• Al weer het tweede topic over de eindexamens. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe is geopend, sluit deze anders maar.

    Nou, veel succes iedereen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Om tien uur horen we meer, schijnt. Ik ben benieuwd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Meeeeh huilen dit, het Frans examen is dus verplaatst naar morgen...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Meeeeh huilen dit, het Frans examen is dus verplaatst naar morgen...


    Ja, ik baal echt... ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb echt medelijden met jullie. Wie jat er ook een examen en plaatst het op internet, hoe dom kun je wezen?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Alle mensen met Frans nog even heel veel succes!
    Daarna is het voor jullie ook vakantie!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Succes guys x


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Het zit erop, yaaaay! Nu maar met z'n allen billenknijpen en heel erg gelovig worden. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik hoop dat jullie allemaal zullen slagen! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zit met Frans tussen de 5,8 en de 6,8. Het is voldoende, maar ik had het een stuk beter kunnen maken als ik meer tijd had. Weer even klagen bij LAKS.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Pabiloso schreef:
    Ik hoop dat jullie allemaal zullen slagen! :Y)

    We gaan slagen. *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Frans was echt lang. Hopen dat de n norm wel hoog ligt bij Frans, dan heb ik misschien nog een voldoende.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Junns schreef:
    Ik heb echt medelijden met jullie. Wie jat er ook een examen en plaatst het op internet, hoe dom kun je wezen?

    Ik had gehoord dat de gast die het op internet had gezet, het alleen had gedaan omdat hij het niet eerlijk vond tegenover de rest van NL. Dus het is eerder een goede daad, dan een slechte. Anders waren ze er bij het nakijken achter gekomen en dan had mensen nu nog een keer het examen moeten doen.
    Mja, ik snap wel dat het rot is, ik had gehoord dat veel mensen al een reis vandaag hadden geboekt. -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Baelfire schreef:
    Frans was echt lang. Hopen dat de n norm wel hoog ligt bij Frans, dan heb ik misschien nog een voldoende.

    Ik had van Annelies gehoord dat ze rekening gingen houden met stress, enzo, omdat het examen was uitgesteld.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Ik had van Annelies gehoord dat ze rekening gingen houden met stress, enzo, omdat het examen was uitgesteld.


    Ja, dat hoop ik. Dat is wel het minste wat ze kunnen doen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Baelfire schreef:
    (...)

    Ja, dat hoop ik. Dat is wel het minste wat ze kunnen doen.

    Ziet het er verder wel goed uit voor je? Hoe ging de rest?


    Deep inside, I've never felt alive