• Back to Atlantis



    Er bestaat een eeuwen oud verhaal over een stad ,genaamd Atlantis. Honderden jaren geleden ,is de stad ,die zich gevestigd had in de oceaan ,gezonken en zo kwam deze stad een soort legende. Verschillende wetenschappers zochten ,naar deze stad ,maar hij is nooit gevonden geweest.
    Men geloofd ook niet meer in deze fabel,maar wat als het wel echt is?
    Wat als deze stad nog meer legendariser is dan men denkt en deze toch bewoond zou zijn?

    Misschien niet door mensen ,maar door meermensen?Of wat als deze bewoners lijken op mensen en op aarde rondwandelen tussen de mensen?


    Het begint allemaal in Los Angeles,dicht bij Manhattan. Een groepje vrienden die 1 ding vooral gemeen hebben en dat is hun hobby surfen.
    Ze houden van de zee met hart en ziel en zijn er ook mee opgegroeid,maar wat als 1 van hen ,perongelijk Atlantis ontdekt?
    Wat als een inwoner van Atlantis verliefd word op een sterveling?
    We zullen zien.







    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Maximum 2 personages per persoon
    ~Minimaal 6 à 7 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes
    ~ Sluit anderen niet uit.
    ~Lees de post's van anderen goed door.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door mij tenzij ik er iemand voor aanwijs.



    Vriendengroep
    -Crystal Dana Adams Romarin
    -Fayah Aisha Martinez Praelectio

    -Louis Daniel Rodrigues Nyan
    -Ryan James Parker lilangel


    inwoners Atlantis
    -Melite Norah Curantes amy66
    -Lia Skyler BlueHurtedHeart
    -Valerie Luna Masonlilangel

    -Nigel Elliot Brooks JlovesR4ever
    -David Elliot Brooks Nyan



    Vragen mogen altijd gesteld worden

    Start
    Het begint aan het strand ,waar de vriendengroep wat zit te surfen en plezier te maken aan het strand als ze plots iets vreemd zien,een mens ,met een vissenstaart is toch niet normaal?
    De meermensen ,zitten overal wat,misschien zitten ze de mensen te begluren of zitten ze ergens in de stad ? Of gewoon in Atlantis

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 20:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Daniel Rodrigues | Mens
    Ze glimlachte dankbaar naar me en kwam dan naast me zitten.
    'Je hobby's klinken heel leuk. Zo te horen ben je erg sportief en we hebben wat gemeen we kunnen beide volleyballen.'zei ze en ik knikte en glimlachte dan even.
    "Misschien kunnen we eens tegen elkaar volleyballen."zeg ik dan met een glimlach tegen haar. Dan zouden we eerst een bal moeten vinden ofzo.
    "Of heb je zin om iets anders te doen?"vraag ik haar dan. Misschien kwam ik wat vreemd over ,aangezien ik haar nog maar een uur ken.
    Maar dat is nou net typisch voor mij dat ik heel erg snel mensen wil leren kennen en vrienden wil maken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lia Skyler Blue
    "Misschien kunnen we eens tegen elkaar volleyballen."zegt hij dan. Ik knik al ik had geen bal. Nou hij was in mijn onderwater grot. Waar alles lag er was geen water het was een luchtbel onder de grond.
    "Of heb je zin om iets anders te doen?"vraagt hij me. Ik kijk hem aan. 'Ik vind volleyballen goed. Ik kan wel even snel een bal halen.' Zeg ik vriendelijk. Er waren nu niet veel mensen bij de rotsen voor zover ik kan zien. 'Blijf je anders even hier zitten dan haal ik wel even een bal tenzei je iets anders wilt doen dan volleyballen?' Vraag ik hem. Ik wou natuurlijk ook rekening houden met hem. Ondanks dat ik een meisje ben betekent het niet dat ik niet alles niet hoef te krijgen wat ik wil.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Daniel Rodrigues | Mens
    Ze knikte even 'Ik vind volleyballen goed. Ik kan wel even snel een bal halen.' zei en ik knikte even.
    'Blijf je anders even hier zitten dan haal ik wel even een bal tenzei je iets anders wilt doen dan volleyballen?' vroeg ze me dan.
    "Nee ,volleybal is goed."zeg ik me een glimlachje tegen haar. "Ik zal anders even wat fris gaan halen,wil je ook wat?"vroeg ik haar dan en stond dan op om vervolgens even het zand ,van mijn nog half natte short af te kloppen.
    "Wat wil je hebben ? Cola,Limonade ,water?"vroeg ik haar dan zonder echt te wachten op haar antwoord van mijn andere vraag.
    Ik glimlach even naar haar en kijk haar vragend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Crystal Dana Adams

    Met mijn buik op mijn plank peddel ik naar het midden van de zee. Net als er een grote golf komt spring ik op en ga staan. Met een fijne snelheid surf ik door de golf heen. Ergens op het strand hoor ik iemand fluiten. Ik besteed er geen aandacht aan. Door de lichte broes die er stond waait mijn haar, dat in een paardenstaart bovenop mijn hoofd zit, een beetje door de war. Ik doe het snel goed en concentreer me op de volgende golf. Ik moet heel even wachten maar het is wel de beste golf van de dag. Na een tijdje heb ik niet zoveel zin meer en zwem naar het strand. Ik denk nog even aan degene die ik net hoorde fluiten. Ik zie een jongen en een meisje naast elkaar in het zand zitten. Met een normale pas loop ik naar ze toe. 'Was jij misschien diegene die net floot?' vraag ik op de jongen gericht. Het leek me toch net iets logischer dat hij het deed dat zij. Tenminste... Ik kijk de jongen strak aan. Ik hield er meestal niet zo van als mensen mij zagen surfen. Stel dat ik viel! Dat zo er nogal falend uit zien, denk.


    Do what people say you can't.

    Lia Skyler Blue
    "Nee ,volleybal is goed. Ik zal anders even wat fris gaan halen,wil je ook wat?" ragat hij n hij staat op om vervolgens op te staan. Ik sta ook op aangezien ik ook de bal moest halen.
    "Wat wil je hebben ? Cola,Limonade ,water?"vroeg hij mij. Wat was Cola. Het was het proberen vast waard. 'Cola asjeblieft.' Zeg ik. 'Ik ben zo terug.' Zeg ik en ik loop weg en ik was net droog. Damn it. Ik loop over de rotsen en duik dan het water in. Zodra ik in het water ben omhult het water mijn benen en er komt een vlies omheen en in een paar secondes heb ik mijn staart. Ik zwem naar de grond en kijk naar mijn spullen. De geluidsdozen. Schoenen ballen dozen die verkoelend zijn en nog meer dingen die ik onder water in wrakken had gevonden. Ik pak de volleybal. Een van de vijf die ik heb. Ik heb ze niet gestolen trouwens en ik zwem terug. Ik hield de bal met moeite onder water en zwom naar het licht. Als ik boven kom zie ik mensen aankomen en ik duik gelijk weer onder de bal in de grot gooiend. Tot mijn spijt duiken de jongens in het water dus ik zwem gelijk terug bang. Zeker weten bang voor ontdekking. Ik kon niet onder ze door zwemmen want het water was te helder. Ik kon Louis ook niet te lang laten wachten. Ik probeer wat te horen. 'Jade kom er ook in het is lekker hier.' Zegt een van de twee jongens. Ik duik helemaal tot de grond en lap zand dat ik over me heen gooi zodat je stof wolken krijgt. Ik zwem zo snel als ik kan en ga naar het strand waar nooit veel mensen zijn en kruip tussen de rotsen om op te drogen. Zodra ik mijn benen weer heb loop ik naar waar ik mijn bal heb gelaten wat in de grot was en ik pak de bal. De jongens en het meisje kijken me aan. Ik bloos en klim weer omhoog. Ik loop terug naar Louis en sta voor hem met de bal tussen mijn handen. Nu bedenk ik me dat ik van top tot teen helemaal nat ben. Hoe ging ik me hier uit praten? Plus het duurde zo lang.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nyan schreef:
    David Elliot Brooks| Meermens
    Ze speelde wat met de zandkorrols die ze aan haar handen had en grinnikte daarna even om mijn vragende blik.
    "Ik dans heel graag." antwoorde ze en nam even een korte pauze."En ik ga graag uit." zei dan dan uiteindelijk.
    "En ik hou ervan om aparte dingen te ondernemen, zoals willekeurige mensen gaan knuffelen op straat." voegde ze er op het einde aantoe ,waardoor ik even kort grinnik. Dat had ik dnek ik al door,aangezien ze hier nu met een vreemde zit te praten.
    "Jij leest graag en houdt van het strand, neem ik aan?" vroeg ze me dan en ik knikte bevestigend.
    "Ja zoiets,boeken spreken me wel aan en het strand is een soort van thuis van me ,net zoals van jou."zeg ik.
    "Fotograferen vind ik ook wel leuk,maar ik doe het de laatste tijd niet meer zoveel."antwoorde ik dan.
    Zo'n 2 jaar geleden had ik ooit hier op het strand een camera gevonden en ,ik was er erg gefasineerd door,maar helaas ,is hij kapot gegaan ,toen Nigel het 'perongelijk' in de zee gooide.

    (ik post later met Louis ,moet eten nu)


    Fayah Aisha Martinez.

    David knikte, waardoor een triomfantelijke glimlach rondom mijn lippen krulde. Ik hield ervan als ik gelijk kreeg. "Ja zoiets. Boeken spreken me wel aan en het strand is een soort thuis van me, net zoals van jou."
    "Dan hebben we toch nog iets gemeen." antwoordde ik hierop.
    "Fotograferen vind ik ook wel leuk, maar ik doe het de laatste tijd niet meer zoveel." waren zijn volgende woorden.
    Ik knikte begrijpend, ook al begreep ik totaal niet waarom hij ermee gestopt was. Misschien werd het een vervelend klusje of ebde zijn interesse langzaam weg, net zoals mijn interesse voor schelpen. Vroeger leek ik wel een obsessie voor speciale schelpjes te hebben, nu gooide ik ze met een grote boog terug de zee in. "Wat fotografeerde je zoal?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nigel Elliot Brooks

    Melite was blijkbaar in gedachten verzonken. "Was jij misschien degene die net floot?" vroeg iemand. Ik draaide me om en zag een blondharig meisje staan die ik daarnet nog zag surfen. Ik grijnsde breed, stond recht en antwoorde: "Ja inderdaad dat was ik. Je kunt echt goed surfen!" Ik bekeek haar eens goed en stelde me dan voor. "Ik ben Nigel. Wie ben jij?" vroeg ik charmant.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Louis Daniel Rodrigues | Mens
    'Cola asjeblieft.'zei ze en ik knikte .'Ik ben zo terug.' zei ze . "Ik zie je zo."antwoord ik terug ,waarna ik naar een drankkraampje loop en dan 2 Cola's koop.
    Ik neem alvast een frisse slok ,die me wat afkoeld,het was echt warm vandaag.
    Ik loop weer terug naar de plaats en het verbaasd me dat ik eerder ben dan haar.Ik zet me weer in de schaduw en leg de flesjes ook in de friste.
    In de verte zag ik haar na een tijdje terug komen en ze was... Nat?
    "Hoe komt het dat je nat bent?"vraag ik haar dan lichtelijk bezorgd,want ja ze kon niet zwemmen en dan heb je mij die altijd weer het ergste denkt op sommige momenten.
    Ik sta op en heef haar het flesje cola "Wil je een handdoek of is het oké zo?"vraag ik haar dan.


    David Elliot Brooks| Meermens
    "Dan hebben we toch nog iets gemeen."zei ze en ik glimlachte even,tja dat is wel zo ,ookal is mijn definitie van 'thuis' ander dan die van haar.
    Ze knikte daarna even en leek ergen over na te denken. "Wat fotografeerde je zoal?" vroeg ze me daarna en ik haal even mijn schouders op.
    "Dingen ,die ik fasinerend vind ,dat verschild van voorwerp dat dier of mens."antwoord ik.
    Ik hield van foto's ,ze lieten me veel denken herineren als ik een dipje had. Ze deden me denken aan fijne en goede dingen.
    "Ik ben er geen pro in en ik heb ook geen camera meer,dus daarom doe ik het niet meer.&ntwoord ik dan eerlijk,voordat er een vraag gesteld werd,waarom ik niet meer fotografeerde.
    "En jij? Welke soort dansen doe jij zoals?"vraag ik haar. Ik kende een straatdans dat veel mensen deden en ooit heb ik een een soort van sierlijke dans gezien op het beeldscherm in een cafetaria.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melite Norah Callaster ll Meermens

    'Was jij degene die net floot?' hoor ik naast me. Ik zag een meisje staan, ze had het tegen Nigel. Typisch Nigel, hij flirt verschrikkelijk veel. Ik kijk op en volg hun gesprek. 'Ja, inderdaad dat was ik. Jij kunt echt goed surfen!' zegt hij tegen haar. Ik moet automatisch glimlachen aangezien hij altijd flirt. 'Ik ben Nigel. Wie ben jij?' zegt hij dan tegen haar. Ik besluit hun gesprek maar niet te storen en ben benieuwd of Nigel me hier nu gewoon zal laten zitten.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Lia Skyler Blue
    "Hoe komt het dat je nat bent?" Vraagt hij en duwt een flesje in mijn hand met een zwarte vloeistof. Oke snel iets bedenken. Ik ging onder de douche staan. Niet geloof waardig. 'Er was niets ergs geloof me.' Zeg ik gemeend. Het was namelijk ook niet erg.
    "Wil je een handdoek of is het oké zo?" Ik kijk hem vriendelijk aan. 'Het is goed zo Louis. Het is trouwens lekker verkoelend door het warme weer.' Zeg ik. Ik open het flesje en drink er een slok uit. Mijn gezicht vertrekt niet, maar wat was dat. Het tintelde op je tong. Waarom nam in geen water of limonade. Nou als ik water op mezelf morste kreeg in een staart en bij limonade was hetzelfde. Ik zie in mijn ooghoek kinderen spelen met emmertjes water en watervallen. Ballonnen met water erin. Dan zie ik er eens richting ons komen en ik weet nog net weg te duiken zodat hij me niet raakt. Als hij me zou raken zou het verschrikkelijk zijn. Een heel strand die het bestaan van mijn ras zal zien. Dat mag niet. Dan zouden we niet meer veilig zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Daniel Rodrigues | Mens
    Ze leek ergens over na te denken.'Er was niets ergs geloof me.'antwoorde ze dan en ik knikte even.
    'Het is goed zo Louis. Het is trouwens lekker verkoelend door het warme weer.' zei ze dan en ik glimlachte even.
    "Ja ,dat is waar."zeg ik terug en neem nog een slokje van mijn cola.
    Ik zie wat verderop kinderen spelen ,met water en water ballonnen en net op dat moment komt er een naar ons toe gevlogen.
    Ik deed een stap achteruit en Lia kon hem net ontwijken,voordat hij op ons zou kapot springen.
    "Nou gaan we volleyballen? Voordat we nog meer waterballonnen onze richting krijgen?"vroeg ik haar dan grinnikend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Crystal Dana Adams

    De jongn was inderdaad degene de floot. Ik knik dankbaar om zijn compliment. Tenminste, ik hoorde geen sarcasme in zijn stem. Daarna stelt hij zich voor als Nigel. Hij was niet lelijk, maar niet bepaald mijn type. 'Crystal, maar Crys is ook goed.' stel ik mezelf voor.
    Zelf had soms een lichtelijke hekel aan mijn eigen naam. Wie noemt zijn kind nou kristal? Mijn ouders. Mijn blik valt op het andere meisje. 'En wie ben jij?' vraag ik lief. Ik haal de elastiek uit mijn blonde lokken en laat het losjes over mijn schouder vallen. Nog snel ga ik er met mijn vingers door heen om wat klitten eruit te halen. Gelukkig was het nog redelijk droog en nie zo nat dat het het helemaa los moet plukken. Ik bekijk het strand even, kijk dan weer naar Nigel en het meisje en wacht op antwoord.


    Do what people say you can't.

    Melite Norah Curantes ll Meermens

    'En wie ben jij?' vraagt ze dan aan mij. Ik sta op en geef antwoord. 'Ik ben Melite, alleen dat is een verschrikkelijke naam. Ik wordt liever Mel genoemd,' geef ik als antwoord. 'Je kan echt goed surfen,' zeg ik daarna. 'Ik wou dat ik het kon.' Tja, misschien ken ik het wel, maar dan zou het alsnog niet kunnen. Wie weet ben ik er wel heel goed in. Maar ik zal wel veel training nodig hebben. Maar ja, ik zal nooit kunnen surfen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Nigel Eliot Brooks

    Het meisje knikte dankbaar voor mijn compliment. "Ik heet Crystal, maar Crys is ook goed." zei ze met een zachte stem. "Mooie naam Crystal!" zei ik met een glimlach. Crystal en Melite leerden elkaar ook kennen. "Crystal , je mag bij ons zitten als je wilt." zei ik vragend. Melite zei ook dat ze zou willen surfen maar dat het niet zou lukken. Dat was waar, ik wou ook zielsgraag eens surfen , maar ik mocht gewoon niet nat worden.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Crystal Dana Adams

    Het meisje stelde zich voor als Melite, of Mel. Als Nigel zegt dat ik bij hun mag gaan zitten plof ik in kleermakerszit op het warme zand. Mijn lichtroze topje en short kwamen dan wel een beetje onder het zand, maar dat maakte niet zo veel uit. Mijn nude gelakte nagels graven een beetje door het zand. 'Ik kan jullie wel leren surfen. Zo moeilijk is het niet. Als jullie willen dan hè.' glimlach ik.
    Ik had het van mijn broer geleerd en ik leerde het weer aan mijn zusjes. Wat best moeilijk was aangezien ze samen altijd druk zijn. Het was een soort van kleine traditie in onze familie. Ja, wat wil je anders als je hele familie aan het stand geleefd heeft.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 17:26 ]


    Do what people say you can't.