• Al weer het tweede topic over de eindexamens. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe is geopend, sluit deze anders maar.

    Nou, veel succes iedereen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik heb net gelezen op examenklacht.nl dat de vraag over de mobieltjes enzo (vraag 11 van engels vmbo-t) goed word gerekend, zelfs als je niks hebt in gevuld!=D Resultaat: een extra punt van de 42.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben klaar! Nu wordt het geduldig wachten op de uitslag. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    SPECS schreef:
    Ik heb net gelezen op examenklacht.nl dat de vraag over de mobieltjes enzo (vraag 11 van engels vmbo-t) goed word gerekend, zelfs als je niks hebt in gevuld!=D Resultaat: een extra punt van de 42.:3[/quote

    Dat is mooi nieuws :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Examentraining. D: D:
    Gotta love M&O.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    SPECS schreef:
    Ik heb net gelezen op examenklacht.nl dat de vraag over de mobieltjes enzo (vraag 11 van engels vmbo-t) goed word gerekend, zelfs als je niks hebt in gevuld!=D Resultaat: een extra punt van de 42.:3


    Daar ben ik echt blij mee!


    Pretty is just a pretty word.

    SPECS schreef:
    Ik heb net gelezen op examenklacht.nl dat de vraag over de mobieltjes enzo (vraag 11 van engels vmbo-t) goed word gerekend, zelfs als je niks hebt in gevuld!=D Resultaat: een extra punt van de 42.:3

    Op vwo was dat met Engels ook zo, vraag 27 wordt sowieso goed gerekend, dus dat was ook een extra puntje voor mij heuu ;D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Insurgent schreef:
    (...)
    Euh verbanden (positieve, negatieve verbanden) en dat gedoe met die C+I+O + (E-M) of zoiets? Dat snap ik niet.



    Das die economische kringloop kan ik je uitleggen:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Insurgent schreef:
    (...)
    Euh verbanden (positieve, negatieve verbanden) en dat gedoe met die C+I+O + (E-M) of zoiets? Dat snap ik niet.


    Volgens mij heb ik dat nog nooit gehad...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    thank god ik nog geen examens, iets minder dan 4 jaar te gaan (: Mijn neef doet/deed dit jaar examen.

    Bran schreef:
    (...)

    Volgens mij heb ik dat nog nooit gehad...


    Havo?

    Dan moet je die kennen...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Insurgent schreef:
    (...)
    Euh verbanden (positieve, negatieve verbanden) en dat gedoe met die C+I+O + (E-M) of zoiets? Dat snap ik niet.

    Ik ben niet zo'n held in economie maar ik weet wel waar je over praat. Maar C+I+O+E-M is nogal uitgebreid, wat snap je niet?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Havo?

    Dan moet je die kennen...


    Nope, vwo.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bran schreef:
    (...)

    Nope, vwo.


    vwo ook


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    vwo is tog al geweest


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    vwo is tog al geweest


    *toch

    Ik heb volgend jaar pas examen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered