• Back to Atlantis



    Er bestaat een eeuwen oud verhaal over een stad ,genaamd Atlantis. Honderden jaren geleden ,is de stad ,die zich gevestigd had in de oceaan ,gezonken en zo kwam deze stad een soort legende. Verschillende wetenschappers zochten ,naar deze stad ,maar hij is nooit gevonden geweest.
    Men geloofd ook niet meer in deze fabel,maar wat als het wel echt is?
    Wat als deze stad nog meer legendariser is dan men denkt en deze toch bewoond zou zijn?

    Misschien niet door mensen ,maar door meermensen?Of wat als deze bewoners lijken op mensen en op aarde rondwandelen tussen de mensen?


    Het begint allemaal in Los Angeles,dicht bij Manhattan. Een groepje vrienden die 1 ding vooral gemeen hebben en dat is hun hobby surfen.
    Ze houden van de zee met hart en ziel en zijn er ook mee opgegroeid,maar wat als 1 van hen ,perongelijk Atlantis ontdekt?
    Wat als een inwoner van Atlantis verliefd word op een sterveling?
    We zullen zien.







    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Maximum 2 personages per persoon
    ~Minimaal 6 à 7 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes
    ~ Sluit anderen niet uit.
    ~Lees de post's van anderen goed door.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door mij tenzij ik er iemand voor aanwijs.



    Vriendengroep
    -Crystal Dana Adams Romarin
    -Fayah Aisha Martinez Praelectio

    -Louis Daniel Rodrigues Nyan
    -Ryan James Parker lilangel


    inwoners Atlantis
    -Melite Norah Curantes amy66
    -Lia Skyler BlueHurtedHeart
    -Valerie Luna Masonlilangel

    -Nigel Elliot Brooks JlovesR4ever
    -David Elliot Brooks Nyan



    Vragen mogen altijd gesteld worden

    Start
    Het begint aan het strand ,waar de vriendengroep wat zit te surfen en plezier te maken aan het strand als ze plots iets vreemd zien,een mens ,met een vissenstaart is toch niet normaal?
    De meermensen ,zitten overal wat,misschien zitten ze de mensen te begluren of zitten ze ergens in de stad ? Of gewoon in Atlantis

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 20:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Daniel Rodrigues
    'omdat... Omdat ik niet meer op het land kan.'zei ze en keek me niet eens aan.Dat was de druppel ik geloofde er niet meer van,net op het momentn dat ik weg wil gaan neemt ze mijn pols vast.
    'asjeblieft ga niet weg uit het water ik kan niet achter je aan.' zei ze smeekend,ik kijk haar even aan ,maar kijk dan gauw weer weg.
    Ik ging niet naar haar smekende blik kijken.Anders ging ik nog van gedacht veranderen.
    ' Ik laat het je zien, maar niet zo dichtbij de kust.'zei ze dan plots ,waardoor ik haar weer aankijk. Wat wilde ze me laten zien.
    Ze probeerde me mee te trekken en na even aarzelen ga ik dan toch mee. Hopelijk krijg ik hier geen spijt van.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lia Skyler Blue
    Hij zwemt mee zodat ik hem niet gedwongen mee moet trekken aangezien ik nu in het water zit met mijn vin ik een stuk sneller en sterker ben. Het is en bleef mijn element. Als we verder zijn dan alle mensen die zwemmen en we niet goed in zicht zijn zucht even en steek mijn vin omhoog. Mijn blauw groene vin is nu boven water en aangezien ik er niet mee kan slaan blijf ik maar drijven. 'zo- zodra ik het water aanraak krijg ik een vin. Het duurt even voordat hij weg is dus eens ik in het water ben kan ik er niet uit met mensen om me heen. Toen die kinderen met water achter ons aanzaten moest ik rennen aangezien ik van druppels water op mijn benen mijn benen mijn staartkleur krijgen. Toen ik de volleybal moest halen moest ik het water in aangezien al mijn spullen bij een onderwater grot zitten. Toen ik terug wou gaan zwommen er mensen en het water was er te helder om door te zwemmen. Het spijt me dat ik loog en asjeblieft haat me niet dat ik anders ben het is gewoon ingewikkeld. Omdat ik een meermin ben kan ik bijvoorbeeld ook niet gaan surfen iets waar ik ontzettend van baal. Ik kan heus het water wel in maar zodra ik er uit ga heb ik een probleem aangezien ik mijn staart moet opdrogen.' gooi ik eruit. Ik kijk hem aan. Ik was bang dat hij me haatte. Ik kon hem nu niet doorgronden ik liet mijn vin ook weer onderwater. Hier was het wel wat helderder dus hier kon je het wat meer zien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nigel Elliot Brooks

    Crystal begon te lachen : "Nou dat heb ik wel , dus geloof me maar!" Daarna werd het weer stil.
    Ik zag Crystal even rillen en ik dacht nog steeds na. "Dus..." zei Crystal om de stilte te vullen. Ik glimlachte.
    "Je bent dus wel vrijgezel. Maar heb je een oogje op iemand?" vroeg ik en beet weer op mijn lip. Ik ging het zo doen, op de subtiele manier.
    Ik schoof weer wat dichterbij en er ontstond weer een grijns op mijn gezicht.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Louis Daniel Rodrigues
    Ik zwem haar ahcterna en na een tijdje zijn we uit het zicht van de mensen.
    Ze zucht en ik kijk haar vragend aan,maar algauw veranderd mijn blik naar verbaasd en lichtelijk geschokt.
    Z-Ze had een vin?'zo- zodra ik het water aanraak krijg ik een vin. Het duurt even voordat hij weg is dus eens ik in het water ben kan ik er niet uit met mensen om me heen. Toen die kinderen met water achter ons aanzaten moest ik rennen aangezien ik van druppels water op mijn benen mijn benen mijn staartkleur krijgen. Toen ik de volleybal moest halen moest ik het water in aangezien al mijn spullen bij een onderwater grot zitten. Toen ik terug wou gaan zwommen er mensen en het water was er te helder om door te zwemmen. Het spijt me dat ik loog en asjeblieft haat me niet dat ik anders ben het is gewoon ingewikkeld. Omdat ik een meermin ben kan ik bijvoorbeeld ook niet gaan surfen iets waar ik ontzettend van baal. Ik kan heus het water wel in maar zodra ik er uit ga heb ik een probleem aangezien ik mijn staart moet opdrogen. legde ze me uit. Ik begreep het niet,hoe is dat mogelijk.
    Dat zijn toch kinderverhaaltjes.
    Ergens dacht ik dat ze aan het liegen was,maar als ik in haar ogen kijk zie ik dat ze het meent.
    "H-Hoe kan zoets?"vraag ik niets begrijpend.
    Had ik nu een crush op een vis ? Ik ga even met een hand door mijn natte haar en kijk haar vragend aan.Ik begreep hier nogsteeds niets van.
    "Ben jij de enige die dat heeft?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Crystal Dana Adams

    'Je bent dus wel vrijgezel.'
    Ik knik zachtjes. 'Maar heb je een oogje op iemand?' vraagt hij daarna.
    Weer lijkt het alsof hij dichterbij komt. Ik schud mijn hoofd waardoor mijn haar een beetje mee wappert. 'Dat duurt meestal een tijdje, aangezien ik daar al ervaring mee heb maar daar wil ik het liever niet over hebben.'
    Ik denk even terug aan die tijd, vreselijk. Snel schud ik het uit mijn gedachte's. 'Vind jij iemand leuk dan?' vraag ik voorzichtig.
    Al weet ik al bijna wat hij gaat zeggen na hoe hij zich de hele tijd gedraagt. Ik kijk ook nog even naar Melite, die al een tijdje niks meer gezegd heeft. Ik laat haar maar gewoon en wacht op Nigel's reactie.


    Do what people say you can't.

    Lia Skyler Blue
    Zijn blik is lichtelijk geschokt en verbaasd iets dat ik wel verwacht had.
    "H-Hoe kan zoets? Vraagt hij nietsbegrijpend. Ik hoorde een kleine hakkeling. Voor ik kan antwoorden gaat hij verder. Zijn hand gaat door zijn haar. Een verbaasde blik in zijn ogen. Acht hij gilde tenminste niet ofzoiets. "Ben jij de enige die dat heeft?" Vraagt hij. Ik begreep dat hij vragen had.
    'Ik weet ook niet hoe het kan, maar we staan al jaren. Eeuwen millennia's en ik ben niet d enige. We zijn met veel meer. We bewaken zeg maar de zee. Meestal als er schipbreuken zijn zijn wij diegene die de meeste mensen redden en laten stranden bij kusten, maar sommige zoals ik en nog een paar verkiezen het land voor de zee aangezien ik zelf het land fijner vind. Ik vind mensen fascinerend en ik heb dan ook dingen die ik niet kan. Bijvoorbeeld de Cola die je me gaf. Ik had geen de wat het was, maar het is smerig. Het prikte op mijn tong.' Ik laat een orde grinnik uit mijn mond.
    'Net als basketbal ik heb ook geen idee wat dat is ik weet alleen dat het een bal spel is. Als je nog steeds verbaasd bent of vragen hebt kan je ze vragen.' Zeg ik terwijl ik toch nog nerveus op mijn lip bijt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Daniel Rodrigues
    'Ik weet ook niet hoe het kan, maar we staan al jaren. Eeuwen millennia's en ik ben niet d enige. We zijn met veel meer. We bewaken zeg maar de zee. Meestal als er schipbreuken zijn zijn wij diegene die de meeste mensen redden en laten stranden bij kusten, maar sommige zoals ik en nog een paar verkiezen het land voor de zee aangezien ik zelf het land fijner vind. Ik vind mensen fascinerend en ik heb dan ook dingen die ik niet kan. Bijvoorbeeld de Cola die je me gaf. Ik had geen de wat het was, maar het is smerig. Het prikte op mijn tong.' legt ze uit.Ik begreep er al een klein beetje meer van.
    'Net als basketbal ik heb ook geen idee wat dat is ik weet alleen dat het een bal spel is. Als je nog steeds verbaasd bent of vragen hebt kan je ze vragen.' zei ze dan en beet nerveus op haar lip.
    Net zoals ik nu niet veel van meerminnen weet,weet ze ook niet zoveel van mensen.
    Ik knik zachtjes. "En als jij vragen hebt ,dan mag je ze ook altijd stellen."zeg ik en weet er nog een zwak glimlachje uit te krijgen.
    "Verheef je het me,dat ik je het water in gegooit heb?"vroeg ik haar dan. Ik heb haar ook verheven dat ze dit niet vertelde,maar als ik in haar plaats was ,zou ik het ook zo doen denk ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lia Skyler Blue
    Ihij knikt zachtjes. "En als jij vragen hebt ,dan mag je ze ook altijd stellen."zegt hij met een kleine glimlach rond zijn lippen
    "Vergeef je het me,dat ik je het water in gegooit heb?" Vraagt hij. Ik had het hem eigenlijk al vergeven.
    'Tuurlijk vergeef ik je, maar zijn we nu eigenlijk een soort van vrienden?' Vraag ik nieuwschierig aangezien ik geen idee heb wat we nu zijn en eigenlijk waren. Hij was aardig dus ik wou hem eigenlijk niet verliezen omdat ik een zo genoemde vis was. Ik voelde me nu eigenlijk wel vervloekt als je het mij vraagt. Hij was een mens en ik een meermin ik kan zeg maar niet zonder water het is altijd al zo geweest bij mij. Als ik een tijdje Onder water zat rond. Mij bijvoorbeeld na een uur of tweemkreeg ik dorst naar water om me heen. Tja de zee is toch mijn thuis altijd al geweest dus logisch dat ik erna toe getrokken word...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Daniel Rodrigues
    'Tuurlijk vergeef ik je, maar zijn we nu eigenlijk een soort van vrienden?' vroeg ze me dan en ik glimlach naar haar.
    "Ja natuurlijk zijn we vrienden."zeg ik gemeend.
    Dat hoopte ik toch ,anders zou ze me zo'n groot geheim niet toevertrouwen toch?
    "Hoe voeld het eigenlijk om een vin te hebben,en onderwater te kunnen ademen?"vraag ik haar dan.
    Het moet waarschijnelijk wel cool zijn om zo diep te kunnen duiken zonder boven te komen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lia Skyler Blue
    "Ja natuurlijk zijn we vrienden."zegt hij gemeend. Gelukkig maar ik haal opgelucht adem. "Hoe voeld het eigenlijk om een vin te hebben,en onderwater te kunnen ademen?" Vraagt hij. Ik kijk kort naar mijn staart.
    'Om een staart te hebben is soms wel lastig anagezien als ik ontdekt word ik de klos ben aangezien ik dan geen benen heb om te trappen ofzo en als ik bijvoorbeeld gevangen word ik me moeilijk kan verzetten , maar een vin is ook wel fijn aangezien je er heel snel door het water kan gaan. Onder water ademen komt ook deels door het zeewier dat we eten. Het is niet bepaalt lekker maar je kan erdoor ademen.' Pling! Idee. 'Zou je onder water willen ademen?' Vraag ik met een speelse grijns rond mijn lippen. Ik wiebel met mijn wenkbrauwen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Doen de andere topic ook zo vreemd bij jullie?)
    Louis Daniel Rodrigues
    'Om een staart te hebben is soms wel lastig anagezien als ik ontdekt word ik de klos ben aangezien ik dan geen benen heb om te trappen ofzo en als ik bijvoorbeeld gevangen word ik me moeilijk kan verzetten , maar een vin is ook wel fijn aangezien je er heel snel door het water kan gaan. Onder water ademen komt ook deels door het zeewier dat we eten. Het is niet bepaalt lekker maar je kan erdoor ademen.'legde ze uit en ik knikte even.
    'Zou je onder water willen ademen?' vroeg ze me dan met een speelse glimlach rond haar lippen ,waardoor er een glimlach op mij gezicht verschijnt.
    "Ja ,het lijkt me echt gaaf om te kunnen ademen onder water!"zeg ik enthousiast.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nigel Elliot Brooks

    Crystal schudde haar hoofd: "'Dat duurt meestal een tijdje, aangezien ik daar al ervaring mee heb maar daar wil ik het liever niet over hebben." Ik knikte begrijpend: "Tja er zijn zo van die jongens die geen respect hebben voor meiden! Zelf walg ik van zo'n mensen!" zei ik.
    Ik schudde mijn haar eventjes goed en zuchte toen Crystal vroeg of ik op iemand een oogje had. Ik schoof weer een beetje naar haar toe en zat nu wel heel dicht bij haar. "Ik , euhm, normaal ben ik nooit echt "verliefd" , maar ik vind wel een meisje leuk , ook al ken ik haar niet zo goed.." zei ik waarna ik weer op mijn lip beet. Ik keek haar recht in de ogen en bracht mijn gezicht iets dichter bij die van haar. Ik had respect voor haar dus, ik drukte zacht een kusje op haar wang.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Crystal Dana Adams

    Hij knikt. 'Tja er zijn zo van die jongens die geen respect hebben voor meiden! Zelf walg ik van zo'n mensen!' zegt hij en ik glimlach.
    Hij zit nog dichterbij, wat wil die jongen toch? 'Ik, euhm, normaal ben ik nooit echt ''verliefd'', maar ik vind wel een meisje leuk, ookal ken ik haar niet zo goed..' zegt hij daarna.
    Ik kijk hem een en kijk even naar de zee. Dan voel ik twee zachte lippen op mijn wang. Dat wou hij dus. 'V-vind je het niet een beetje snel? Ik bedoel, je kent me pas net.' zeg ik lichtelijk verward.
    Nigel was wel aardig maar verliefd of iets, ben ik niet.


    Do what people say you can't.

    Nigel Elliot Brooks

    "V-vind je het niet een beetje snel?" vroeg ze verward. Ik schrok, nu hing ik niet eens de flirt uit en werd ik al afgewezen. "Ik bedoel, je kent me pas net." zei Crystal.
    "ugh, Ik weet het... Normaal ben ik niet zo , normaal zijn het de meisjes die mij vragen, ik heb dit eigenlijk nog nooit eerder gedaan... ik bedoel een meisje mijn gevoelens voor haar te vertellen." zei ik met een schorre stem. "Ik voel me zo stom nu!Ik lijk wel een mietje!" zei ik luidop. Ik sloeg met mijn handen in het zand en voelde tranen opkomen , maar ik hield ze binnen. Ik herkende mezelf gewoon niet meer. Nog nooit kreeg ik tranen in mijn ogen van een meisje die me afwijst. Plots passeerde er een jongetje en die was nat . Hij liep langs me, maar een druppel viel op mijn benen. Verschrikt legde ik mijn armen op mijn benen zodat ze de verkleuring niet zou zien , want het was tenslotte maar een druppel.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Lia Skyler Blue
    "Ja ,het lijkt me echt gaaf om te kunnen ademen onder water!"zegt hij enthausiast. Ik knik. 'ik ben zo terug.' zeg ik tegen hem als ik daarna naar beneden duik. Ik letterlijk een seconde ben ik al tien meter dieper in het water. Als ik met mijn handen de grond raak zoek ik naar het wier en vind het. Ik trek het bosje uit de grond en zwem weer naar boven. Ik hou het wier boven water en ik geef het aan hem. 'met dit wier dat erg diep groeit kan je onder water ademen And je wilt je moet hem wel helemaal opeten. Het is een beetje voor jullie de smaak als een soort van sushi.' zeg ik vriendelijk en kijk hem bemoedigend aan. Een beetje aanmoediging kon geen kwaad.


    I'm finally back, Finally after a Year break