• Al weer het tweede topic over de eindexamens. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe is geopend, sluit deze anders maar.

    Nou, veel succes iedereen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Aardrijkskunde was zooooo kut


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Om half 2 Engels. Hopelijk gaat het lukken! Succes iedereen die vandaag nog een examen heeft. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Scheikunde om half 2 (6)


    Aan niets denken is ook denken.

    Wie heeft er nog meer Duits gehad en wat vond die gene ervan? (VMBO)
    Ik ga zo maar eens Duits nakijken samen met een vrienden op Skype. Ik heb wel een goed gevoel bij Duits :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    IrishNialler schreef:
    (...) welk tekst gedeelte? Ik vind het nooit zo moeilijk lezen maar bij ons ging telkens en de bel en docenten wisselde elkaar af, en dan viel een potlood en ik kon me niet meer concentreren dusja. De brief was idd makkelijk


    Ik bedoel alle teksten die je moesten lezen en dan voornamelijk de lange teksten. Klopt de leraren hebben bij ons er een handje van om het half uur koffie ofzo te gaan halen -_-


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    CURLYMONSTER schreef:
    Wie heeft er nog meer Duits gehad en wat vond die gene ervan? (VMBO)
    Ik ga zo maar eens Duits nakijken samen met een vrienden op Skype. Ik heb wel een goed gevoel bij Duits :Y)


    Ik vond Duits heel goed te doen!=3
    Ik heb tussen de 7,5 en 8,5.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 14:49 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik vond Duits heel goed te doen!=3
    Ik heb tussen de 7,5 en 8,5.


    Supergoed! Ik heb 39 punten op Duits en op die site stond dat ik tussen de 7,5 en 9,2 had. Hoeveel punten had jij dan?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vond Duits ook goed te doen. Heb het nagekeken en had iets van 41 punten


    Life's a journey, not a destination

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Supergoed! Ik heb 39 punten op Duits en op die site stond dat ik tussen de 7,5 en 9,2 had. Hoeveel punten had jij dan?


    37!c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Dit is belachelijk. Bij het wiskunde examen had ik op een kladpapiertje mijn antwoorden snel opgezet zodat ik het thuis kon bekijken, maar toen ik na een half uur eindelijk mijn examenpapieren mocht meenemen zat mijn kladpapier er niet in en zit het waarschijnlijk bij mijn antwoorden papier in. En aangezien ik de bus moest halen kon ik er niet achteraan dus ging ik het de volgende dag aan een mevrouw op school vragen en die zei tegen mij dat ik er nou niet meer bij kon. Ik ben al zo slecht in wiskunde en nu zit ik in onzekerheid, omdat ik het niet kan nakijken.


    Pretty is just a pretty word.

    Bij wiskunde heb je niets aan alleen de antwoorden hé ;)
    Je krijgt ook veel punten voor je berekening... dus met alleen de antwoorden weet je eigenlijk nog niet zoveel.


    I am an idiot, I move.

    Ik vond Engels nog best goed te doen, al ben ik er niet echt goed in .. • HAVO


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Unvernunft schreef:
    Bij wiskunde heb je niets aan alleen de antwoorden hé ;)
    Je krijgt ook veel punten voor je berekening... dus met alleen de antwoorden weet je eigenlijk nog niet zoveel.


    Maar dan heb ik tenminste nog een idee of ik het goed gedaan heb qua antwoorden.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Dit is belachelijk. Bij het wiskunde examen had ik op een kladpapiertje mijn antwoorden snel opgezet zodat ik het thuis kon bekijken, maar toen ik na een half uur eindelijk mijn examenpapieren mocht meenemen zat mijn kladpapier er niet in en zit het waarschijnlijk bij mijn antwoorden papier in. En aangezien ik de bus moest halen kon ik er niet achteraan dus ging ik het de volgende dag aan een mevrouw op school vragen en die zei tegen mij dat ik er nou niet meer bij kon. Ik ben al zo slecht in wiskunde en nu zit ik in onzekerheid, omdat ik het niet kan nakijken.


    Ik kijk het juist niet na want, je zal net zien dat ik punten geef voor dingen die dan eigenlijk geen punt waardt is maar dat weet ik dan niet en ik ga ook alleen maar twijfelen. Ik heb wiskunde ook heel slecht gemaakt :(

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 16:07 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    lisanneeeeee schreef:
    (...)

    Ik kijk het juist niet na want, je zal net zien dat ik punten geef voor dingen die dan eigenlijk geen punt waardt is maar dat weet ik dan niet en ik ga ook alleen maar twijfelen. Ik heb wiskunde ook heel slecht gemaakt :(


    Zielige ons. :''(

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 16:07 ]


    Pretty is just a pretty word.