• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 23:35 ]


    Your make-up is terrible

    Immortal schreef:
    Hebben jullie eigenlijk nog contact met je ex-sexpartner?

    Yes, sort of. He is a friend of mine, maar we spreken elkaar haast niet meer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Immortal schreef:
    Hebben jullie eigenlijk nog contact met je ex-sexpartner?


    Nee, met niemand.


    Bad decisions make good stories.

    Immortal schreef:
    Hebben jullie eigenlijk nog contact met je ex-sexpartner?


    Heb ik niet.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Pil gebruikers onder ons, zijn jullie soms ook erger 'ongesteld', en soms wat minder??

    Frankenstein schreef:
    Pil gebruikers onder ons, zijn jullie soms ook erger 'ongesteld', en soms wat minder??


    Ja, het verschilt wel per keer.


    Your make-up is terrible

    Frankenstein schreef:
    Pil gebruikers onder ons, zijn jullie soms ook erger 'ongesteld', en soms wat minder??


    Heel soms heb ik zo m'n schommelingen, maar hoe langer ik de prikpil gebruik hoe minder het zou moeten worden. Tenminste dat zei de arts.


    26 - 02 - '16

    Frankenstein schreef:
    Pil gebruikers onder ons, zijn jullie soms ook erger 'ongesteld', en soms wat minder??

    Ja, de ene keer wil ik het huis liever niet uit door de buikpijn en de andere keer merk ik er weinig van.


    You are beautiful, you are love.

    Cas schreef:
    (...)

    Ja, het verschilt wel per keer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hiero nog een vraag over de pil. Ik slik hem nu een paar maanden maar ik ben nu al twee dagen overtijd dus ik stress hem hier een beetje! Is het mogelijk dat je later ongesteld wordt dan normaal of is dat ongebruikelijk?


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Bolin schreef:
    Hiero nog een vraag over de pil. Ik slik hem nu een paar maanden maar ik ben nu al twee dagen overtijd dus ik stress hem hier een beetje! Is het mogelijk dat je later ongesteld wordt dan normaal of is dat ongebruikelijk?

    Hmmm. Ik weet het niet. Ik pak m'n laatste op vrijdavond en word eigenlijk altijd ergens op dinsdag ongesteld.


    Deep inside, I've never felt alive

    Bolin schreef:
    Hiero nog een vraag over de pil. Ik slik hem nu een paar maanden maar ik ben nu al twee dagen overtijd dus ik stress hem hier een beetje! Is het mogelijk dat je later ongesteld wordt dan normaal of is dat ongebruikelijk?

    Bij mij heeft er ook wel verschil in gezeten toen ik hem net gebruikte.


    -

    Bolin schreef:
    Hiero nog een vraag over de pil. Ik slik hem nu een paar maanden maar ik ben nu al twee dagen overtijd dus ik stress hem hier een beetje! Is het mogelijk dat je later ongesteld wordt dan normaal of is dat ongebruikelijk?


    Bij mij duurt het altijd drie dagen. Als ik een stopweek neem, neem ik mijn laatste donderdagavond. Maandag arriveren de haaien.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Bolin schreef:
    Hiero nog een vraag over de pil. Ik slik hem nu een paar maanden maar ik ben nu al twee dagen overtijd dus ik stress hem hier een beetje! Is het mogelijk dat je later ongesteld wordt dan normaal of is dat ongebruikelijk?


    Ja, dat is heel goed mogelijk. Zeker als je hem pas net gebruikt, worden mensen dan tegenwoordig helemaal nergens meer over geïnformeerd? Het staat volgens mij ook gewoon in de bijsluiter en het is ook belangrijk om die even door te lezen.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ja, dat is heel goed mogelijk. Zeker als je hem pas net gebruikt, worden mensen dan tegenwoordig helemaal nergens meer over geïnformeerd? Het staat volgens mij ook gewoon in de bijsluiter en het is ook belangrijk om die even door te lezen.


    Nou, in mijn bijsluiter wordt er geen woord over gerept. Plus, mijn dokter is een incapabele doos :Y


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Bolin schreef:
    (...)

    Nou, in mijn bijsluiter wordt er geen woord over gerept. Plus, mijn dokter is een incapabele doos :Y


    De meeste dokters lijken dat wel te zijn, maar de apothekers-assistenten doen er hard aan mee hoor. Ze schuiven gewoon het doosje in je handen en zwaaien je vrolijk uit in plaats van te vertellen dat je de eerste drie maanden behoorlijk wat bijwerkingen kan hebben waar sommige meisjes zich dood van schrikken terwijl het niet erg is en ook snel weer weg gaat.


    Your make-up is terrible