• Ooit was de wereld vol met verschillende soorten wezens, er zijn altijd al magiërs en andere varianten geweest en dit geld ook voor stuurders. De mensen hebben er echter nooit mee te maken gehad omdat de stuurders te veel op normale mensen lijken. De stuurders hebben zich eeuwenlang verborgen gehouden voor de mens door een eigen stad op aarde te creeëren, alleen de andere mythische wezens wisten hiervan. Omdat er alleen maar stuurders in de stad woonden heeft nooit iemand de stad over kunnen nemen. Maar na een groot gevecht waren er nog maar een honderdtal aan stuurders over, ze besloten zich te verspreiden over de wereld, en hun stuurdersidentiteit te laten varen. De stad ligt dus nog ergens in de bossen. Er zijn ondertussen al honderden generaties aan stuurders geweest, maar er is niemand geweest die de stad ooit nog heeft teruggevonden, aangezien deze alleen zichtbaar is voor stuurders die dingen onzichtbaar kunnen maken of helder kunnen zien. De stuurders denken echter dat de stad in de buurt van Blake Field High ligt. Er zijn al honderden stuurders naar op zoek geweest, maar niemand is ooit levend teruggekomen van deze queeste, en heeft dus het verhaal door kunnen vertellen. Het is dan ook geen geheim dat de stuurders de hoop op de oude stad sinds een paar jaar hebben laten varen. Er zijn weer veel jonge stuurders, en dit heeft een groot voordeel, want hiermee kunnen de oude stuurders een bevolking creeëren die net zo groot was als de oude, en met deze bevolking een nieuwe stad maken, waar ze weer in vrede kunnen leven.


    Er zijn verschillende personages in de school:
    Het Schoolhoofd, Araelia Nods, Leven en Emotie.
    De Conciërge, Marvin Conrad, Verschijnselen en Levitatie.
    De Bibliothecaresse, Larenta Bardou, Muziek en Geluid.
    De Bibliothecaris, Louis Fenri, Helderwaarnemend.
    Leraar Krachten, Taylor Barakat, Verschijnselen en Levitatie.
    Leraar Verdediging, Duncan Anderson, Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling.
    Leraar Aanvallen, Davis Brown, Vuur en Warmte.


    Regels:
    - Géén one-liners.
    - Geen perfecte personages.
    - Houd het realistisch, voor zover dat kan in een fantasy-RPG, haha.
    - Off-topic in quotes.
    - Meld het als je langere tijd offline bent (hele dagen).


    Leerlingen:

    Lucht en Wind

    Aarde en Flora
    Patch Dave Di Lorenzo - Winterwolves


    Water en IJs

    Vuur en Warmte
    Ricardo Drake Aiden Haglesbury - x Destine


    Muziek en Geluid
    June Alison Morrinson - Sourire
    Mo Montrose - Cheesburger


    Leven en Emotie

    Verschijnselen en Levitatie
    Angela "Angel" Raven Moore - Winterwolves


    Energie en Tijd
    Zurie Pricilla Wilde - Rider


    Helderwaarnemend
    Tyler Jay Valentino - Malino


    Beeld en Gedachte
    Chloedette "Chloe" Libby Morgan - AppleBottom
    Alyson Rose Valentino - Malino


    Onzichtbaarheid en Gedaanteverwisseling
    Aimée Yara Bennett - Erestor

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 12:05 ]

    Tyler Jay Valentino

    Ze keek me verbaasd aan en knikte. 'Nou Tyler, als iedereen hier zo aardig is als jij, kan ik het hier misschien nog wel overleven' zei ze glimlachend waarna ze tegen me aan leunde. 'Mhm, maar ik ben hier de liefste hoor. Onthoud dat maar' grijns ik en sla zacht een arm om haar schouders. 'Je overleeft het hier wel hoor.. Alleen even uitkijken bij sommige leraren.' grinnik ik..


    El Diablo.

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    'Mhm, maar ik ben hier de liefste hoor. Onthoud dat maar', zei hij grijnzend terwijl hij zijn arm om mijn schouders sloeg. Dat klopte tot nu toe wel, dus zo moeilijk was dat niet te onthouden, maar omdat hij ook de enige was die ik kende was hij gelijk ook de vervelendste en saaiste van ze allemaal. 'Je overleeft het hier wel hoor.. Alleen even uitkijken bij sommige leraren'. Hij grinnikte terwijl hij het zei, het was een een leuke grinnik. 'Hmmm moet lukken', mompelde ik. 'Hoe ziet de rest van de school er eigenlijk uit en verdwaal je snel?'

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 20:24 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Tyler Jay Valentino

    'Hmmm moet lukken', mompelde ze en ik knik maar. 'Hoe ziet de rest van de school er eigenlijk uit en verdwaal je snel?' vroeg ze en ik kijk haar weer aan. 'Ehm... Oud, maar toch best modern... En de eerste paar dagen zal je de lessen niet op tijd halen.' grijns ik. 'Tenzij....' zeg ik en kijk haar even met puppyoogjes aan. Ze wist wel dat ik bedoelde dat ik mee zou lopen, ik wou het gewoon uit haar mond horen..


    El Diablo.

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    'Ehm... Oud, maar toch best modern... ', zei hij. Lekker vaag, maar ik begreep wel wat hij bedoelde. Soort van. 'En de eerste paar dagen zal je de lessen niet op tijd halen', grijnsde hij. 'Tenzij....'. Op dit moment keek ik hem weer aan en zag hem met puppy oogjes naar me kijken. Het was duidelijk dat hij met me wou meelopen. 'Tja als jij superlief zou zijn en met me zou meelopen', zei ik. 'Alleen jammer dat je dan zelf te laat in de les zou komen omdat we in een ander jaar zitten'. Dat was wel spijtig, ik zou niemand in het zelfde jaar kennen. Dat kon nog eens vervelend worden.


    The big big bang The reason I'm alive

    Sourire schreef:
    June Alison Morrinson.

    'Eh...' begon hij. 'Ik wil wel, alleen ik heb nog nooit voor mensen gezongen', zei hij. 'Yes!' zei ik blij en ik gaf hem spontaan een knuffel. Snel liet ik hem weer los. 'Sorry..' zei ik snel en ik streek een plukje haar achter mijn oor. 'Maar, dat maakt niet uit, ik ook niet, nouja niet voor zo'n groot publiek. Elk jaar zei ik nee omdat ik niet zo goed durfde, maar als jij met mij mee doet..' zeg ik en ik glimlach. 'En je hoeft trouwens niet alleen te zingen, we kunnen er natuurlijk ook instrumenten bij spelen.' zeg ik glimlachend en ik kijk hem aan. 'Als je het zeker weet tenminste..' zei ik. 'Je moet niet iets tegen je zin in doen.' vervolg ik mezelf. Ik pakte mijn mobiel en keek naar de tijd. Ik moest zo wel naar Angela gaan om ons om te kleden voor het uitgaan. Ik stop mijn mobiel weer in mijn zak en ga nu weer gewoon uit de kleermakers zit zitten.

    [Korte post.. Inspiratie loos..]


    [ik dacht dat ik al had gereageerd, sorry!]


    Mo Montrose
    'Yes', zei ze en gaf me ineens een knuffel. Ik vond het niet erg, maar ze liet al heel snel weer los en verontschuldigde zich met 'Sorry' en deed een plukje haar achter haar oor. Ik trok een scheve glimlach. 'Maar, dat maakt niet uit, ik ook niet, nouja niet voor zo'n groot publiek. Elk jaar zei ik nee omdat ik niet zo goed durfde, maar als jij met mij mee doet', ging ze verder. 'Als je het zeker weet tenminste, je moet niet iets tegen je zin in doen'. Ze keek even op haar mobiel en ging daarna in kleermakerszit zitten. 'Ik wil het best doen, mits je geen 1D liedje of zo kiest om te zingen', zei ik. 'Overigens heb je al een liedje gekozen?'


    The big big bang The reason I'm alive

    June Alison Morrinson.

    Ik wil het best doen, mits je geen 1D liedje of zo kiest.' Zegt hij en ik grinnik even. 'Overgens, heb je al een liedje gekozen?' Vroeg hij me. 'Nee, ik hoorde het vandaag pas en maak je maar geen zirgen ik kies geen 1D liedje.' Zeg ik en ik glimlach mijn eeuwige glimlach. Ik weet niet waarom ik altijd een glimlach op mijn gezicht had. Het was gewoon zo. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk hem aan. Zelf wist ik nog niet zo goud wat ik wou, ik vond rustig wel leuk, maar 'Maar wil je Ballad of een tempo ?' Vroeg ik hem en ik hield mijn hoofd iets scheef terwijl ik hem vragend aankeek.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 11:52 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Kan nu niet reageren, zit op een blackberry, kost me zat moeite dit alleen als te typen. Bovendien ga ik slapen, tot over een paar uurtjes (het is hier harfstikke laat nu)]


    The big big bang The reason I'm alive

    Cheesburger schreef:
    [Kan nu niet reageren, zit op een blackberry, kost me zat moeite dit alleen als te typen. Bovendien ga ik slapen, tot over een paar uurtjes (het is hier harfstikke laat nu)]



    Dat heb ik ook, ik ben op mijn iphone van daar die korte stukjes... Maaruuhh goodnight then !]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tyler Jay Valentino

    'Tja als jij superlief zou zijn en met me zou meelopen' begon ze en ik lach even. 'Alleen jammer dat je dan zelf te laat in de les zou komen omdat we in een ander jaar zitten' vervolgt ze. Ik knik en kijk haar met een lichte grijns aan. 'Ik ren wel.' lach ik. Ik krab even in mijn nek en kijk op de klok. Nog 3 uurtjes.. Ik kijk Rosemary weer glimlachend aan en houd mijn hoofd een tikkeltje schuin. 'Nou, zullen we nog wat gaan doen of?'

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 11:37 ]


    El Diablo.

    Mo Montrose
    'Nee, ik hoorde het vandaag pas en maak je maar geen zirgen ik kies geen 1D liedje', zei ze en ik begon met grijnzen. 'Maar wil je Ballad of een tempo?' Dat was een goede vraag. Beide konden iets moois en leuks hebben. 'Ik weet het niet, het is altijd beide zo leuk', zei ik. 'Kies jij maar, ik kan niet kiezen'. Dat kan ik nooit eigenlijk. Ik ging snel door mijn gedachtes heen op zoek naar een liedje. Alleen ik kende er veel te veel, dat zou moeilijk worden te kiezen. Ik hield niet van dingen kiezen. Met ijsjes en zo nam ik altijd hetzelfde, omdat ik anders niet kon kiezen. 'Weet je wat je gaat aantrekken? Dan kan ik zorgen dat mijn outfit er een beetje bij past', zei ik. Dat was het enige waar ik altijd plezier mee had om te kiezen. Outfits. 'Dan hebben we het probleem niet dat jij in een felgroene jurk komt en ik dan in het roze naast je sta', zei ik. 'Niet dat ik zo graag in roze rond loop'.

    [nog bedankt ^^]

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 16:15 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    'Ik ren wel', zei hij lachend. Mijn mondhoeken krulde omhoog en ik glimlachte. Hij hield zijn hoofd schuin en keek me aan. 'Nou, zullen we nog wat gaan doen of?', zei hij.
    'Ja, we kunnen hier moeilijk voor eeuwig blijven', mompelde ik. Hoewel ik dat niet erg zou vinden. 'Valt er hier nog wat te beleven of hoe zit dat'. Niet dat ik er veel van verwachte, voor speciale krachten of niet, een school blijft een school. Een school hield meestal in een saaie plaats waar mensen dingen leerde, maar dit was een kostschool. Dat betekende dat iedereen hier voorlopig nog wel even bleef in plaats van alleen een schooldag lang en dan weer naar huis. Dat was maar beter ook, want veel zin om naar huis te gaan had ik niet

    [3 uutjes tot wat?]


    The big big bang The reason I'm alive

    Tyler Jay Valentino

    Haar mondhoeken waren weer opgekruld en ze glimlachte naar me. 'Ja, we kunnen hier moeilijk voor eeuwig blijven' mompelde ze, 'Valt er hier nog wat te beleven of hoe zit dat' vroeg ze vervolgens. Ik dacht even na. 'Nou, ik ga pas over 3 uur uit met drie anderen... Ehm... Houd je van sport?' lach ik. Het viel te proberen, en ik kon gelukkig bijna elke sport. Maar ik zou haar wel laten winnen denk ik, dat doe ik altijd bij meiden..


    El Diablo.

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    Hij dacht even na. 'Nou, ik ga pas over 3 uur uit met drie anderen... Ehm... Houd je van sport?' Ik trok een vies gezicht. 'Blehh sport', zei ik. 'Het enige waar ik goed in ben is hardlopen'. Je moest toch wat doen als je elke dag alleen maar thuis zat. 'Maar jij gaat uit? Ik zou me niet kunnen voorstellen dat iemand met jou uit wil. Ik zit hier nu wel, maar alleen omdat je anders zo zielig bent', voegde ik er nog aan toe en stak plagend mijn tong uit. Natuurlijk was dit niet waar. Ik kon me niet voorstellen dat iemand niet met hem uit wilde.


    The big big bang The reason I'm alive

    Tyler Jay Valentino

    'Blehh sport. Het enige waar ik goed in ben is hardlopen' zei en ik lach even. 'Het enige wat ik kon bedenken... Zo slim ben ik ook weer niet.' lach ik. 'Maar jij gaat uit? Ik zou me niet kunnen voorstellen dat iemand met jou uit wil. Ik zit hier nu wel, maar alleen omdat je anders zo zielig bent' vervolgde ze waarna ze plagend haar tong uit stak. Ik kijk haar nep beledigd aan. 'Zomaar! Weet je dat er op een Valentino beledigen de doodstraf staat.' zeg ik met een serieus gezicht. Daarna grijns ik weer en kietel haar. 'Kieteldood.' grijns ik...


    El Diablo.

    Rosemary Bryant || Outfit ||
    Hij keek me semi-beledigt aan. 'Zomaar! Weet je dat er op een Valentino beledigen de doodstraf staat', zei hij met een serieus gezicht en ik rolde met mijn ogen. Ik wou net 'o wat ben ik bang' zeggen toen hij me plost begon te kietelen. 'Kieteldood', grijnsde hij. 'Nee',gilde ik en liet me achterovervallen en liet me naar de andere kant van het bed rollen. Als ik ergens niet tegen kon was het wel kietelen. 'Genade! Alsjeblieft'.


    The big big bang The reason I'm alive