• Carnaval. Voor de meeste mensen is het een gezellige, leuke evenement. Kostuums, praalwagens, muziek; het mag allemaal niet ontbreken. Aan de hand van kleurrijke kostuums uit Venetië, Rio de Janeiro en New Orleans, weinig verhullende bikinibroekjes, woeste Wildemankostuums, maskers, foto’s, video’s en persoonlijke verhalen. Mannen die zo dronken worden, dat ze niet eens recht op kunnen staan, enzovoorts.
    Dit geldt ook voor de Braziliaanse, Rafaela Matheus, uit Rio de Janeiro. Sinds haar achtste, loopt ze al de 700 meter langs de straten van Rua Marquês de Sapucaí.
    Opnieuw loopt ze in 2016, de parade, en komt in aanraking met de (steenrijke), Amerikaanse fotograaf Louis Tomlinson. Hij is direct betoverd door haar schoonheid, en nodigt haar uit bij zijn modellen bureau. Rafaela is sceptisch erover, en probeert de man die haar benadert heeft te vergeten. Maar het lukt haar niet, ze besluit naar haar hart te luisteren; ze bezoekt de modellenbureau.
    Wat blijkt? Fotograferen is niet Louis' enige passie.





    Dance until the blisters show


    / Volledig Nederlands.
    / Kan 16+ bevatten
    / Louis is niet beroemd
    / Andere leden van One Direction, worden ook in de verhaal verwerkt


    !! IK WEET NOG NIET OF IK HIERAAN GA WERKEN, HET IS SLECHTS EEN IDEE !!




    https://www.quizlet.nl/stories/161058/carnaval--tomlinson-16/
    so yeah..

    Schrijven of niet?


    writing is not my hobby, its my passion

    Klinkt aantrekkelijk maar je moet het geheel zelf weten.
    Het is dat ik bijzonder weinig lees want ik ben druk bezig mijn eigen verhalen af te maken. ;p

    Misschien later dat ik het wel zou lezen.


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~