• Al weer het tweede topic over de eindexamens. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe is geopend, sluit deze anders maar.

    Nou, veel succes iedereen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Pfff, vwo wiskunde A was echt een rotexamen. Plus hij was veel te lang. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wiskunde zwaar verknald. Het leek wel chinees!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Wiskunde was veel te lang! En aan het einde kwamen dus allemaal vragen met veel punten, die ik dus heb gemist. Stom examen!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    imlove schreef:
    Wiskunde was veel te lang! En aan het einde kwamen dus allemaal vragen met veel punten, die ik dus heb gemist. Stom examen!


    Ik had precies hetzelfde D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    IrishNialler schreef:
    Wiskunde was echt super veel. normaal heb ik minstens een half uur over maar dit keer tien minuten. ik vond 17,18 en 19 behoorlijk moeilijk met die piramide


    Ik snapte 17 wel, maar 18 en 19 niet.


    Pretty is just a pretty word.

    SPECS schreef:
    (...)

    Welk niveau doe je? als je vmbo-T doet dan heb je tussen de 5,1 en 6,1 en als je vmbo-kb doet dan heb je tussen de 5,3 en 6,3


    Ik doe VMBO Tl idd. maar bij mij kwam dr uit dat ik tussen de 4.7 en 6.7 zal hebben


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Ik snapte 17 wel, maar 18 en 19 niet.


    18 moest je in het ruimte figuur naar de maten kijken....heb ik me laten vertellen door iemand die daar super goed in is....nadehand helaas.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    vandaag frans havo gehad, was echt te lang heel veel hadden hem niet af en de helft afgeraffeld..


    I wish dreams were like wishes and wishes came true. Because in my dreams I’m always with you!

    SPECS schreef:
    (...)

    18 moest je in het ruimte figuur naar de maten kijken....heb ik me laten vertellen door iemand die daar super goed in is....nadehand helaas.x)[/pink]


    Oh, kan wel. Ik heb een 5 nodig om te slagen en hopelijk lukt mij dat nog :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Oh, kan wel. Ik heb een 5 nodig om te slagen en hopelijk lukt mij dat nog :Y)

    Ik ook een maar als het goed is een 4,5 ook een 5


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Parachutes schreef:
    Pfff, vwo wiskunde A was echt een rotexamen. Plus hij was veel te lang. T.T



    Je haalt me de woorden uit de mond! Ik vond hem ook te lang, en de laatste vragen waren ook nog aardig wat punten waard. Heb er trouwens een klacht over ingediend.


    Aan niets denken is ook denken.

    lisanneeeeee schreef:
    (...)
    Ik ook een maar als het goed is een 4,5 ook een 5


    Uh nee? Hoe kom je daar bij, whut?


    Pretty is just a pretty word.

    lisanneeeeee schreef:
    (...)
    Ik ook een maar als het goed is een 4,5 ook een 5

    Van de punten van de schoolexamens en het centraal examen wordt eerst onafgerond het gemiddelde gepakt en daarna worden ze pas afgerond op gehelen ;]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik heb engels echt verknald, als ik mezelf de helft van de schrijfopdracht dus 5 punten gegeven heb zou ik een 4,2 hebben...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    AK en Engels gehad vandaag. En ik heb ze inmiddels ook al nagekeken en cijfer berekend. AK ging niet zo goed maar Engels tussen de 7.1 en 9! :D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •