• Al weer het tweede topic over de eindexamens. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe is geopend, sluit deze anders maar.

    Nou, veel succes iedereen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Mysteria schreef:
    (...)
    Ziet het er verder wel goed uit voor je? Hoe ging de rest?


    Ik zou nu rond de vijf voor Frans hebben, en voor de rest heb ik wel een goed gevoel over de examens. Ik hoop dat ik geslaagd ben (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Baelfire schreef:
    (...)

    Ik zou nu rond de vijf voor Frans hebben, en voor de rest heb ik wel een goed gevoel over de examens. Ik hoop dat ik geslaagd ben (':

    Komt vast goed. Ik heb er alle vertrouwen in, voor jullie allemaal ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik geloof er heilig in dat ik ben geslaagd. Met of zonder herkansing. Ik moet gewoon slagen.
    Nog een jaar is terrible. :(


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Met een N-term van 1 een 8.7 voor Frans. Oooohyeah, daarmee ben ik geslaagd! (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    Met een N-term van 1 een 8.7 voor Frans. Oooohyeah, daarmee ben ik geslaagd! (:


    Wow, super goed!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Barnabas schreef:
    (...)
    We gaan slagen. *O*


    That's the spirit, bro! :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    That's the spirit, bro! :'D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hoe is het met jullie? Al een fijne vakantie gehad tot nu toe?
    Nog een paaaaaar daagjes te gaan. :3

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 17:45 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hoe is het met jullie? Al een fijne vakantie gehad tot nu toe?
    Nog een paaaaaar daagjes te gaan. :3


    Goed alleen de zenuwen beginnen inmiddels wel te komen!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    2013, het jaar waarin alle eindexamens òf te moeilijk zijn, òf gewoon worden gejat.. -__-


    I wish dreams were like wishes and wishes came true. Because in my dreams I’m always with you!

    Ik wil zooo graag slagen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jankowski schreef:
    Ik wil zooo graag slagen


    Pretty is just a pretty word.

    Jankowski schreef:
    Ik wil zooo graag slagen


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    ikbenLin schreef:
    2013, het jaar waarin alle eindexamens òf te moeilijk zijn, òf gewoon worden gejat.. -__-


    ''Let all that you do be done in love.'' -1 Corinthians 16:14

    lees net dat misschien examen engels mogelijk gestolen is door die gast die frans ook gestolen heeft...-______-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan