• Ooit was de wereld vol met verschillende soorten wezens, er zijn altijd al magiërs en andere varianten geweest en dit geld ook voor stuurders. De mensen hebben er echter nooit mee te maken gehad omdat de stuurders te veel op normale mensen lijken. De stuurders hebben zich eeuwenlang verborgen gehouden voor de mens door een eigen stad op aarde te creeëren, alleen de andere mythische wezens wisten hiervan. Omdat er alleen maar stuurders in de stad woonden heeft nooit iemand de stad over kunnen nemen. Maar na een groot gevecht waren er nog maar een honderdtal aan stuurders over, ze besloten zich te verspreiden over de wereld, en hun stuurdersidentiteit te laten varen. De stad ligt dus nog ergens in de bossen. Er zijn ondertussen al honderden generaties aan stuurders geweest, maar er is niemand geweest die de stad ooit nog heeft teruggevonden, aangezien deze alleen zichtbaar is voor stuurders die dingen onzichtbaar kunnen maken of helder kunnen zien. De stuurders denken echter dat de stad in de buurt van Blake Field High ligt. Er zijn al honderden stuurders naar op zoek geweest, maar niemand is ooit levend teruggekomen van deze queeste, en heeft dus het verhaal door kunnen vertellen. Het is dan ook geen geheim dat de stuurders de hoop op de oude stad sinds een paar jaar hebben laten varen. Er zijn weer veel jonge stuurders, en dit heeft een groot voordeel, want hiermee kunnen de oude stuurders een bevolking creeëren die net zo groot was als de oude, en met deze bevolking een nieuwe stad maken, waar ze weer in vrede kunnen leven.


    Er zijn verschillende personages in de school:
    Het Schoolhoofd, Araelia Nods, Leven en Emotie.
    De Conciërge, Marvin Conrad, Verschijnselen en Levitatie.
    De Bibliothecaresse, Larenta Bardou, Muziek en Geluid.
    De Bibliothecaris, Louis Fenri, Helderwaarnemend.
    Leraar Krachten, Taylor Barakat, Verschijnselen en Levitatie.
    Leraar Verdediging, Duncan Anderson, Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling.
    Leraar Aanvallen, Davis Brown, Vuur en Warmte.


    Regels:
    - Géén one-liners.
    - Geen perfecte personages.
    - Houd het realistisch, voor zover dat kan in een fantasy-RPG, haha.
    - Off-topic in quotes.
    - Meld het als je langere tijd offline bent (hele dagen).


    Leerlingen:

    Lucht en Wind

    Aarde en Flora
    Patch Dave Di Lorenzo - Winterwolves


    Water en IJs

    Vuur en Warmte
    Ricardo Drake Aiden Haglesbury - x Destine


    Muziek en Geluid
    June Alison Morrinson - Sourire
    Mo Montrose - Cheesburger


    Leven en Emotie

    Verschijnselen en Levitatie
    Angela "Angel" Raven Moore - Winterwolves


    Energie en Tijd
    Zurie Pricilla Wilde - Rider


    Helderwaarnemend
    Tyler Jay Valentino - Malino


    Beeld en Gedachte
    Chloedette "Chloe" Libby Morgan - AppleBottom
    Alyson Rose Valentino - Malino


    Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling
    Aimée Yara Bennett - Erestor

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 12:05 ]

    (Hmpf, als ik jullie zo druk zie RPGen de hele dag wil ik ook :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Hmpf, als ik jullie zo druk zie RPGen de hele dag wil ik ook :') )


    [Same here. ;c]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    June Alison Morrinson.

    'Mevrouw Morrinson, wilt u alstublieft opschieten? Het eten word zo geserveerd' zei de bibliothecaresse. Aardige vrouw. 'Natuurlijk' zei ik en ik liep op hetzelfde tempo door. 'Morrinson!' klonk ze nu streng. 'Mevrouw, school is nog niet begonnen.' zei ik zuchtend en voor ik het wist werd ik de eetzaal ingeduwd. 'Oke, oke, vanaf hier kan ik zelf wel lopen' zei ik geërgerd. Ik keek even rond en zag dat de plaats naast Alyson al bezet was. Ik ga wel naast de persoon naast haar zitten. Ik plofte er neer en keek naast ik wie ik zojuist ging zitten. Tyler. 'Morrinson, dat kan ook met beleid!' zei de vrouw weer streng. Ik rolde met mijn ogen. 'Niet zo zeuren mens' zei ik zuchtend. 'Na het eten ga je bij de directrice langs! Hoe krijg je het voor elkaar om de eerste dag al naar haar te moeten? Ongelofelijk.' zei ze scherp. 'Maar ik deed niks!' bracht ik er tegen in. 'Na het eten' zei ze weer. Ik rolde met mijn ogen en stopte mijn mobiel inclusief oortjes in mijn zak. Ik tikte met mijn vinger op het bord een schoof het daarna iets naar voren. Ik pakte de beker en begon de cup song van Lulu and the lampshades te spelen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Angela "Angel" Raven Moore ll Verschijnselen en Levitatie

    Ik kan nog net de eetzaal inlopen voordat de deuren dicht gedaan worden.
    Zonder om me heen te kijken ga ik op een stoel zitten en pak mijn telefoon uit mijn zak.
    Ik ga een spelletje op mijn mobiel spelen, en doe mijn mobiel pas weer weg als het eten op tafel komt.
    Ik kijk een beetje wat er op tafel komt, maar ik pak nog niet.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Erestor schreef:
    (...)

    [Same here. ;c]


    (En nu missen Zurie en Aimée het eten, haha. Btw, Aimée is wel echt in big trouble, als Zurie haar ontdekt. Ze is zogezegd niet altijd even aardig

    @Sourire
    The cup song! Dat is zo leuk om te doen hè! Doen de mensen van totaaltheater bij mij op school ook heel vaak (en daar zit ik dus ook bij :p ) )

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 19:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (En nu missen Zurie en Aimée het eten, haha. Btw, Aimée is wel echt in big trouble, als Zurie haar ontdekt. Ze is zogezegd niet altijd even aardig

    @Sourire
    The cup song! Dat is zo leuk om te doen hè! Doen de mensen van totaaltheater bij mij op school ook heel vaak (en daar zit ik dus ook bij :p ) )


    [@Rider, Haha klopt! Ik heb dat liedje gedaan voor muziek :)]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Rider schreef:
    (...)

    (En nu missen Zurie en Aimée het eten, haha. Btw, Aimée is wel echt in big trouble, als Zurie haar ontdekt. Ze is zogezegd niet altijd even aardig

    @Sourire
    The cup song! Dat is zo leuk om te doen hè! Doen de mensen van totaaltheater bij mij op school ook heel vaak (en daar zit ik dus ook bij :p ) )


    [Zoiets had ik al verwacht haha. Zulke personages zijn leuk. :Y)


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Tyler Jay Valentino

    Na een paar minuten ploft June naast me en ik kijk even op. 'Morrinson, dat kan ook met beleid!' zei de bibliothecaresse. 'Niet zo zeuren mens' zei June zuchtend. 'Na het eten ga je bij de directrice langs! Hoe krijg je het voor elkaar om de eerste dag al naar haar te moeten? Ongelofelijk.' werd er scherp geantwoord. 'Maar ik deed niks!' bracht June er tegen in. 'Na het eten' . Ik grinnik even kort, 'nou, dat begint al goed.' zeg ik. Ik kijk kort om me heen en kijk vervolgens voor me uit...


    El Diablo.

    June Alison Morrinson.

    Ik hoor Tyler kot grinniken en ik kijk hem aan. 'Nou, dat begint al goed.' zeg hij. Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Pas maar op Valentino, ik kan er zo voor zorgen dat je een maand lang de wc's kan gaan schrobben' zei ik grijnzend en ik geef hem zacht een zetje. Ik zet mijn beker en bord weer normaal en zie dat het eten op tafel word gezet. Mmm, ik had al een tijdje niks meer gegeten. Ik had vanochtend niet ontbeten omdat ik geen tijd had en ik had onderweg alleen een appel gegeten omdat ik die alleen had meegenomen en we op een tankstation loze weg zaten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tyler Jay Valentino

    Ze trekt haar wenkbrauwen op, 'Pas maar op Valentino, ik kan er zo voor zorgen dat je een maand lang de wc's kan gaan schrobben' zegt ze grijnzend waarna ze me een zetje gaf. Ik kijk haar grijnzend aan, 'Wat? Dat zou je me toch niet aan kunnen doen? Ik ben te lief voor dat.' lach ik. Ik schep wat eten op mijn bord en schenk mijn glas in. Ik kijk weer grijnzend naar June..


    El Diablo.

    Drake
    Ik was zo druk bezig geweest met uitpakken dat ik totaal vergeten was dat het eten om zes uur begon. Gauw stormde ik mijn kamer uit en gleed ik van de reling van de trap naar beneden, er was nu toch niemand die me daarop kon aanspreken. Ik liep met versnelde pas naar de eetzaal, waar alle tafels al vol zaten met leerlingen. Ik keek om me heen maar kon niemand vinden die ik kende.

    --
    [Zou iemand Drake kunnen roepen?]

    [ben ik weer, wat heb ik gemist?]


    The big big bang The reason I'm alive

    Cheesburger schreef:
    [ben ik weer, wat heb ik gemist?]


    (mijn laatste reactie staat op 3. Aimee staat onzichtbaar achter Mo en Zurie. Die reactie staat ook op 3)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Zurie Pricilla Wilde || Energie en Tijd - Outfit

    'Op naar die conciërge dan maar en als ik vragen mag, waar is die?' Ik grinnikte zachtjes om zijn vraag. De conciërge, Marvin Conrad, had eigenlijk een redelijk druk bestaan, maar hem vinden was nooit echt een probleem geweest. Vooral niet na drie jaar lang trainen. Het was een energieke man en dus voor mij vaak te vinden, voor hij te zien was. Ik vond het namelijk een stuk makkelijker om de energie op te sporen, dan om die ook daadwerkelijk te sturen. Het uitzuigen van iemands energie en deze voor jezelf gebruiken, was niet bepaald iets waar ik heel goed in was.
    'Hij is meestal wel goed te vinden hoor. Het is een energiek persoon, dus dat moet wel goed komen. Energie is moeilijk te verbergen,' vertelde ik Mo en ik liet mijn hand even door de lucht naast hem gaan. 'Ik merk dat de tassen zwaar zijn, omdat ik voel dat je energie niveau lager wordt. Het is niet dat ik een soort energie bron kan zien of zo. Meer dat ik het aanvoel. Dus ik merk mensen vaak eerder op dan dat ik ze zie. Hoewel ik wel heel veel menselijke energie van je af voel komen,' zei ik en toen ik dat laatste opmerkte, verscheen er een verbaasde uitdrukking op mijn gezicht. Het was haast of hij het dubbele van een gemiddeld mens had. Alsof er nog iemand in de buurt moest staan, maar er was verder niemand.
    Ik haalde mijn schouders op en liep verder. 'In ieder geval kunnen we hem dus vast wel vinden. Hij vertelt het kamernummer en voilà, ik kan je naar je kamer brengen.'


    Erestor schreef:
    Aimée Yara Bennett
    Langzaam komt de auto tot stilstand. Ik kijk uit op het bospad die naar de school leidt. Ik volg mijn moeder haar voorbeeld door de auto uit te stappen. Mijn ogen speuren de omgeving af op zoek naar bekenden, dat zou de wandeling toch wat gezelliger maken. Tot mijn teleurstelling is er niemand te bekennen. De koffers staan ondertussen al naast de auto, mijn moeder staat erbij. Het is nooit leuk om afscheid te moeten nemen, zeker niet als het voor een lange periode is. Met uitgestrekte armen loop ik naar haar toe voor een omhelzing. 'Pas goed op jezelf.' Spreekt ze me toe. Glimlachend zet ik weer een stap naar achter zodat ze in de auto kan stappen. 'Altijd.' De motor wordt opgestart en zwaaiend kijk ik de auto na. Zuchtend pak ik de twee koffers, waarvan er één gelukkig een rolkoffer is, en begin te lopen. Na enkele minuten zie ik twee gedaantes in de verte verschijnen. Een jongen en meisje als ik het goed zie. Ik stop met lopen voor extra concentratie. Ik heb immers de laatste tijd niets met mijn kracht gedaan. Mijn ogen gaan dicht en ik adem diep in. Geconcentreerd maak ik mezelf en koffers onzichtbaar. Even later open ik mijn ogen alweer om verder te lopen. Ik probeer wat minder geluid te maken, maar kan niet voorkomen dat er af en toe wat takjes onder mijn voeten breken. Steeds dichter nader ik het tweetal, die het niet over bijzondere dingen hebben. Het meisje ken ik bij naam, Zurie, verder niet. De jongen heb ik hier nog niet gezien. Ik heb het lef niet om erlangs te lopen, bang om betrapt te worden. Op een aantal meter afstand volg ik het gesprek.


    Mo Montrose
    Ze grinnikte zachtjes, maar het leek alsof ik nog wat hoorde. Ik concentreerde me en zette mijn oren op scherp, maar het moest mijn verbeelding zijn geweest. Of gewoon een dier wat op een takje trapte. Dat was trouwens wel een voordeel zijn van mijn kracht, beter horen. 'Hij is meestal wel goed te vinden hoor. Het is een energiek persoon, dus dat moet wel goed komen. Energie is moeilijk te verbergen', zei Zurie. Voor haar misschien, ik had niet zo veel aan die info. Haar hand zweefde ergens in de lucht naast me en ik had een vermoeden dat ze probeerde te kijken hoeveel energie ik had. 'Ik merk dat de tassen zwaar zijn, omdat ik voel dat je energie niveau lager wordt. Het is niet dat ik een soort energie bron kan zien of zo. Meer dat ik het aanvoel. Dus ik merk mensen vaak eerder op dan dat ik ze zie. Hoewel ik wel heel veel menselijke energie van je af voel komen'. Een verbaasde uitdrukking verscheen op haar gezicht. Ook op de mijne, zo veel energie had ik toch niet. Weer een geluid! Misschien was er een beest in de buurt en was dat de energie die ze voelde? 'In ieder geval kunnen we hem dus vast wel vinden. Hij vertelt het kamernummer en voilà, ik kan je naar je kamer brengen'.
    'Mooi laten we hem...', begon ik. Met een ruk draaide ik me om, maar achter me was niets. Ten minste, eerst niet. Ineens verscheen er een meisje voor mijn ogen en mijn hart sloeg even een slag over.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 21:03 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    [Ik reageer zo, moest net in de regen me kranten lopen, ik ga nu even douchen.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †