• Al weer het tweede topic over de eindexamens. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe is geopend, sluit deze anders maar.

    Nou, veel succes iedereen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Chico schreef:
    (...)Ik heb wel alles kunnen invullen, maar ik was zo veel begrippen vergeten waar ik achteraf heel erg van baal. Daarbij vond ik de VS heel lastig!


    Vs viel wel mee vond ik.
    Ik ergerde me er alleen wel kapot aan dat ik over Dwight had geleerd en over Kennedy en dat er echt helemaal niets van hen er in voorkwam xD echt allemaal zowat voor die presidenten met hun industralisatie en zo. Vervloekte examenmakers! En tja ook maar 1 vraagje over Johnson die nogal obvious was :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Vs viel wel mee vond ik.
    Ik ergerde me er alleen wel kapot aan dat ik over Dwight had geleerd en over Kennedy en dat er echt helemaal niets van hen er in voorkwam xD echt allemaal zowat voor die presidenten met hun industralisatie en zo. Vervloekte examenmakers! En tja ook maar 1 vraagje over Johnson die nogal obvious was :X
    Bij mij ging eigenlijk alles slecht woeoeoe


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb ongeveer 52 punten van de 64 die je kon halen dat betekend dat ik tussen de 7,8 en de 8,8 heb gehaald voor geschiedenis. *le happy.*
    Ik heb drie weken geleerd dus het had eens anders moeten zijn geweest.=P Nu hopen dat veel mensen het slecht hebben gemaakt dan word de norm verzwakt en heb ik misschien een 8,8....gemeen ben ik toch.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Alvast succes voor morgen! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Destined schreef:
    (...)

    Vs viel wel mee vond ik.
    Ik ergerde me er alleen wel kapot aan dat ik over Dwight had geleerd en over Kennedy en dat er echt helemaal niets van hen er in voorkwam xD echt allemaal zowat voor die presidenten met hun industralisatie en zo. Vervloekte examenmakers! En tja ook maar 1 vraagje over Johnson die nogal obvious was :X


    Hadden jullie de gewone geschiedenis toets? Want ik had de pilot en die was heeeeel anders haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Hadden jullie de gewone geschiedenis toets? Want ik had de pilot en die was heeeeel anders haha.


    Jaa ik wel :P
    Hoe was de pilot toets?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa ik wel :P
    Hoe was de pilot toets?


    Opzich wel oké, alleen het nakijken is lastig want er staan voorbeelden in het antwoordblad maar dan weet je niet of je jouw antwoord goed kan rekenen of niet haha. Ik heb tussen de 5,4 en 7,4, dus een grote kans op een voldoende. (: Maar ging die van jullie over de hele geschiedenis of niet?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Opzich wel oké, alleen het nakijken is lastig want er staan voorbeelden in het antwoordblad maar dan weet je niet of je jouw antwoord goed kan rekenen of niet haha. Ik heb tussen de 5,4 en 7,4, dus een grote kans op een voldoende. (: Maar ging die van jullie over de hele geschiedenis of niet?


    Het hoorde te gaan over de Republiek en de federale overheid van Amerika, alleen ze skippen ongelofelijk veel dingen wat ik heb geleerd xD Das irritant :P Maar voor de rest ging die wel.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik had nauwelijks geleerd, dus ik heb niet te veel stof geleerd :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Destined schreef:
    (...)

    Het hoorde te gaan over de Republiek en de federale overheid van Amerika, alleen ze skippen ongelofelijk veel dingen wat ik heb geleerd xD Das irritant :P Maar voor de rest ging die wel.


    Ahaa okee. Ja bij ons ging het van de prehistorie tot de moderne tijd!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik streste hem net want ik dacht dat ik het verknald had, ik heb zoiezo een 6,5.
    Ik vond de bronnen af en toe vaag met die auto met Stalin en met die vouw en directeur...

    ik had een vraag helemaal gegokt dat je moet verbinden met Drees en Collijn enz en hij is helemaal goedXD lucky me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    ik streste hem net want ik dacht dat ik het verknald had, ik heb zoiezo een 6,5.
    Ik vond de bronnen af en toe vaag met die auto met Stalin en met die vouw en directeur...

    ik had een vraag helemaal gegokt dat je moet verbinden met Drees en Collijn enz en hij is helemaal goedXD lucky me


    Die auto was inderdaad een pittige, die had ik met drie weken intensieve voorbereiding en 52 van de 64 punten ook niet goed.=p die van colijn, drees, musster en troelstra die had ik goed en niet gegokt.:p

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 16:47 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Geschiedenis ging redelijk, ik heb alles ingevuld maar sommige vragen wist ik echt niet. Het stuk over Erasmus had ik helemaal overgeslagen in het leerboek, net als de veertien punten van Wilson. Ik hoop maar dat mijn gokjes toch nog een beetje goed zijn. En Engels ga ik over een kwartier nakijken D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh kut, ik ben de laatste twee vragen van geschiedenis vergeten, terwijl ik nog zo gecontroleerd had! Ik ben blijkbaar vergeten op de achterkant te kijken en dat doe ik normaal altijd. Anyway, ik heb waarschijnlijk tussen de 6.8 en 7,8 (al heb ik héél streng geteld dus het kan meer zijn).


    Take risks and conquer your fears.

    Zo, scheikunde viel bijzonder mee. Weer een examen goed afgesloten.


    #WWED - What Would Emma Do?