• Al weer het tweede topic over de eindexamens. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe is geopend, sluit deze anders maar.

    Nou, veel succes iedereen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik baal echt als een stekker nu, de rest ging erg goed en nu dit.... Ik vond die met streepjes in de tekst echt moeilijk en die over dat mobieltje, Iphone en de mp3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga morgen Engels maar eens nakijken, want ik was te lui om een uur te wachten op mijn kladpapiertje. Spannend, al heb ik er wel een goed gevoel bij.


    Pretty is just a pretty word.

    IrishNialler schreef:
    ik heb engels echt verknald, als ik mezelf de helft van de schrijfopdracht dus 5 punten gegeven heb zou ik een 4,2 hebben...



    Balen, maar je kunt altijd nog een herkansing doen? (:


    Pretty is just a pretty word.

    Maatschappij zit wel snor denk ik zo ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    IrishNialler schreef:
    Ik baal echt als een stekker nu, de rest ging erg goed en nu dit.... Ik vond die met streepjes in de tekst echt moeilijk en die over dat mobieltje, Iphone en de mp3


    Die met die streepjes vond ik wel meevallen. Ik heb er alleen wel een jaar overgedaan om de woorden op te zoeken want van de helft wist ik niet wat het betekende maar die over dat mobiel enzo was inderdaad vaag!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Uh nee? Hoe kom je daar bij, whut?


    ohww dat dacht ik. Als het goed is wordt het naar boven afgerond. Tenzij je een 4,4 hebt dan is het een 4.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Todd schreef:
    (...)
    Van de punten van de schoolexamens en het centraal examen wordt eerst onafgerond het gemiddelde gepakt en daarna worden ze pas afgerond op gehelen ;]


    ohww ik dacht al meteen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    En, willen de examens een beetje lukken, jongens?


    Bad decisions make good stories.

    Bij die mobiel moest je zeggen dat ze allemaal even sterk waren omdat ze het allemaal nog deden, nou ja zeg wat een instinker! Ze vroegen welke het sterkste was!:s als ik de brief helemaal goed heb zit ik op een 8.5


    You were born original, don't die as a copy.

    lisanneeeeee schreef:
    (...)

    Die met die streepjes vond ik wel meevallen. Ik heb er alleen wel een jaar overgedaan om de woorden op te zoeken want van de helft wist ik niet wat het betekende maar die over dat mobiel enzo was inderdaad vaag!
    Ik vond het wel erg moei.ijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Ik vond het wel erg moei.ijk


    Vooral het tekst gedeelte. De brief vond ik persoonlijk wel meevallen:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Dinsdag M&O. Heeft iemand nog een gouden tip?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dus, straks aardrijkskunde wat een hel..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    lisanneeeeee schreef:
    (...)

    Vooral het tekst gedeelte. De brief vond ik persoonlijk wel meevallen:)
    welk tekst gedeelte? Ik vind het nooit zo moeilijk lezen maar bij ons ging telkens en de bel en docenten wisselde elkaar af, en dan viel een potlood en ik kon me niet meer concentreren dusja. De brief was idd makkelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb zo strakjes natuurkunde en ik ben mijn natuurkundeboeken kwijt. Help!!!! :O


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •