• Al weer het tweede topic over de eindexamens. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe is geopend, sluit deze anders maar.

    Nou, veel succes iedereen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Met economie heb ik waarschijnlijk, als ik het goed geteld heb en weet of het echt goed is, 38 punten van de 58. Dat komt mijn cijfer te zitten tussen de 6,3 en de 7,3. Ik ben tevreden!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb waarschijnlijk voor economie tussen de 5,9 en 6,9 maar ik heb heel streng geteld dus het kan ook hoger liggen (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik vond economie minder moeilijk dan ik dacht (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Chico schreef:
    Ik vond economie minder moeilijk dan ik dacht (:


    ik ook :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Economie ging slecht, maar heb tussen de 4 en de 6. En daarmee slaag ik gewoon. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oké ik heb het dus echt niet goed gemaakt, ik heb met wat geluk 41 punten en dan heb ik tussen de 6,8 en 7,8 terwijl mijn gemiddelde een 8,3 is.=|
    Ik ga echt huilen ofzo al mijn mooie achten worden allemaal zeventjes.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 19:32 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oké ik heb het dus echt niet goed gemaakt, ik heb met wat geluk 41 punten en dan heb ik tussen de 6,8 en 7,8 terwijl mijn gemiddelde een 8,3 is.=|
    Ik ga echt huilen ofzo al mijn mooie achten worden allemaal zeventjes.

    Dat is hartstikke goed? Voor economie toch? Ik ben blij als ik een vijf haal.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Todd schreef:
    (...)
    Dat is hartstikke goed? Voor economie toch? Ik ben blij als ik een vijf haal.


    Ik ben tevreden met een 8 blij met een 8.5 en met een 9 of hoger ben ik echt super blij mee.=p nee maar iedereen heeft wel dat ene vak waar je net zo goed in bent en dan scoor je daar lager dan normaal mee op je eindexamen....tja dat vind ik dan niet fijn.


    You were born original, don't die as a copy.

    En na al die examens is het dan eindelijk afgelopen. Nu in spanning afwachten en genieten van de vakantie! :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Fijne vakantie iedereen, jullie hebben het verdiend!


    Aan niets denken is ook denken.

    VWO examens frans uitgelekt....

    En waarschijnlijk nog 6 gestolen...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Iemand enig idee wat er morgen nu gaat gebeuren? D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Iemand enig idee wat er morgen nu gaat gebeuren? D:


    Iedereen moet gewoon naar school van dat examen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Iedereen moet gewoon naar school van dat examen


    Yeah, dat hoorde ik ook. Maar krijgen we het examen ook gewoon?
    Ik ga echt huilen als het wordt uitgesteld...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Yeah, dat hoorde ik ook. Maar krijgen we het examen ook gewoon?
    Ik ga echt huilen als het wordt uitgesteld...


    Er moet iets zijn van een noodexamen ofzo...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."