• Back to Atlantis



    Er bestaat een eeuwen oud verhaal over een stad ,genaamd Atlantis. Honderden jaren geleden ,is de stad ,die zich gevestigd had in de oceaan ,gezonken en zo kwam deze stad een soort legende. Verschillende wetenschappers zochten ,naar deze stad ,maar hij is nooit gevonden geweest.
    Men geloofd ook niet meer in deze fabel,maar wat als het wel echt is?
    Wat als deze stad nog meer legendariser is dan men denkt en deze toch bewoond zou zijn?

    Misschien niet door mensen ,maar door meermensen?Of wat als deze bewoners lijken op mensen en op aarde rondwandelen tussen de mensen?


    Het begint allemaal in Los Angeles,dicht bij Manhattan. Een groepje vrienden die 1 ding vooral gemeen hebben en dat is hun hobby surfen.
    Ze houden van de zee met hart en ziel en zijn er ook mee opgegroeid,maar wat als 1 van hen ,perongelijk Atlantis ontdekt?
    Wat als een inwoner van Atlantis verliefd word op een sterveling?
    We zullen zien.







    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Maximum 2 personages per persoon
    ~Minimaal 6 à 7 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes
    ~ Sluit anderen niet uit.
    ~Lees de post's van anderen goed door.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door mij tenzij ik er iemand voor aanwijs.



    Vriendengroep
    -Crystal Dana Adams Romarin
    -Fayah Aisha Martinez Praelectio

    -Louis Daniel Rodrigues Nyan
    -Ryan James Parker lilangel


    inwoners Atlantis
    -Melite Norah Curantes amy66
    -Lia Skyler BlueHurtedHeart
    -Valerie Luna Masonlilangel

    -Nigel Elliot Brooks JlovesR4ever
    -David Elliot Brooks Nyan



    Vragen mogen altijd gesteld worden

    Start
    Het begint aan het strand ,waar de vriendengroep wat zit te surfen en plezier te maken aan het strand als ze plots iets vreemd zien,een mens ,met een vissenstaart is toch niet normaal?
    De meermensen ,zitten overal wat,misschien zitten ze de mensen te begluren of zitten ze ergens in de stad ? Of gewoon in Atlantis

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 20:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Bedankt voor je berichtje. ^^ Mijn topics.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [mijn topics, ik maak Crystal nog af. Helemaal vergeten ö.
    Semper - Romarin]

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 19:41 ]


    Do what people say you can't.

    [Mon Topieks ik laat mijn meermin naar het strand gaan (;]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {Mijn topics}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    (mijn topics)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Lia Skyler Blue
    'Merlia!' Roept mijn moeder en ik zucht. Damn. Ze noemde me altijd Merida inplaats van Lia. 'ja mam?' Zeg ik poeslief. 'Heb je nog leuke jongens gezien die je misschien leuk vinden en waar je mee kan trouwen?' Vraagt ze. Ik zucht geirriteerd. 'Nee mam net als gisteren.' Zeg ik geirriteerd. 'O ik heb nog wel iemand voor je.' Zegt ze vrolijk. Ik rol met mijn ogen. 'Doei mam.' Voor ze kan antwoorden sluit ik de deur al en ren weg naar de poort waar ik het water in gaan. Ik glimlach en zwem weg. Ugh ik haatte mijn moeder. Ik had nog maar een jaartje vrijheid. Ik ben een snelle zwemmer altijd al geweest. Mijn groen blauwe staart die prachtig van kleur is is sterk en ik ben een van de snelste zwemmers. Ik zie het al ondieper worden. 4 meter. Ik kom even boven water en zie al mensen. Mensen wat zou ik graag een van hen willen zijn. Ik zwem voorzichtig naar de rotsen waar de mooiste, maar krachtigste golven waren. Hier kwamen niet veel mensen. Mijn staart word al zichtbaar in het heldere water. En ik ga aan land. Wring mijn haar uit en zie hoe langzaam mijn schubben als water mijn nu benen verlaten en ik kan staan. Het voelt eerst even vreemd, maar ik ren al zo gezegt naar het strand. Mijn groen blauwe shortje an donkergrijs met dezelfde kleur als het shirtje bovenkant. Mijn haar laat ik in golfjes over mijn schouders vallen en ik loop het strand op. Ik hoorde mensen om me heen en de glimlach sierde mijn mond al.
    [Iemand voor Skyler?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    David Elliot Brooks||Meermens
    Verveeld kijk ik naar mijn versleten schoenen terwijl ik richting het strand wandel.Ik had net een nieuw boek geleend van de bieb en mijn vingers jeuken verlangend om de eerste pagina's al aan te raken.
    Ik zie en voel hie ,de grond onder mijn voeten van steen,naar zand veranders,waardoor ik mijn blik van de grond scheur en even kijk aan welk deel van het strand ik ben. Net zoals bijna iedere dag ,ben ik weer op mijn gewone plek. Een mooi uitzicht op mijn thuis.
    De golven stonden erg wild vandaag. Ik zucht en haal eenpakje Malboro uit mijn broekzak en neem er mijn sigaret en een aansteker uit om dan vervolgens mijn pakje weer in mijn broekzak te steken en mijn sigaret tussen mijn lippen steek om hem vervolgens aan te steken en een hijs ervan te nemen.
    Genietend sluit ik even mijn ogen om ze daarna weer te openen en naar mijn vast plekje te gaan,ergens bij een rots.
    Ik haal het boek uit mijn tas en sla de eerste pagina al open ,maar voordat ik begin te lezen kijk ik nog even naar het water en daarna naar de mensen die in het water zitten of erin zitten te surfen,maar nergens zie ik mijn broertje Nigel.
    Ik laat het er maar bij en begin mijn boek te lezen.

    Louis Daniel Rodrigues | Mens
    Ik steek mijn surfplan k in het zand en bekijk de prachtige golven eens,het was echt het gepaste moment om te gaan surfen. Ik kon niet echt wachten tot de anderen daar waren ,dus ging ik al even mezelf opwarmen.
    Ik deed mijn shirt af en gooide hem bij mijn andere spullen. Ik doe eerst nog mijn vijligheid enkelband om mijn enkels en neem dan mijn plank vast om vervolgens de wilde zee in te rennen. een genietende grinnik rolt over mijn lippen als ik net eer boven water kom van kopje onder te gaan en daarna ga ik op mijn surfbord zitten ,om wat verder te peddelen en de wachten op een goeie golf.
    Na even wachten vind ik het geschikte moment om hem te nemen ,op mijn board te staan en me mee laat voeren door de golf. In de verte zie ik al iemand van mijn vrienden afkomen,waardoor ik mijn concentratie verlies en van mijn plank val.
    Ik kom weer boven en peddel weer naar het strand en grijns breed.

    (Ik heb Louis en David vrij ^^ ,wie wil ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik heb Skyler. Die kwam net aan land en staat nu op het strand]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Is goed ^^ ,je mag kiezen naar wie je Skyler stuurt :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is Louis al op het strand?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nigel Elliot Brooks// Meermens

    Verveeld zwemde ik wat in het rond. Na een tijdje besloot ik om naar het strand te gaan. Eenmaal aan het strand aangekomen, zag ik dat er veel surfers waren, wat ik wel fascinerend vond. Ik keek rond op het strand en vond mijn broer David met een boek in zijn handen; Typisch mijn broer. Hij was totaal anders dan ik, hij las, ik flirtte! Ik plaatste me naast hem op het zand, want surfen zou ik niet doen want dan zou ik mijn staart krijgen. Gefascineerd door de fantastische surfers op de wilde golven. Een groepje surfers waren prachtige stunts aan het uitvoeren, twee hotte meisjes speelden een spelletje met de zee. Ik stond recht en ging zo dicht mogelijk bij de zee staan zodat ik juist niet in het water stond en floot tussen mijn vingers om de aandacht van de meisjes te trekken.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    HurtedHeart schreef:
    Is Louis al op het strand?]

    (jep ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {is er iemand die Mel (melitte) kan ontmoeten}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Ik gebruik wel even de oude ik loop en ik bots tegen iemand op aanspreek methode (;]
    Lia Skyler Blue
    Ik loop n over het warme zand. Ze kinderen spelen vrolijk in het zand als een meisje haar zandkasteel verpulverd word door een stel jongetjes schiet ik haar te hulp. Ik jaag ze weg en bouw haar zandkasteel weer op. Ze glimlacht dankbaar naar me. 'Dankje.' Zegt ze vriendelijk maar verlegen. Ik glimlach naar haar en loop verder. Ik besluit even te gaan zitten in het zand kijken naar de zee hoe het water glinsterde door de zon hoe mensen surfen in de golven en hoe er een surfer onderuit gaat. Ik grinnik erdoor, maar wat zou ik ook graag willen surfen. Waarom had ik die vervloekte staart waarom kon ik mezelf niet veranderen wanneer ik wou en niet waarneer ik water aanraakte. Ik sta oo sla het zand van me af en loop vrolijk verder. Ik sluit mijn ogen en geniet van het geluid van de zee. Dan voel ik iets hards waar ik tegenaan bots. Ik voel nu een harde ondergrond en mijn ogen schieten open. Ik zie nu een jongen naast me met zijn surfplank op de grond liggen. Ik sta snel op en help hem overeind. Hij was net die surfer die die wipe out had. 'sorry.' Verontschuld ik mezelf. 'Dat was mijn fout. Ik ben Skyler.' Zeg ik vriendelijk als hij ook overeind staat. Hij zag er leuk uit, maar dat zegt niets. Mijn blauwe ogen fonkelen in het zonlicht als ik hem aankijk aangezien ik op moet kijken naar hem. Hij was groter dan mij.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Daniel Rodrigues | Mens
    En...Het was dus iemand anders dat ik zag,waar ik mezelf eigelijk voor de kop kon slaan.
    Die gast dacht waarschijnelijk dat ik naar iedereen zo dom zit te grijnzen.
    Ik wil weer terug naar de zee lopen als ik tegen iemand aanloop,waardoor we bijden op de grond belanden.
    'sorry.' verontschuldigde het meisje zich,waardoor ik even naar haar glimlach.Ze staat om en helpt me recht
    'Dat was mijn fout. Ik ben Skyler.' zei ze vriendelijk. Ze zag er wel leuk uit. Ze kijkt op en ik zie haar blauwe ogen fonkelen door het zonlicht die erin schijnt.
    "Is niet erg,het is ook deels mijn fout."zeg ik met een charmant glimlachje.
    Ik pak mijn surfplank op en steek hem in het zand.
    "Ik ben Louis trouwens ,aangenaam."stel ik me erna voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH