• Al weer het tweede topic over de eindexamens. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe is geopend, sluit deze anders maar.

    Nou, veel succes iedereen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Wie heeft er allemaal biologie dinsdag? VMBO?


    Pretty is just a pretty word.

    HelloRadio schreef:
    (...)

    Zolang jij voor engels wis en nl maar 1 5 op je diploma staat. Dus eindcijfer (CE+SE) dan ben jij gewoon geslaagd. Moet je wel voor je Ces een 5,5 gemiddeld hebben.

    En voor je CE mag je gewoon een 3 halen alleen mag je geen 3 als EINDCIJFER staan. Zolang jij je CEs een 5,5 gemiddeld hebt ben je gewoon geslaagd.

    Dank je, dan heb ik me voor niets druk zitten maken! Een paar hadden me namelijk verteld dat je één vijf voor wiskunde, Nederlands en Engels mocht hebben voor je eindexamen. Dan heb ik me voor niets druk zitten maken want ik sta een 6,1 op mijn rapport voor wiskunde en ik ben goed in Nederlands en Engels.


    Take risks and conquer your fears.

    De eerste week zit erop guys! Nog twee weekjes te gaan en het zit erop! (;
    We gaan slageeeeeeeen!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 13:27 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    De eerste week zit erop guys! Nog twee weekjes te gaan en het zit erop! (;
    We gaan slageeeeeeeen!


    Ja, dat gaan we! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja mag ook sowieso geen 3 halen, hè. Ben je meteen gezakt, tenzij je een her doet. ;C

    Dat dacht ik eerst ook, maar ik kan dat eigenlijk nergens vinden tussen de eisen. Hier staan de eisen en ook hier, en daar staat alleen tussen dat je geen 3 op je eindlijst mag hebben, niet dat je er geen voor een CE mag halen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Doo schreef:
    (...)
    Dat dacht ik eerst ook, maar ik kan dat eigenlijk nergens vinden tussen de eisen. Hier staan de eisen en ook hier, en daar staat alleen tussen dat je geen 3 op je eindlijst mag hebben, niet dat je er geen voor een CE mag halen.


    Hmmm. Then I'm gonna kill my art teacher. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Volgens mij mag je wel een 3 voor je CE halen al wil je dat natuurlijk niet


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Volgens mij mag je wel een 3 voor je CE halen al wil je dat natuurlijk niet


    Ik weet in ieder geval dat het bij Havo sowieso niet mag.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Lexus schreef:
    Volgens mij mag je wel een 3 voor je CE halen al wil je dat natuurlijk niet


    Ja als het goed is wel als het maar een 5,5 gemiddeld is!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    lisanneeeeee schreef:
    (...)

    Ja als het goed is wel als het maar een 5,5 gemiddeld is!


    Dan moet je een 8 halen over het hele school jaar, kan me niet voorstellen dat je dan opeens een 3 haalt voor hetzelfde vak.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Geschiedenis voor morgen is zooooo veel!
    Hoe hebben jullie het allemaal geleerd?


    Tell me about it, stud.

    Androgyn schreef:
    Geschiedenis voor morgen is zooooo veel!
    Hoe hebben jullie het allemaal geleerd?


    Tijdbalken maken met de belangrijkste informatie en personen erin. Voor mij werkt dat echt goed om het overzicht te houden. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Androgyn schreef:
    Geschiedenis voor morgen is zooooo veel!
    Hoe hebben jullie het allemaal geleerd?

    Examenbundel geleerd, de leerboeken doorgelezen en youtubefilmpjes erover gekeken. Kortom, alles wat mijn geschiedenisleraar ons aangeraden heeft. En overal op mijn kamer hangen post-it briefjes met jaartallen.


    Take risks and conquer your fears.

    Youtube filmpjes en tijdlijnen gemaakt. Ook mijn leerboek en aantekeningen geleerd.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Parachutes schreef:
    (...)

    Tijdbalken maken met de belangrijkste informatie en personen erin. Voor mij werkt dat echt goed om het overzicht te houden. ^^

    Dit precies. Heeft me tot nu toe een acht gemiddeld opgeleverd, hoop dat het weer lukt D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."