• Ooit was de wereld vol met verschillende soorten wezens, er zijn altijd al magiërs en andere varianten geweest en dit geld ook voor stuurders. De mensen hebben er echter nooit mee te maken gehad omdat de stuurders te veel op normale mensen lijken. De stuurders hebben zich eeuwenlang verborgen gehouden voor de mens door een eigen stad op aarde te creeëren, alleen de andere mythische wezens wisten hiervan. Omdat er alleen maar stuurders in de stad woonden heeft nooit iemand de stad over kunnen nemen. Maar na een groot gevecht waren er nog maar een honderdtal aan stuurders over, ze besloten zich te verspreiden over de wereld, en hun stuurdersidentiteit te laten varen. De stad ligt dus nog ergens in de bossen. Er zijn ondertussen al honderden generaties aan stuurders geweest, maar er is niemand geweest die de stad ooit nog heeft teruggevonden, aangezien deze alleen zichtbaar is voor stuurders die dingen onzichtbaar kunnen maken of helder kunnen zien. De stuurders denken echter dat de stad in de buurt van Blake Field High ligt. Er zijn al honderden stuurders naar op zoek geweest, maar niemand is ooit levend teruggekomen van deze queeste, en heeft dus het verhaal door kunnen vertellen. Het is dan ook geen geheim dat de stuurders de hoop op de oude stad sinds een paar jaar hebben laten varen. Er zijn weer veel jonge stuurders, en dit heeft een groot voordeel, want hiermee kunnen de oude stuurders een bevolking creeëren die net zo groot was als de oude, en met deze bevolking een nieuwe stad maken, waar ze weer in vrede kunnen leven.


    Er zijn verschillende personages in de school:
    Het Schoolhoofd, Araelia Nods, Leven en Emotie.
    De Conciërge, Marvin Conrad, Verschijnselen en Levitatie.
    De Bibliothecaresse, Larenta Bardou, Muziek en Geluid.
    De Bibliothecaris, Louis Fenri, Helderwaarnemend.
    Leraar Krachten, Taylor Barakat, Verschijnselen en Levitatie.
    Leraar Verdediging, Duncan Anderson, Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling.
    Leraar Aanvallen, Davis Brown, Vuur en Warmte.


    Regels:
    - Géén one-liners.
    - Geen perfecte personages.
    - Houd het realistisch, voor zover dat kan in een fantasy-RPG, haha.
    - Off-topic in quotes.
    - Meld het als je langere tijd offline bent (hele dagen).


    Leerlingen:

    Lucht en Wind

    Aarde en Flora
    Patch Dave Di Lorenzo - Winterwolves


    Water en IJs

    Vuur en Warmte
    Ricardo Drake Aiden Haglesbury - x Destine


    Muziek en Geluid
    June Alison Morrinson - Sourire
    Mo Montrose - Cheesburger


    Leven en Emotie

    Verschijnselen en Levitatie
    Angela "Angel" Raven Moore - Winterwolves


    Energie en Tijd
    Zurie Pricilla Wilde - Rider


    Helderwaarnemend
    Tyler Jay Valentino - Malino


    Beeld en Gedachte
    Chloedette "Chloe" Libby Morgan - AppleBottom
    Alyson Rose Valentino - Malino


    Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling
    Aimée Yara Bennett - Erestor

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 12:05 ]

    Patch Dave Di Lorenzo ll Aarde en Flora

    Zachtjes loop ik door het bos heen terwijl ik af en toe een takje hoor kraken, er is vast nog iemand anders hier.
    Ik haal een hand door mijn haren terwijl ik om me heen kijk en af en toe een vogel zie.
    Als ik bij het gebouw ben zie ik al wat mensen lopen, maar ik besteed mijn aandacht er niet aan en loop gelijk naar binnen.
    Het is een mazzel dat we elk jaar dezelfde kamer hebben, anders had ik moeten vragen waar ik dit jaar slaap, en daar heb ik dus geen zin in.
    Als ik op mijn kamer ben begin ik gelijk alles uit te pakken, en ik glimlach een beetje bij het zien van mijn kamer waar ik me thuis voel. Bij het pleeggezin waar ik woon voel ik me helemaal niet thuis. Daar ben ik een indringer, en hun zijn voor mij indringers.

    Angela "Angel" Raven Moore ll Verschijnselen en Levitatie

    Ik stop mijn hoofdtelefoon op en doe mijn capuchon dan over mijn hoofd heen terwijl ik uit de auto stap. Ik pak snel mijn spullen en zeg tegen mijn vader:
    "Tot volgend jaar." Zonder op zijn antwoordt te wachten loop ik weg en doe mijn muziek aan.
    Langzaamaan voel ik me ontspannen, en loop naar de school toe. Nou ja, eigenlijk is het meer dan een school, het is voor mij mijn thuis. De plek waar ik niet bang hoef te zijn dat iemand me slaat, en zegt dat de dood van mijn moeder mijn schuld is.
    Als ik op mijn kamer ben ruim ik mijn spullen op en ga achter mijn piano zitten. Ik mocht een piano op mijn kamer, daardoor is er niet super veel ruimte, maar ik houd van mijn piano en ben niet van plan hem weg te doen.
    Ik speel me even in en begin dan het nummer if I ain't got you van Alicia Keys te spelen.
    Ik sluit genietend mijn ogen terwijl ik mijn handen over de pianotoetsen laat gaan, en ik ontspan helemaal. Een kleine glimlach ontstaat op mijn gezicht.

    [Iemand voor Angela of Patch?]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ricardo "Drake" Aiden Haglesbury || Vuur en Warmte

    "Ehm.. De deur is van het slot." Hoor ik nadat ik een tijdje voor de deur van June heb gestaan. Ik draai de klink om en met dat ik een voet naar binnen wil zetten zie ik dat er overal foto's op de grond liggen. "Ik zie dat jij het je ook goed naar je zin hebt gemaakt hier." zeg ik terwijl ik naar June loop die midden in de kamer zit met allemaal foto's over haar heen. Ik buig haar kant op en langzaam begin ik al haar foto's op te ruimen. Ik kijk haar kamer rond en net op dat moment besef ik me dat ik hier eigenlijk nog nooit binnen was geweest. "Leuke kamer heb je hier." merk ik op. Ik pluk nog wat foto's van de grond en leg ze netjes in een stapeltje op haar bed. "Ik kwam even gedag zeggen, ik ben net gearriveerd en hoorde dat jij de eerste was." zeg ik tegen haar.

    [Je kan Angela naar Tyler sturen?]


    El Diablo.

    Malino schreef:
    [Je kan Angela naar Tyler sturen?]


    [Oké.(:]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Angela "Angel" Raven Moore ll Verschijnselen en Levitatie

    Als ik met het liedje klaar ben doe ik de klep van de piano naar beneden en sta op. Ik borstel mijn haar even en doe een zwart mutsje op mijn achterhoofd. Ik kijk even in de spiegel en loop dat de kamer uit. Er is toch niet zo super veel te doen in mijn kamer.
    Ik zou toch alleen gaan denken over mijn verleden, en dat is iets wat ik wil vermijden.
    Opeens voel ik dat ik tegen iemand aan loop, en ik val achterover op de grond. Ik blaas een plukje haar uit mijn gezicht, en ga even normaal zitten.
    Dan kijk ik omhoog en zie dat ik tegen een jongen ben aangelopen. Volgens mij is hij een oudere jaars, maar dat weet ik niet zeker.
    Ik sta op, en eigenlijk wil ik weglopen, maar ik mompel:
    "Sorry."

    [Done.(:]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 20:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    June Alison Morrinson.

    Ik hoor de deur open gaan en daarna een stem zeggen: ' Ik zie dat Jij het je ook goed naar je zin hebt gemaakt'. Ik kijk op en zie Ricardo staan. Ik glimlach even en ruim nog wat foto's op. 'Leuke kamer heb je hier' zegt hij na even te hebben rond gekeken en een stapeltje foto's op mijn bed te hebben gelegd. 'Thanks' glimlach ik. 'Ook bedankt voor het helpen' zeg ik en ik doe de foto's in de doos. 'Ik kwam even gedag zeggen, ik ben net gearriveerd en hoorde dat jij de eerste was' zegt hij tegen me en ik kijk hem verbaasd aan. 'Ik? Als eerste? Dat komt nooit voor' zeg ik en ik grijns even. Ik schuif een stoel naar de kast en pak de doos met foto's. Ik klim op de stoel en leg de doos met foto's weer op de kast. Daarna spring ik van de stoel af en schuif hem terug. 'Hoe was je vakantie?' vraag ik hem terwijl ik mijn hand door mijn haal haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tyler Jay Valentino

    Na een tijdje door de gangen gelopen te hbben,. botst er iemand tegen me op. Ik hoor perfect de knal waarmee het meisje op de grond komt en ik kijk omlaag. Hmh, ze ziet er niet slecht uit.. "Sorry.". Ik trek haar gemakkelijk omhoog en ik laat mijn hand langzaam over haar arm glijden tot ik hem nonchalant in mijn zak steek. 'Geeft niks, gaat het?' vraag ik met een glimlach.


    El Diablo.

    [iemand voor mo?]


    The big big bang The reason I'm alive

    Angela "Angel" Raven Moore ll Verschijnselen en Levitatie

    Hij trekt me omhoof en laat zijn hand langzaam over mijn arm glijden tot hij hem nonchalant in zijn zak steekt. Ik reageer er niet op en neem hem even snel in me op. Hij heeft zwart haar, en karamelbruine ogen. Ik kan vanaf hier zien dat hij redelijk gespierd is.
    'Geeft niks, gaat het?' Vraagt hij met een glimlach. Ik glimlach terug, maar ik weet dat mijn glimlach nep is. Niemand kan mijn nep glimlachen met mijn echte onderscheiden, tenzij die persoon me goed kent.
    'Het gaat wel.' Zeg ik tegen hem. Ik bijt een beetje op mijn lip, niet echt goed wetend wat ik moet zeggen. Ik ben slecht in het praten met andere mensen.
    'Wat voor krachten heb jij?' Vraag ik dan aan hem.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 21:06 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Cheesburger schreef:
    [iemand voor mo?]


    (Ik heb Zurie?)


    Happy Birthday my Potter!

    Drake
    "Ja, t was wel prima. Ik ben de hele vakantie bij mijn oom geweest, behalve de ene week dat ik met mijn ouders naar Malta ging. Ik woon eigenlijk al sinds mijn puberteit bij mijn oom in huis, we hebben precies hetzelfde karakter, dezelfde krachten en zijn dus goed op elkaar ingespeeld." leg ik uit. Anders dan vele andere leerlingen hier op BFHS kwam ik wel uit een stuurdersfamilie. Van oorsprong uit Australië, waar de oorlog nooit echt gespeeld heeft, is mijn familie verhuisd naar de VS. Alleen mijn oma woont nog tussen de kangoeroes, samen met mijn zusje. "Heb je al weer wat geprobeerd met je krachten?" vraag ik uit nieuwschierigheid. Ik kan me nog van vorig jaar herinneren dat June haar krachten goed onder controle had. Op dat moment besef ik dat mijn tassen nog midden op de gang staan. Ik trek de deur achter me open en zet mijn tassen gauw om het hoekje, waarna ik de deur weer dicht doe.

    June Alison Morrinson.

    'Mooi zo' glimlach ik. 'Heb je al weer wat geprobeerd met je krachten?' vraagt hij me. 'Ehm.. Nee, niet echt' zeg ik. ' Maar ik kan het nu wel proberen' zeg ik en ik kijk even naar de radio. Ik knip in mijn vingers en de radio gaat aan. Mijn kracht word vaak als verdediging gebruikt maar ik kan ook de radio aan zetten. Ik glimlach even en zet het geluid dan zachter. 'En jij? Heb jij al wat geprobeerd?' vraag ik hem en ik wip van mijn hielen op de punten van mijn tenen en weer terug. Ik kan echt nooit stil zitten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ok ik kom zo naar zurie toe]


    The big big bang The reason I'm alive

    Drake
    "Ja, ik heb op de weg naar school nog wat geprobeerd. Zoiets..." Ik bewoog mijn beide handen naar mijn mond en blies een keer in mijn handpalmen waarna er een bol van vuur ontstond. Ik stuurde het vuur naar mijn vingertoppen waar de kleine vlammetjes op bleven dansen. "Let op." zei ik, ik plaatste mijn handen in de lengte van mijn mond af, alsof ik fluit speelde en met dat ik over mijn vingertoppen blies veranderden de kleuren van de vlammetjes. Blauw, groen, rood, geel, paars en zelfs witte vlammetjes wakkerden nu op mijn vingers. Ik sloot mijn handpalmen en opende ze weer, waarna de vlammetjes weer verdwenen waren. "Mijn oom heeft me ook een aantal dingen geleerd deze vakantie, maar die zal ik je later nog wel laten zien." zei ik lachend. "Maar nu moet ik echt gaan, ik moet mijn kamer nog inrichten en wil nog even douchen voordat we aan het diner moeten beginnen." zei ik tegen June, die ondertussen van de topjes van haar tenen naar haar hielen heen en weer schommelde.

    Mo Montrose
    Zuchten stond ik voor de school. Ik kende hier niet echt mensen omdat ik nieuw was. Ik had mijn krachten altijd thuis geleerd te besturen, mijn ouders waren mijn leraren, maar nu ging zo waar naar een school. Ik zou in het vierde jaar komen. Gelukkig moest ik het niet helemaal van jaar een doen, stel je voor! Ik vond het best wel jammer, nu had ik niet al mijn instrumenten mee kunnen nemen. Ik had alleen mijn gitaar en viool bij me. En mijn mond harmonica, want dat ding woog toch niks. Het liefste had ik ook mijn drum mee genomen, maar die was te groot. Ik keek snel nog even of mijn outfit wel goed zat en er geen rare vouwen in zaten en liep toen verder. Ik moest wel veel sjouwen. Een koffer, met daar op een weekend tas gebonden. Verder zat mijn mondharmonica in mijn zak en ik had het voor elkaar gekregen zowel mijn viool als gitaar op mijn rug te krijgen. Niet ver voor me liep een meisje en ik versnelde mijn pas om haar in te halen. Dan kende ik alvast iemand voordat de school echt helemaal begonnen was. 'Hey, ik ben Mo', zei ik toen ik haar had ingehaald.


    The big big bang The reason I'm alive