• Al weer het tweede topic over de eindexamens. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe is geopend, sluit deze anders maar.

    Nou, veel succes iedereen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Voor Engels tussen de 6,8 en 7,8. Als het een 7,2 wordt vier ik een feestje ;D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    stomme was ik kwam nat op school en in de middag wzouden we in de stad gaan eten dus weer nat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Voor engels tussen de 6,4 en 7,4, nou daar ben ik tevreden mee hoor ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Ongeveer 40 punten bij Biologie van de 60. Yay! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ongeveer 40 punten bij Biologie van de 60. Yay! ^^


    wow dat is vet goed. Ik had vandaag ook bio en trouwens ook geschiedenis. Ik kijk ze nooit na daar wordt ik zenuwachtig van en ga ik alleen meer stressen!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Jeeeuh, 36 uit 44 punten bij Engels, dus tussen de 7.3 en 9.3! (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    lisanneeeeee schreef:
    (...)

    wow dat is vet goed. Ik had vandaag ook bio en trouwens ook geschiedenis. Ik kijk ze nooit na daar wordt ik zenuwachtig van en ga ik alleen meer stressen!


    Hoe ging biologie bij jou dan?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Hoe ging biologie bij jou dan?


    volgens mij wel goed :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Marble schreef:
    Jeeeuh, 36 uit 44 punten bij Engels, dus tussen de 7.3 en 9.3! (:


    wow vet goed! Ik heb donderdag pas engels.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Mensen hier die vrijdag ook aardrijkskunde hebben?! Ik heb namelijk bij god geen idee hoe ik dát zou moeten leren..


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Morgen wiskunde zie er echt tegen op. Nu gauw nog maar even mijn boek door bladeren en een paar sommen oefenen :(


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Bolin schreef:
    Mensen hier die vrijdag ook aardrijkskunde hebben?! Ik heb namelijk bij god geen idee hoe ik dát zou moeten leren..


    Nee ik niet maar zit er achter in niet zoiets als een samenvatting of een begrippenlijst. Vaak leer ik zo met vakken en dan kijk of er nog belangrijke plaatjes in het boek staan als bij de onderdelen van een plant.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    lisanneeeeee schreef:
    (...)

    Nee ik niet maar zit er achter in niet zoiets als een samenvatting of een begrippenlijst. Vaak leer ik zo met vakken en dan kijk of er nog belangrijke plaatjes in het boek staan als bij de onderdelen van een plant.


    Nee geen samenvatting, maar wel een begrippenlijst. Het probleem is dat het 3 boeken zijn + een vierde onderwerp. Ik heb wel alles samengevat maar per onderwerp is mijn samenvatting ongeveer 20 kantjes. Dat is dus ongeveer 80 kantjes tekst, oftewel - een compleet nieuw boek!

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 19:22 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    lisanneeeeee schreef:
    Morgen wiskunde zie er echt tegen op. Nu gauw nog maar even mijn boek door bladeren en een paar sommen oefenen :(


    Ja, ik ook. Wiskunde a?


    Aan niets denken is ook denken.

    dubbelpost -.-

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 19:22 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin