• Back to Atlantis



    Er bestaat een eeuwen oud verhaal over een stad ,genaamd Atlantis. Honderden jaren geleden ,is de stad ,die zich gevestigd had in de oceaan ,gezonken en zo kwam deze stad een soort legende. Verschillende wetenschappers zochten ,naar deze stad ,maar hij is nooit gevonden geweest.
    Men geloofd ook niet meer in deze fabel,maar wat als het wel echt is?
    Wat als deze stad nog meer legendariser is dan men denkt en deze toch bewoond zou zijn?

    Misschien niet door mensen ,maar door meermensen?Of wat als deze bewoners lijken op mensen en op aarde rondwandelen tussen de mensen?


    Het begint allemaal in Los Angeles,dicht bij Manhattan. Een groepje vrienden die 1 ding vooral gemeen hebben en dat is hun hobby surfen.
    Ze houden van de zee met hart en ziel en zijn er ook mee opgegroeid,maar wat als 1 van hen ,perongelijk Atlantis ontdekt?
    Wat als een inwoner van Atlantis verliefd word op een sterveling?
    We zullen zien.







    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Maximum 2 personages per persoon
    ~Minimaal 6 à 7 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes
    ~ Sluit anderen niet uit.
    ~Lees de post's van anderen goed door.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door mij tenzij ik er iemand voor aanwijs.



    Vriendengroep
    -Crystal Dana Adams Romarin
    -Fayah Aisha Martinez Praelectio

    -Louis Daniel Rodrigues Nyan
    -Ryan James Parker lilangel


    inwoners Atlantis
    -Melite Norah Curantes amy66
    -Lia Skyler BlueHurtedHeart
    -Valerie Luna Masonlilangel

    -Nigel Elliot Brooks JlovesR4ever
    -David Elliot Brooks Nyan



    Vragen mogen altijd gesteld worden

    Start
    Het begint aan het strand ,waar de vriendengroep wat zit te surfen en plezier te maken aan het strand als ze plots iets vreemd zien,een mens ,met een vissenstaart is toch niet normaal?
    De meermensen ,zitten overal wat,misschien zitten ze de mensen te begluren of zitten ze ergens in de stad ? Of gewoon in Atlantis

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 20:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lia Skyler Blue
    "Is niet erg,het is ook deels mijn fout."zegt hij met een charmant glimlachje. Hij steekt zijn surfplank in het zand. "Ik ben Louis trouwens ,aangenaam."stelt hij zichzelf. Ik glimlach vriendelijk naar hem en bekijk hem even heel snel in werkelijk een record snelheid. Hij was geen meerman dan had ik hem wel herkent plus hij surfde en dan zou je de vinnen zien. Ik hield van het strand en kende er ook mensen maar hem herkende ik niet. Ik gebruikte zelf altijd het smoesje dat ik niet kon zwemmen wat meestal altijd wel werkte. 'Leuk je te ontmoeten Louis.' Zeg ik vriendelijk en gemeend. Ik was niet goed in conversaties. Gesprekken. Ik was altijd iemand die niet wist hoe je verder moest praten. Oke go Sky. 'Ik zal je wel met rust laten aangezien je kennerlijk ging surfen.' Zeg ik vriendelijk kijkend naar de zee. Ik hoopte niet dat hij zag hoe graag ik er heen wou. Helaas trok het water me altijd aan, maar wou ik zwemmen zonder mijn vinnen. Ik haatte mijn vinnen ik hield van water, maar niet van het hele veranderen gebeuren....


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Bij wie kan ik Fayah dumpen? ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (ik heb David nog vrij )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melite Norah Curantes ll Meermens

    Relaxed drijf ik een beetje over de golven, met de stroming mee, naar het strand.
    Als ik dichtbij genoeg ben staar ik even vanaf een afstandje naar de mensen die er zijn in alle soorten en maten. Kinderen, ouderen, zwemmend, surfend, zonnend en nog van alles en nog wat. Al vanaf het begin dat ik aan de kust ben geweest ben gefascineerd door mensen. Ik was toen ook dolblij toen ik hoorde dat ik ook aan land kon. Misschien komt het omdat ze gewoon anders zijn dan ik. Ik zwem naar een leeg stukje op het strand en ga op het zand liggen wachten tot mijn staart verdwijnt. Mijn staart is eigenlijk heel saai vergeleken bij die van anderen. Iedereen heeft iets anders, maar mijne moet nou juist weer oranje zijn. Als mijn staart is verdwenen sta ik op en wen er weer even aan dat ik moet lopen. In tegenstelling tot de rest, is mijn haar nog helemaal nat. Dat is doodirritant. Ze zeggen dat sommige mensen lang haar mooi vinden, ik vind het alleen maar irritant. Snel ik door naar het stukje strand waar de meeste mensen zijn.

    {Iemand voor Mel??}

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 20:57 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Louis Daniel Rodrigues | Mens
    Ze glimlachte even vriendelijk naar me.'Leuk je te ontmoeten Louis.' zei ze vriendelijk en ik glimlach even naar haar.
    'Ik zal je wel met rust laten aangezien je kennerlijk ging surfen.' zei ze terwijl ze naar de zee keek,ergens kon ik zien in haar blik ,dat ze ook het water in wou.
    "Ah ik wacht eigenlijk op mijn vrienden,dus ik kan wel nog even met je praten." zeg ik met een knipoogje tegen haar.
    "Kun je surfen? Anders kunnen we samen eens een golfje gaan pakken?"vraag ik haar dan.
    Ergens zou ik wel begrijpen dat ze niet kan surfen ,aangezien ik haar hier nog nooit gezien had,maar er is altijd een kleine kans.
    Ik ga even met een hand door mijn natte haren en kijk haar dan vragend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (ik heb David nog vrij )


    (Ik stuur haar wel naar hem toe. ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lia Skyler Blue
    "Ah ik wacht eigenlijk op mijn vrienden,dus ik kan wel nog even met je praten." zegt hij met een knipoogje naar mij. Ik wist niet of ik me gevleid moest voelen. Hij deed dit namelijk vast naar iedereen. Met zijn uiterlijk kreeg hij hordes achter zich aan dus ik liet het maar links liggen. Toch toverde ik een glimlachje op mijn gezicht. "Kun je surfen? Anders kunnen we samen eens een golfje gaan pakken?"vraagt hij dan. Hoe graag ik ook wil ik moet nee zeggen. Zeg nee Lia. Zeg nee! 'Nee ik kan niet surfen al zou ik het willen.' Zeg ik vriendelijk. Ik kon zo genaamd ook niet zwemmen dus daarom kon ik het niet. Wacht wat als hij me over zijn schouder zou gooien en met mij en zijn board het zeewater. In zou rennen. Dan zou hij mijn staart zien. O god, maar dat deed hij hopelijk toch niet. Al ik zou wel willen leren surfen. Waarom moest je perse door surfen nat worden. Stom water waarom bestond er geen zandsurf.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fayah Aisha Martinez.

    Met een tevreden glimlach rondom mijn lippen gekruld peddelde ik terug naar het strand. De laatste golf was me aardig gelukt, al zei ik het zelf. Ik schudde mijn krullende haren uit en sleepte de surfplank achter me aan, waarna ik hem in het zand stak op de plek waar we onze spullen hadden gelegd. Met mijn roodkleurige handdoek wreef ik mijn lichaam en haar nog een beetje droog, waarna ik een shortje uit mijn tas griste en die aantrok. Ik zat nou eenmaal niet graag in enkel een bikini in het zand, aangezien het dan overal tussenin zou gaan plakken. Mijn benen en haar vond ik al genoeg.
    Lichtelijk verveeld keek ik over het strand, zoekend naar wat vrienden. De enige die ik zag was Louis, maar deze was in gesprek met een meisje en wilde ik dus niet storen. Uiteindelijk viel mijn oog op een jongen die rustig een boek zat te lezen, waardoor ik mijn schouders ophaalde en mijn weg naar hem toe zocht. Hij zou het vast niet erg vinden als ik mijn verveling kwijt zou spelen door zijn toedoen.
    "Wat lees je?" vroeg ik toen ik zachtjes naast hem neer plofte, kijkend naar de bladzijdes die open en bloot lagen. Ik toonde nooit veel interesse in literatuur, maar een gesprek aanknopen zou geen kwaad kunnen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Daniel Rodrigues | Mens
    'Nee ik kan niet surfen al zou ik het willen.' zei ze vriendelijk.Ik glimlachte even."Wel,ik ben een erg goede surfer,dus ik kan het je wel leren ."zeg ik tegen haar,niet dat ze het in 1 dag zou kunnen,want het heeft me zelf ook jaren geduurt,voordat ik het goed kon.
    Ik besef nu eigenlijk dat ik wat egoïstis ben om niet te vragen of ze het wel wil.
    "Als je niet ,wil dan hoef je niet hoor."zeg ik er dan achterna.Ik bekijk haar even. Ze was wat kleiner dan mij en ik gok jonger ,maar ik kan er ook naast zitten.
    Ze had mooie bonde lokken en felblauwe ogen ,die me doen denken aan de zee hier.
    "Woon je hier trouwens in L.A? "vraag ik haar dan. Ik was best wel nieuwsgierig. Er kwamen hier ook wel veel toeristen ,wat ik soms wel jammer vond aangezien er veel aangename mensen zijn,maar het is altijd wel leuker als er een aangenaam persoon dicht in de buurt woont.

    David Elliot Brooks| Meermens
    Ik kijk op als ik iemand hoor fluiten,maar algauw grijns ik als ik zie dat het mijn broertje Nigel is,hij was te druk bezig et flirten ,dus ik besloot hem niet te storen en ik begon wat in het boek te lezen.
    "Wat lees je?" hoorde ik naast ,me waardoor ik mijn blik ,van de zwartgedrukte lettertjes op het blad papier afwijk en naar de persoon naast me kijk.
    "Euhm."begon ik en kijk even naar de kaft van het boek."The man who wasn't there." antwoord ik dan na de titel gelezen te hebben.
    Ik kijk even naar het meisje. Haar bruine lokken ,waren nat ,wat betekende dat ze net in het water gezeten heeft.
    Ik herkende haar wel een beetje,ze was een van dat groepje ,die bijna altijd surfde hier.
    "Waarom wil je dat weten?"vraag ik haar dan licht geamuseerd,want aan de blik in haar bruine ogen kon ik zien,dat ze er niet echt geïntereseerd in was.
    Ik sloeg het boek dicht,omdat ik niet zo associaal wil overkomen en kijk haar dan even aan.

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 21:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Een kleine opmerking, volgens mij haal je Skyler en Fayah door elkaar. Fay is niet blond en heeft geen blauwe ogen. ;p)
    Fayah Aisha Martinez.

    Na een lichte aarzeling hoorde ik een titel uit zijn mond komen, maar hij kwam me niet bepaald bekend voor. Niet dat ik zoveel las, eerlijk gezegd. Volgens mij waren mijn leerboeken de enige boeken die ik ooit had gelezen en eventueel wat kinderboekjes toen ik klein was.
    "Waarom wil je dat weten?" hoorde ik de jongen zeggen, wat me onmiddellijk weer uit mijn gedachten haalde. Ik keek hem met een onschuldige blik aan en speelde met een krullende lok haar, waarna ik peinzend op mijn onderlip beet. Zijn blik was lichtelijk geamuseerd, wat me al vertelde dat hij doorzag dat ik totaal geen interesse in zijn boek toonde.
    "Omdat ik een reden moest hebben om je aan te spreken." zei ik uiteindelijk met een speels lachje. Eerlijkheid duurde immers het langste, toch? Anders zouden we vragen gaan krijgen over boeken en daar had ik nou eenmaal geen verstand van. "Ik kom hier amper iets moois tegen, dus deze kans liet ik natuurlijk niet voor mijn neus voorbij gaan."
    Ik schudde de krullen uit mijn gezichtsveld en keek hem weer schaapachtig aan. "Ik ben trouwens Fayah."


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ow sorry ^^' ,ik keek bij de verkeerde persoon ,ik zal het aanpassen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lia Skyler Blue
    "Wel,ik ben een erg goede surfer,dus ik kan het je wel leren ."zegt hij tegen mij. O god. Waarom vroeg hij me dat nou. Ik kon het water niet aanraken. Ik wou zo graag surfen. Nu kon het me geleerd worden, maar als ik zei dat ik niet nat wou worden leek ik zo een tut. "Als je niet ,wil dan hoef je niet hoor."zegt hij er achteraan het probleem was dat ik het wou, maar ik kon het niet doen. Het zou een catastrofe worden. Een mislukking. Mijn vin zou zichtbaar worden. Ik twijfelde. What the heck Lia. Hoe kun je twijfelen. Je kunt je geheim veraden. Maar ik wou surfen. Ugh ik had niets aan mezelf. Ik was in een tweestrijd. I hated myself. "Woon je hier trouwens in L.A? " Vraagt hij om me denk iets meer bedenktijd te geven. Ik woonde er min of meer wel toch. In de zee voor de kust. 'ja.' Zeg ik voor ik er erg in had. 'In het centrum, maar ik heb erg strenge ouders die nogal snel in de stress raken als er andere mensen komen, maar ik ben elke dag op het strand.' Zeg ik niet te snel, maar alsof het de waarheid is. Gelukkig was ik geweldig in liegen. 'en over het surfen. Ik zou het super vinden, maar dat kan helaas niet. Zie me niet als een modetutje ofzoiets want ik hou van sport, maar ik kan niet zwemmen.' Zeg ik blozend. Stomme blos. Wacht hij was een surfer. Straks boot hij nog aan om me te leren zwemmen. Damn it. Ik moest het water ontlopen. Hoe? Hoe moest ik dat doen??? Tch hield ik aan de buiten kant mijn blos en mijn lichte lieve glimlach. A was het in mijn hoofd een chaos. Ik zag nu dat hij bruine ogen had en bruin haar. Hij was ongeveer 10 centimeter groter dan mij hij had een leuke uitstraling en een gespierd lichaam. Ik vroeg me af waarom hij met mij zou praten. Er liepen allerlei super knappe meisjes rond zonder een foutje op hun lichaam. Misschien had hij medelijden met me.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    David Elliot Brooks| Meermens
    Ze keek me aan met een onschuldig gezicht en speelde wat met een van haar krullende bruine lokken en ze beet peinzend op haar lip.
    "Omdat ik een reden moest hebben om je aan te spreken."zei ze dan met een speels lachje.
    Dit verbaasde me eigenlijk wel ,aangezien er hier erg veel mensen waren en ze dan toch naar mij komt toegelopen.
    "Ik kom hier amper iets moois tegen, dus deze kans liet ik natuurlijk niet voor mijn neus voorbij gaan." vervolgde ze dan ,waardoor een korte grinnik mijn lippen verliet.
    Ze zat hier echt met me te flirten,niet dat ik het erg vond ,integendeel. Ze was erg mooi,maar ik ben niet echt haar type volgens mij.
    Ze schud haar krullen uit haar gezicht en kijkt me dan weer aan om zich voor te stellen als Fayah.
    "Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt."zeg ik grinnikend.
    "Ik ben David ,je mag me Dave noemen als je wil."zeg ik met een glimlachje.
    Volgens mij ben ik nu ook een erg groote faal aan het begaan dat ik niet terug zit te flirten met een mooi meisje zoals haar.

    Louis Daniel Rodrigues | Mens
    'ja.' antwoorde ze op mijn tweede vraag.'In het centrum, maar ik heb erg strenge ouders die nogal snel in de stress raken als er andere mensen komen, maar ik ben elke dag op het strand.' zei ze dan en ik knikte even.
    'en over het surfen. Ik zou het super vinden, maar dat kan helaas niet. Zie me niet als een modetutje ofzoiets want ik hou van sport, maar ik kan niet zwemmen.' zei ze blozen en met een scheve glimlach.Ik maakte een 'oh' gebaar.
    "Sorry ,dat wist ik niet."verontschuldig ik me met een onschuldig glimlachje. Als ik zoiets zou moeten zeggen tegen een bijna vreemde zou ik me eigenlijk schamen.
    Ik besloot maar te stoppen ,met over surfen en de zee te praten en richt me meer op haar.
    "Wat zijn je hobby's dan?"vraag ik haar dan om een goed gesprek te beginnen. Ik denk wel dat ze al doorheeft ,dat surfen mijn hobby is.
    Ik kan me wel voor de kop slaan, als je met een meisje praat ,mag je nooit echt over jezelf beginnen tenzij ze het van je vraagt.

    (ik zal wat later reageren ,ben even druk bezig :/)

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 22:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lia Skyler Blue
    "Sorry ,dat wist ik niet."verontschuldigd hij zichzelf. Ik haatte het om te liegen. "Wat zijn je hobby's dan?" Vraagt hij. Shit. Nou het is zwemmen mensen dingen zoeken ze namen geven. Wacht Volleybal en muziek. Gelukkig ik had nog andere hobby's 'Ik hou van Volleybal en muziek. Ik zing zelf ook. Ik kom graag naar het strand omdat ik de zee erg mooi vind ondanks dat ik erin kan.' Zeg ik vriendelijk. 'En jij?' Vraag ik hem terug. Ik keek hem vriendelijk aan. Oo wat zou ik graag willen zwemmen. Het is bloedheet in de zon. Normaal gesproken ging ik altijd wel een keer per twee uur erin, maar het was erg warm vandaag, maar ik praatte met Louis. Ik kon nu onmogelijk zwemmen. Een douche kon ook niet want water aanraken betekende al een staart. Al water aanraken met mijn benen. Ik keek hem afwachtend aan wat zijn hobby's waren. Had hij ook nog andere hobby's naast surfen. Ik was nu ook oprecht geintresseerd in hem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fayah Aisha Martinez.

    Hij grinnikte, waardoor ik eventjes de neiging had om een beledigde blik op te zetten, ook al meende ik er niks van. Ik was niet snel van min stuk gebracht dus als ik al een blauwtje zou lopen interesseerde me dat werkelijk niks. Er zwommen genoeg jongens in de zee, toch? Of vissen?
    "Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt." zei hij, waarna hij een korte pauze nam. "Ik ben David, je mag me Dave noemen als je wilt."
    Ik knikte eventjes en trok één van mijn wenkbrauwen omhoog, aangezien ik niet had verwacht dat hij een stiller type zou zijn. Ofwel, een introvert type. Aan de andere kant had ik het moeten zien aankomen omdat hij hier wat eenzaam in een boek zat te lezen. Niet dat -dat verkeerd was, ik surfde ook altijd alleen. Meestal dan, tenzij iemand met me op dezelfde plank besloot te klimmen als dolletje.
    Ik trok een keurende blik en liet mijn ogen eventjes nauwkeurend over hem heen glijden, waarna ik grijnsde. "Nee, ik heb zeker weten de goede persoon voor me." Zijn gezicht sprak me wel aan, het was geen open boek en ik vond het leuk als ik nog wat dingen bij mensen moest leren ontfutselen. Het was saai als mensen makkelijk waren en zichzelf al helemaal bloot leken te geven.
    Ik verschoof een beetje, keek met een minachtende blik naar het zand en staarde even later naar mijn surfplank die wat eenzaam stond te wezen. Mijn blik viel even later alweer op de sigaret die David aan het roken was, waardoor ik met mijn ogen de rookwolkjes begon te volgen. Ik rookte, maar niet vaak. Enkel als ik in de club te vinden was.
    "Ga je wel eens uit?" vroeg ik uiteindelijk.


    Reading a good book is like taking a journey.