alleen maar met een gitaar en viool rond te sjouwen. Ik had ook mijn mondharmonica, maar die was niet bepaald zwaar. Mijn eerste dag ging best goed, ik had al kennis gemaakt met 3 mensen. Alle 3 meisjes, dat wel. Niet dat ik daar wat tegen had, maar een jongensvriend kon geen kwaad.


    The big big bang The reason I'm alive

    [Wie voor Rose?]


    The big big bang The reason I'm alive

    [niemand :C oh en een praattopic zou handig zijn]


    The big big bang The reason I'm alive

    Ik kan Tyler sturen? Waar is ze?]


    El Diablo.

    [ze moet nog naar de school toe dus het is maybe makkelijker als ik tyler naar haar toe stuur]


    The big big bang The reason I'm alive

    Zurie Pricilla Wilde || Energie en Tijd - Outfit

    Ze had spitzen en mocht zelf een routine bedenken. Naar mijn mening was dat allebei fijn, want dan kon ze dansen op al in-gedanste spitzen, wat waarschijnlijk iets minder pijn op zou leveren en hoefde ze ook niks te doen wat ze niet aankon. 'Natuurlijk,' antwoordde June op mijn vraag en dus begon ik te lopen richting de vierdejaars kamers en dan de jongensgang om precies te zijn. Dat was wel zo aardig in plaats van eerst langs mijn eigen kamer te gaan.
    'Is jouw gave Muziek en Geluid?' Ik keek even van June naar Mo en weer voor mij uit. Ik kende niet echt mensen met dezelfde gave als ik. Er waren ook geen leraren die hem hadden. Alleen een aantal leerlingen uit andere jaren waar ik niet mee omging. Ik was dan ook gestopt het gesprek te volgen en probeerde te bedenken waar ik aan kon denken tijdens het lopen.

    (Sorry, beetje inspiloos op het moment)


    Happy Birthday my Potter!