• Al weer het tweede topic over de eindexamens. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe is geopend, sluit deze anders maar.

    Nou, veel succes iedereen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Zielige ons. :''(


    Laten we duimen voor elkaar! =)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Scheikunde zwaar verneukt..


    Aan niets denken is ook denken.

    Aardrijkskunde was echt een klote-examen, heb waarschijnlijk tussen de 5 en de 6. Engels was makkelijk, ik heb waarschijnlijk tussen de 7,5 en 8,5. Maandag laatste examen economie. Iemand die goed is in economie (havo)?


    Take risks and conquer your fears.

    Yeaaah tussen de 6,7 en 8,7 voor Engels. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Insurgent schreef:
    Aardrijkskunde was echt een klote-examen, heb waarschijnlijk tussen de 5 en de 6. Engels was makkelijk, ik heb waarschijnlijk tussen de 7,5 en 8,5. Maandag laatste examen economie. Iemand die goed is in economie (havo)?


    Ik ben goed in economie, maar ik doe vmbo.
    Mijn tip is vooral om de begrippen en formules zo goed mogelijk te kennen en als je slecht bent in reken werk natuurlijk wat sommen oefenen.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik ben goed in economie, maar ik doe vmbo.
    Mijn tip is vooral om de begrippen en formules zo goed mogelijk te kennen en als je slecht bent in reken werk natuurlijk wat sommen oefenen.:)

    Ja nou ik ben normaal goed in economie, maar ik snap geen hol van één deel en dat is juist belangrijk voor het examen. Sommen maken doe ik altijd, maar dank je voor de tip (:


    Take risks and conquer your fears.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik ben goed in economie, maar ik doe vmbo.
    Mijn tip is vooral om de begrippen en formules zo goed mogelijk te kennen en als je slecht bent in reken werk natuurlijk wat sommen oefenen.:)


    Is dit niet heel logisch en standaard als je gaat leren of ligt dat nou aan mij? ;p


    Pretty is just a pretty word.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik ben goed in economie, maar ik doe vmbo.
    Mijn tip is vooral om de begrippen en formules zo goed mogelijk te kennen en als je slecht bent in reken werk natuurlijk wat sommen oefenen.:)


    The same here!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Insurgent schreef:
    (...)
    Ja nou ik ben normaal goed in economie, maar ik snap geen hol van één deel en dat is juist belangrijk voor het examen. Sommen maken doe ik altijd, maar dank je voor de tip (:


    Wat snap je niet?
    Als het toevallig iets is wat ik wel snap dan kan ik een poging doen om het uit te leggen, al is die kans niet groot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bran schreef:
    (...)

    Wat snap je niet?
    Als het toevallig iets is wat ik wel snap dan kan ik een poging doen om het uit te leggen, al is die kans niet groot.

    Euh verbanden (positieve, negatieve verbanden) en dat gedoe met die C+I+O + (E-M) of zoiets? Dat snap ik niet.


    Take risks and conquer your fears.

    Met 20 vd 69 punten van scheikunde kom je uit tussen de 3,1 en 4,1
    Omg, ik voel me nu wel behoorlijk kut. Zelfs met een n = 1 norm kom ik uit op een 3,6


    Aan niets denken is ook denken.

    Aaah shit! Ik heb natuurkunde zwaar verknald!!! ><'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lexus schreef:
    Met 20 vd 69 punten van scheikunde kom je uit tussen de 3,1 en 4,1
    Omg, ik voel me nu wel behoorlijk kut. Zelfs met een n = 1 norm kom ik uit op een 3,6


    Ik weet niet of het troost, maar mijn cijfer is waarschijnlijk ongeveer hetzelfde! ;(


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    imlove schreef:
    (...)

    Ik weet niet of het troost, maar mijn cijfer is waarschijnlijk ongeveer hetzelfde! ;(


    Yes! Een lotgenoot.
    Dat troost enigszins, al vind ik het wel heel zielig en niet leuk voor als je zo'n cijfer hebt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Insurgent schreef:
    Aardrijkskunde was echt een klote-examen, heb waarschijnlijk tussen de 5 en de 6. Engels was makkelijk, ik heb waarschijnlijk tussen de 7,5 en 8,5. Maandag laatste examen economie. Iemand die goed is in economie (havo)?
    Mij niet gezien, Economie is zoooo veel... En Aardrijkskunde ging bij mij ook zeer slecht..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf